Aihe: Bartolini NTBT
1
Kieppi
01.08.2005 20:13:48
Terve,

onko kenelläkään kokemusta noista Bartolinin etusista? Mahtuuko hyvin sisään normaalikokoiseen cavityyn?

Muita hyviä kaksikaistaisia etusia saa toki myös suositella. Fortressin eq sanoi sopimuksensa irti ja uusi pitäisi hankkia.
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa.
M.Hanski
01.08.2005 20:27:48
Terve,

onko kenelläkään kokemusta noista Bartolinin etusista? Mahtuuko hyvin sisään normaalikokoiseen cavityyn?

Muita hyviä kaksikaistaisia etusia saa toki myös suositella. Fortressin eq sanoi sopimuksensa irti ja uusi pitäisi hankkia.

Seymour Duncan STC-2p. Kakskaistainen, volapotikassa nostokytkimellä slap contour, stäkkipotikalla bass/treble, voi käyttää Warren omia potikoita, voi käyttää 18 V käyttöjännitteellä, multa saa halavalla. :)
Kieppi
01.08.2005 20:47:53
Jaa, no tota öö... tää oli vissiin tässä sitte :D
Kuunteles musaa.
pardy
01.08.2005 22:58:33

Vittu, eiku mulle! Oon just tässä 2-kaista eq:ta etiskelly. No jos toi nyt menee kiepille ni pakko kai sit tilata Aguilarin vastaava.
M.Hanski
02.08.2005 00:01:02
Vittu, eiku mulle! Oon just tässä 2-kaista eq:ta etiskelly. No jos toi nyt menee kiepille ni pakko kai sit tilata Aguilarin vastaava.

Be quick or be... passive?

Aguilar OBP-1 on sitten vain boostaava.
Kieppi
02.08.2005 11:11:42
Aguilar OBP-1 on sitten vain boostaava.

Ja toimii vain 18 tai 27 voltilla. Kolmekin patteria samaan cavityyn, no huhhuh...
Kuunteles musaa.
M.Hanski
02.08.2005 11:45:38
2-kaistaisista ekuista EMG BTC Control on pienin ja helpoin asentaa, ja se toimii sekä passiivi- että aktiivimikkien kanssa. Hintaakaan ei muistaakseni ole mitenkään tolkuttomasti.
Basismi
02.08.2005 11:47:22
2-kaistaisista ekuista EMG BTC Control on pienin ja helpoin asentaa, ja se toimii sekä passiivi- että aktiivimikkien kanssa. Hintaakaan ei muistaakseni ole mitenkään tolkuttomasti.

Multa löytyy, muistaakseni. Saa tarjota :)
Viistous helpottaa soittamista!
M.Hanski
02.08.2005 11:48:27

Tästähän kehkeytyi varsinainen toriketju. :P
Keny
02.08.2005 12:56:53
No tarjotkaa sitte jotain etusta mun toiseen milleriin.Prahassa yks ukko oli laittanu OBP 3 mallin muistaakseni ja soundi oli hyvä munsta.
Toinen oli käsintehty tsekkijasso missä Kent Armstrong mikit ja bartsin rojut sisällä.Hiton hyvä soundi oli myös.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
M.Hanski
02.08.2005 13:31:33
No tarjotkaa sitte jotain etusta mun toiseen milleriin.Prahassa yks ukko oli laittanu OBP 3 mallin muistaakseni ja soundi oli hyvä munsta.
Toinen oli käsintehty tsekkijasso missä Kent Armstrong mikit ja bartsin rojut sisällä.Hiton hyvä soundi oli myös.

OBP-3 on hyvä. Bartolineista ei ole kokemusta.
pardy
02.08.2005 16:13:25

No mä tarjoon. :) Ku oon mun yhtee bassoo missä on kaks potikkaa aatellu tehä systeemin missä on toinen potikka vola-nostopotikka missä nostolla saa ohotettua etusen, toinen potikka olisi taasen stäkkipotikka bassolle ja treblelle. Meinaatko että onnistuu? Vai mitä meinaa vaikka unskelotti?

Olipas taas sekavaa. Yritä nyt kirjottaa samalla kun tyttöystävä latelee ohjeita toiseen asiaan vieressä...
M.Hanski
02.08.2005 16:27:58
No mä tarjoon. :) Ku oon mun yhtee bassoo missä on kaks potikkaa aatellu tehä systeemin missä on toinen potikka vola-nostopotikka missä nostolla saa ohotettua etusen, toinen potikka olisi taasen stäkkipotikka bassolle ja treblelle. Meinaatko että onnistuu? Vai mitä meinaa vaikka unskelotti?

Onnistuu.
pardy
02.08.2005 16:31:12

Onnistuu.

Jeps:

Jaa, no tota öö... tää oli vissiin tässä sitte :D
Niskamies
02.08.2005 17:42:58

Miten ois Sadowskyn etunen? Mun kokemusten perusteella(kahta beisiä soitellut), se on todella hyvä. Mutta se on ainoastaan boostaava.
Virallisesti semi-pro!
Keny
03.08.2005 17:57:33
Miten ois Sadowskyn etunen? Mun kokemusten perusteella(kahta beisiä soitellut), se on todella hyvä. Mutta se on ainoastaan boostaava.

Jaa...no riippuu miten noita saa mut ainakin Aquilaria saa helposti tilattua ja yks frendi on just jenkeissä joten vois tuoda sellasen.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Niskamies
03.08.2005 20:00:51
Jaa...no riippuu miten noita saa mut ainakin Aquilaria saa helposti tilattua ja yks frendi on just jenkeissä joten vois tuoda sellasen.

Sadowskya saa helposti tilattua. Sähköpostia tai puhelua sinne vaan.
Virallisesti semi-pro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)