Baddie 24.07.2005 21:56:52 | |
---|
|
Hate 24.07.2005 22:09:18 | |
---|
Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan!
E|-0--0-0-0-5--5--3----3-5-8--8-7-5-0-5-- |
The Nakkisormi 25.07.2005 10:23:28 | |
---|
Onhan tuo ihan kelpo vaffari. Takuuvarmasti hintansa väärti. |
Rokkinorsu 25.07.2005 10:28:35 | |
---|
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Basser 25.07.2005 13:17:41 (muokattu 25.07.2005 13:19:19) | |
---|
Jännä sinänsä, alotin just viime viikolla saman kaltaisen ketjun... No itte asiaan, eli hinta oli Tampereen soitinkeskuksesta 245 egee kun sain tingattua. Nyt kun oon viikon sil soitellu ni kyl täytyy sanoo et toi menee hintansa yläpuolelle aika kepeesti, ainaki ku kattoo behringerin yleistä tasoo. Saundi on ihan jämäkkä mut ei toi ny mikään pernan pärsiin kautta ulos repivä kokemus kuitenkaan oo. Kyl kuitenkin sopii luultavimmin clubi keikoille varsin hyvin. |
Leper Messiah 25.07.2005 13:24:45 | |
---|
no tollanen tossa vieressä näyttää olevan, ihan passelisti se minunmielestä pelaa, tosin empä minä näistä sbassokamoista pahemmin tiedä Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
Baddie 26.07.2005 12:36:00 | |
---|
Kiitos kaikille, Onhan Se perskule ihan OK masiina! |
Hate 26.07.2005 17:19:05 | |
---|
Kiitos kaikille, Onhan Se perskule ihan OK masiina! NIIN ON!!! Kolmatta tuntia soitin tossa putkeen, kun sen postista tänään sain haettua! Kyllä mä sain siitä ainakin todellakin hyvää ääntä aikaseks. tosin sitten alko keittiön lasikaapit sun muut tekemään sen verran häiriötä, ettei tienny että kuinka kovaa sillä voi soittaa niin että soundi pysyy edes hieman puhtaana. Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan!
E|-0--0-0-0-5--5--3----3-5-8--8-7-5-0-5-- |
SF3YLO 28.07.2005 13:02:45 | |
---|
Ihan ok peli ja ääntäkin tulee ihan tarpeeksi. Keikoilla kuitenkin otettiin joskus mikillä peeaahan, mutta yleensä laitteen takaa xlr-liittimellä, joten kovempaa en ole soitellut. Eikä oikeastaan tuolla vitosella pystynytkään, ala H/B kun ei soi varsinkaan kovemmilla äänillä. Nelosella tuolla soittelee vähän kovempaakin. Äänen pitäisi riittää, ellei kyseessä ole metallibändi hiukan suuremmalle yleisölle ;). |
peetu 28.07.2005 17:03:40 | |
---|
Itse oon harkinnut myös tuon vahvarin hankkimista. Ajattelin ostaa kerralla sellaisen mikä riittää jonkinmoiseen bändijamitteluunkin. Toisaalta ei viitti noihin bassovehkeisin kovin isoja rahoja iskeä, joten tuo voisi olla hyvä vaihtoehto. |
Dacatch 29.07.2005 16:51:46 | |
---|
Jos verraittaisi tätä Behringeriä ja Gallien Krueger Backline 112:ta, kumpikohan kannattaisi? Pääsis jo kotia... |
pardy 29.07.2005 18:51:31 | |
---|
Jos verraittaisi tätä Behringeriä ja Gallien Krueger Backline 112:ta, kumpikohan kannattaisi? Sanoisin GK, vaikken kumpaakaan ole testannut. :) Noissa Backline-malleissa kun on oletettavasti samanmoiset vahvistinosat kuin mitä pelkät nupit on, ja niitä on täälläkin kovasti kehuttu. |
Teijo K. 29.07.2005 18:56:56 | |
---|
