Aihe: Missä te olette ?
1 2 3
HeavyMachinery
26.05.2005 13:52:16

Nyt oli pakko jo laittaa tännekin.

Ihmetyttää kun ei tampereen seudulta löydy basistia ? soitan kahdessa metalli bändissä jotka molemmat kaipaavat basistia. Mihin kaikki basistit on kadonneet ? Emme edes kaipaa mitään huippulahjakkuutta vaan ihan hyvän basistin. Haloo kuuleeko kukaan..
Minä tiedän - siis pelkään !
pardy
26.05.2005 13:53:24 (muokattu 26.05.2005 14:18:54)

Nyt oli pakko jo laittaa tännekin.

Ihmetyttää kun ei tampereen seudulta löydy basistia ? soitan kahdessa metalli bändissä jotka molemmat kaipaavat basistia. Mihin kaikki basistit on kadonneet ? Emme edes kaipaa mitään huippulahjakkuutta vaan ihan hyvän basistin. Haloo kuuleeko kukaan..

Joohannees! Huhuu! Sua kaivattaisiin täällä.

Edit: Niin siis laita vaikka pikaviestiä tälle tyypille ja kysy:

http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=6261&

"Aina valmis, ehkä."
hemmo
26.05.2005 15:03:24

Sori ny, mut Johannes_on_huippulahjakas. 8-=
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Johannes_t
26.05.2005 15:05:14

Mulla ei varmaan aika riitä, mutta kollegoita voin "välittää". Pitäsköhän laittaa basistin välitys-firma pystyyn. Kattellaan.
HeavyMachinery
26.05.2005 15:10:58

Mulla ei varmaan aika riitä, mutta kollegoita voin "välittää". Pitäsköhän laittaa basistin välitys-firma pystyyn. Kattellaan.

Se vois olla kyllä paska bisnes :(

Jostain kun joku esiin putkahtaisi....
Minä tiedän - siis pelkään !
Jooba
26.05.2005 21:22:34
Se on muuten nykypäivänä kaikilla nuorilla muusikoilla se pahavirhe et aloittavat kitaran soiton eivätkä edes harkitse muita soittimia, halutaan vaan vinguttaa ja kovaa ja saada paljon rahaa ja naisia, mut voi sitä saada muillakin soittimilla, vaikka huuliharpulla.

Myönnetään, offtopic oli =D
thompsu
26.05.2005 22:02:51
Son sellaanen juttu että kaikki aattelee, että basso on se tylsin soitin ja sitte valitaan kitara :D mutta onhan se niinki, ku moni alkaa soittamaan yksin kotona ilman bändiä, niin on sitä kitaraa yksin kivempi soittaa ku bassoa, ainaki alkuun...
Täälläki on bassottelijoista vähä pulaa, mutta ompa ainaki ittelle sitte kysyntää paljo eri projekteihin :P
Teme007
27.05.2005 10:45:45
Hehe, kyllä täälä Tampereella saa passottelija soittaa eri pändeissä melkein niin paljon ku tykkää/jaksaa, varsinkin metallia.
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
Joonas
27.05.2005 12:32:04
Juu, metallia ja glamrockpunkkia on niin, että huh.

Mä olen niin pop.

Semi-tamperelainen pasisti,
Joonas.
Moon vanha kettu. Älä ammu mua.
minimies
29.05.2005 20:46:44

Mihin kaikki basistit on kadonneet ?

Ne on piilossa! :) Ei muuta kuin basson varteen kiinni...
Samasta lähti oma bassottelu liikeellee...
MIKSI tehdä kaikki selvinpäin...
juici
30.05.2005 10:40:09

Se on muuten nykypäivänä kaikilla nuorilla muusikoilla se pahavirhe et aloittavat kitaran soiton eivätkä edes harkitse muita soittimia, halutaan vaan vinguttaa ja kovaa ja saada paljon rahaa ja naisia, mut voi sitä saada muillakin soittimilla, vaikka huuliharpulla.

Ja silti sait plussaa. :P
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
rahvas
30.05.2005 13:03:29

Basisteillahan juuri on eniten aikaa bongailla helmiä yleisön seasta ja laatia sotasuunnitelmat sillä välin kun kitaristi vinguttaa silmät kiinni itsekuvittelemansa albertjärvinen-reinkarnaation valtaamaana. ;) Sitä paitsi bassoa on helppo soittaa coolisti. Lisäksi kannattaa levittää vastakkaisen sukupuolen keskuuteen huhua, että basisteilla on parhaat sormet!!

Toivottavasti tämä innostaa edes yhtä tulevaisuuden toivoa harkitsemaan kitaran sijasta bassoa instrumentikseen, että riittää tulevaisuden bändeillekin riemua.
Joonas
30.05.2005 17:39:48
Mitä vähemmän basisteja, sen parempi mulle.
Moon vanha kettu. Älä ammu mua.
Wil-J
30.05.2005 17:40:50
Mitä vähemmän basisteja, sen parempi mulle.

Sama, saa tuntea itsensä erityiseksi!
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Basistin aivot
31.05.2005 00:40:59
tampereen "seudulla" on kyllä monta vapaata basistia, näin alkajaisiksi itseni mainiten, mutta meitä hiljaisia soittajia on aika vaikeaa saada pändiin, ei sillä etteikö halua tai tahtoa riittäisi, muuta uskallus ja taito ovatkin sitten eri asia..
Makuasioista ei parane kinastella, sano mäyräkoira ku muniansa nuoli... Pastilli?
omarklah
31.05.2005 13:53:07

tampereen "seudulla" on kyllä monta vapaata basistia, näin alkajaisiksi itseni mainiten, mutta meitä hiljaisia soittajia on aika vaikeaa saada pändiin, ei sillä etteikö halua tai tahtoa riittäisi, muuta uskallus ja taito ovatkin sitten eri asia..

Kuin myös se, että lähes järjestään haetaan basistia jonkunsortin metallibändiin - ei sitä enää jaksa - en minä ainakaan...
Omat metallit on tullut soitettua 70- ja 80-luvulla - nyt kiinnostaa lähes kaikki muu...
Tää sit sanois tälleen...
Teijo K.
31.05.2005 14:09:28

Kuin myös se, että lähes järjestään haetaan basistia jonkunsortin metallibändiin - ei sitä enää jaksa - en minä ainakaan...
Omat metallit on tullut soitettua 70- ja 80-luvulla - nyt kiinnostaa lähes kaikki muu...

No sama tilanne. Sitten on täälläkin metallibändejä vailla basistia, ja basisteja vailla bändiä mutta turha sinne on mennä ehdoin tahdoin aiheuttamaan musiikillisia erimielisyyksiä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
J.Hollström
31.05.2005 14:20:25
No sama tilanne. Sitten on täälläkin metallibändejä vailla basistia, ja basisteja vailla bändiä mutta turha sinne on mennä ehdoin tahdoin aiheuttamaan musiikillisia erimielisyyksiä.

Mullakin on roikkunut basso (tai sabbo, niinkuin poikani asian ilmaisee) viitisen vuotta lähinnä koristeena tuossa seinällä. Nyt aktivoiduin kun on itselleni sopivaa musiikkia tarjolla soitettavaksi. Asun siis Tampereen seudulla.
Teijo K.
31.05.2005 15:32:40

Mullakin on roikkunut basso (tai sabbo, niinkuin poikani asian ilmaisee) viitisen vuotta lähinnä koristeena tuossa seinällä. Nyt aktivoiduin kun on itselleni sopivaa musiikkia tarjolla soitettavaksi. Asun siis Tampereen seudulla.

Juu, onpahan aikaa tehdä vaikka uusia sabboja. Olen muuten katsellut, että ainakin wantedin tarjonnan mukaan Tampereella olisi mieluisia bändejä muuten enemmän kuin Jyväskylässä. Parin takia jo harkitsin tota matkustamista...

Toivottavasti ei sabbottelutauko veny viiteen vuoteen, kun en mitään muuta osaa soittaa sitäkään vähää.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
J.Hollström
31.05.2005 15:46:42
Olen muuten katsellut, että ainakin wantedin tarjonnan mukaan Tampereella olisi mieluisia bändejä muuten enemmän kuin Jyväskylässä. Parin takia jo harkitsin tota matkustamista...

Asuin muuten Jyväskylässäkin 4 vuotta, ja silloin sabbottelin lähinnä entisen kotikaupungin porukoiden kanssa Savonlinnassa. En vaan päässyt soluttautumaan Jkl:n soittopiireihin. Silloin ei ollut vielä m.net:in kaltaisia hienouksia (1989-93).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)