Aihe: piirikaavio
1
arCticod
01.08.2005 11:43:26

soittelin tuossa äskettäin bassoa ja kielist ei kuulunut ääniä, tosin taas kun koski äänensäätö nappeihin niin kuului samanlainen ääni kuin koskisi bassoon menevän piuhan päähän(semmoin matala ääni) .. sitten aukasin levyn ja katselin sinne sisälle mut ei oikee välähtänyt että missä voisi olla vika..? jonkunlainen piirikaavio olisi hyvä.. olen yrittänyt googlel ettii mut ei onnistu.. osaiskos joku heittää jonkuu pienen vinkin?
absqua
01.08.2005 11:47:48
soittelin tuossa äskettäin bassoa ja kielist ei kuulunut ääniä, tosin taas kun koski äänensäätö nappeihin niin kuului samanlainen ääni kuin koskisi bassoon menevän piuhan päähän(semmoin matala ääni) .. sitten aukasin levyn ja katselin sinne sisälle mut ei oikee välähtänyt että missä voisi olla vika..? jonkunlainen piirikaavio olisi hyvä.. olen yrittänyt googlel ettii mut ei onnistu.. osaiskos joku heittää jonkuu pienen vinkin?

Oletko kokeillut:
a) toisella, varmasti ehjällä piuhalla
b) toisella, varmasti ehjällä vahvistimella
c) vaihtaa aktiivielektroniikan paristo (jos on)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Ihme Basisti
01.08.2005 13:14:09
Oliskohan juotokset pettäneet?
Ol'tta, lisää ol'tta!
arCticod
01.08.2005 14:17:30

Oletko kokeillut:
a) toisella, varmasti ehjällä piuhalla
b) toisella, varmasti ehjällä vahvistimella
c) vaihtaa aktiivielektroniikan paristo (jos on)

joo oon.. sähköpiano kuulu samal piuhal ihan moitteettomast.. tost aktiivielektroniikka paristost en tiiä..
arCticod
01.08.2005 14:19:21

Oliskohan juotokset pettäneet?

ei siel irtonaisii johtoi oo yhtää.. ku olis kaavio ni pystyis varmistaa et on oikein
pardy
01.08.2005 16:55:25

joo oon.. sähköpiano kuulu samal piuhal ihan moitteettomast.. tost aktiivielektroniikka paristost en tiiä..

Vaiha se patteri ni tiiät. Jos bassossa sellanen on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)