Beksi 12.08.2005 10:17:45 | |
---|
Olen soitellut kohta 10 vuotta bassoa täysin itseopiskelleena. Ikää on mittarissa suunnilleen neljännes vuosisata, ja olen miettinyt, että vieläkö kannattaisi mennä jonnekin bassotunneille? Musiikin teoriaa tms. en ole opiskellut, mutta nuotit ja muut perusjutut on hallussa. Mitä mieltä olette? Kannattaako lähteä opiskelemaan, vai voiko tässä iässä enää oppia mitään uutta? Ja minkä tyyppisestä opiskelusta olisi eniten hyötyä? |
absqua 12.08.2005 10:19:20 | |
---|
Olen soitellut kohta 10 vuotta bassoa täysin itseopiskelleena. Ikää on mittarissa suunnilleen neljännes vuosisata, ja olen miettinyt, että vieläkö kannattaisi mennä jonnekin bassotunneille? Musiikin teoriaa tms. en ole opiskellut, mutta nuotit ja muut perusjutut on hallussa. Mitä mieltä olette? Kannattaako lähteä opiskelemaan, vai voiko tässä iässä enää oppia mitään uutta? Ja minkä tyyppisestä opiskelusta olisi eniten hyötyä? Totta munassa kannattaa. Ekana vaikka jollekin yksityiselle basso-opettajalle ja sitten siitä eteenpäin ihan mihin vaan. Ei ikä ole este, sitäpaitsi neljännesvuosisata ei ole vielä mitn. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Johannes_t 12.08.2005 10:23:16 | |
---|
Niinhän nuo maailman huippumuusikotkin ottavat soittotunteja. |
morrow 12.08.2005 10:34:40 | |
---|
Olen soitellut kohta 10 vuotta bassoa täysin itseopiskelleena. Ikää on mittarissa suunnilleen neljännes vuosisata, ja olen miettinyt, että vieläkö kannattaisi mennä jonnekin bassotunneille? Musiikin teoriaa tms. en ole opiskellut, mutta nuotit ja muut perusjutut on hallussa. Mitä mieltä olette? Kannattaako lähteä opiskelemaan, vai voiko tässä iässä enää oppia mitään uutta? Ja minkä tyyppisestä opiskelusta olisi eniten hyötyä? Kyllä kannattaa, on kyllä paljon muusikoita, jotka ovat vasta myöhemmällä iällä ruvenneet soittamaan ja opiskelemaan ja kyllä on kannattanut. |
Beksi 12.08.2005 11:51:01 | |
---|
Okei, ehkä sitä vois jonnekin oppiin mennä. Hyviä ehdotuksia pääkaupunkiseudulla? |
balzary 12.08.2005 11:52:51 | |
---|
Jussi Kinnunen on ainakin täällä mainostanu opettavansa. Itteäkin alko vähän kiinnostamaan tunnit... |
Hullu basisti 13.08.2005 21:49:08 | |
---|
Oon kanssa harkinnu tunteja ja ittellä kolmenkympin kriisi kohta lähellä. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
Zuba 13.08.2005 22:10:26 | |
---|
Ehdottomasti kannattaa lähteä tunneille jos vain on mahdollisuus, vertaa hommaa vaikka kielen opiskeluun: koskaan ei ole liian myöhäistä opiskella. Plop! |