Sanoisin GK, vaikken kumpaakaan ole testannut. :) Noissa Backline-malleissa kun on oletettavasti samanmoiset vahvistinosat kuin mitä pelkät nupit on, ja niitä on täälläkin kovasti kehuttu. Ja ne nupppit on eri kevyitä. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Masai-mies 30.07.2005 16:07:32 | |
---|
Kylhän perhana toi on varmaa hankittava itekkin, sen verran halpa toi on. Mitä tos nyt luin noit jotain aikasemmist keskusteluist et laite ei taida kylläkään hirveesti jytistä mutta ääntä kyllä lähtee, no toisaalta eiköhän toi nyt autotalli bändille kelpaa. Eipähän tarvis enää mikittää tota onnetonta 30-wattista :D I think I'm having a good time |
Johannes_t 30.07.2005 16:24:58 | |
---|
Sanoisin GK, vaikken kumpaakaan ole testannut. :) Noissa Backline-malleissa kun on oletettavasti samanmoiset vahvistinosat kuin mitä pelkät nupit on, ja niitä on täälläkin kovasti kehuttu. GK:tä ei Suomessa myydä, kun ei laitteet mene sähkötarkastuksista läpi. Joku taisi käyttää termiä "aikapommi". Taasen; tiedä sitten... |
Teijo K. 30.07.2005 17:48:07 | |
---|
GK:tä ei Suomessa myydä, kun ei laitteet mene sähkötarkastuksista läpi. Joku taisi käyttää termiä "aikapommi". Taasen; tiedä sitten... Hmmm, täällä on aika tarkka turvatarkistus noilla. Jos tuo pitää paikkansa, niin se kyllä syöpi silti GK kiinnostavuutta. Mistä kuulit? "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Johannes_t 30.07.2005 21:17:01 | |
---|
Hmmm, täällä on aika tarkka turvatarkistus noilla. Jos tuo pitää paikkansa, niin se kyllä syöpi silti GK kiinnostavuutta. Mistä kuulit? Töissä. Erään maahantuojan edustaja kiroili, että "eihän niiden pitäisi mihinkään posahtaa, liian tarkat testit". Mutta kuten todettu, varma on aina varma. Sähkötarkastaja sedät oli pari vuotta sitten hakeneet seinällisen Ampegeja, maksaneet käteisellä ovh:t, jonkun 7000€, "pitää vähän testata. Meneeköhän ne kaatopaikalle sen jälkeen? |
kurmo 30.07.2005 21:53:12 | |
---|
Töissä. Erään maahantuojan edustaja kiroili, että "eihän niiden pitäisi mihinkään posahtaa, liian tarkat testit". Mutta kuten todettu, varma on aina varma. Sähkötarkastaja sedät oli pari vuotta sitten hakeneet seinällisen Ampegeja, maksaneet käteisellä ovh:t, jonkun 7000€, "pitää vähän testata. Meneeköhän ne kaatopaikalle sen jälkeen? On se kans, kun äijillä ei ole muuta tekemistä kuin tapella evoluutiota vastaan. "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
Novis_3 31.07.2005 13:57:41 | |
---|
GK:tä ei Suomessa myydä, kun ei laitteet mene sähkötarkastuksista läpi. Joku taisi käyttää termiä "aikapommi". Taasen; tiedä sitten... Sehän on sama ku Orangessa. Suomesta ei ton takia niitäkään oikeen saa. Puhuvat oransseista nimellä "ammattilaisvahvistin" juuri sen takia, että niitä ei ihan joka pojalla ole. |
hemmo 31.07.2005 18:00:49 | |
---|
Sehän on sama ku Orangessa. Suomesta ei ton takia niitäkään oikeen saa. Puhuvat oransseista nimellä "ammattilaisvahvistin" juuri sen takia, että niitä ei ihan joka pojalla ole. Kuis? Tuollahan niitä on kaupan vaikka kuinka monta: http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/175/ "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |