Hughes 11.08.2005 17:01:25 | |
---|
Soitin keikan Ampegin svt4pro nupilla+pienellä Ampegin kaapilla. Enpä ole moista läjää ennen kokeillut - AIVAN SAIRAAN HYVÄ!! Nyt tiedän mitä tarkoittaa kun sanotaan, että bassosoundi menee "alas". Ei muuta, piti vaan päästä avautumaan. Tuntuu muuten oma vanha Marshall putkinuppi+4x12" todella ankealta just nyt. Kattelin, et toi nuppi maksais Thomannilla 1666,- Sanokaa nyt joku jotain enne ku meen ja ostan ton romun.. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-173062.htmlMoParit on ihana asia. |
Niskamies 11.08.2005 17:12:09 | |
---|
Osta EBS. Siitä lähtee mahtisoundi. Virallisesti semi-pro! |
hollstro 11.08.2005 17:21:27 | |
---|
Se saundi tulee siitä että on riittävästi hönkää. Osta pois! Jos ei ihan pakko niin osta muualta kuin T-kaupasta. Kyllä se lähin musiikkikauppa suostuu samaan hintaan, eikä mahdollisten ongelmien takia tartte lähetellä kymmenien kilojen murikkaa Saksaan. |
J.Hollström 11.08.2005 18:18:46 | |
---|
Osta EBS. Siitä lähtee mahtisoundi. Sullon varmaan semmonen? |
pardy 11.08.2005 18:21:41 | |
---|
Sullon varmaan semmonen? Aijaa? Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Johannes_t 11.08.2005 18:25:49 | |
---|
Sullon varmaan semmonen? On kai noita muillakin, hyviä vehjeksiä. Mutta jos tahtoo Ampegin, niin kannattaa hommata semmonen? |
Hughes 11.08.2005 18:42:25 | |
---|
Osta EBS. Siitä lähtee mahtisoundi. EBSiä oon testaillut myös, isojakin kasoja, mut ei lämmittänyt mieltä niin kuin tämä Ampeg. MoParit on ihana asia. |
Hughes 11.08.2005 18:50:02 | |
---|
Jos ei ihan pakko niin osta muualta kuin T-kaupasta. Kyllä se lähin musiikkikauppa suostuu samaan hintaan, eikä mahdollisten ongelmien takia tartte lähetellä kymmenien kilojen murikkaa Saksaan. Toi on totta. Ja on se parempi vähän yrittää tukeakin näitä musaliikkeitä kotimaassa. Thomannilla on meininkinä tiputtaa hinnat niin alas ettei muut pysty vastaamaan niihin, ja ne olisi loppujen lopuksi ainut pulju misn. Niin ne ite on kehuskellut.. On se kumminkin kivempi ostaa ohimennen kaupasta läjä plektroja ja kielisetti, eikä aina tilata jostain paskamaasta. Mutta niin se vaan on, että jos saksasta saa saman aparaatin 300€ halvemmalla kuin tosta naapurikaupasta niin kyllä köyhä basisti ottaa ja tilaa kauempaa...näin. MoParit on ihana asia. |
Niskamies 12.08.2005 00:02:13 | |
---|
Sullon varmaan semmonen? Mä en tiedä pitäiskö tämä ottaa vittuiluna, mutta jokatapauksessa: EBS HD350 koreilee ton kaapin päällä. Virallisesti semi-pro! |
hollstro 12.08.2005 00:12:02 | |
---|
Mä en tiedä pitäiskö tämä ottaa vittuiluna, mutta jokatapauksessa: EBS HD350 koreilee ton kaapin päällä. Ei millään pahalla, mutta ei käännetä joka threadia EBSsäksi. On niitä muitakin kunnon vehkeitä. Niin kuin vaikka tuo laite josta nyt aloitettiin |
Antero 12.08.2005 09:10:21 | |
---|
Mutta niin se vaan on, että jos saksasta saa saman aparaatin 300€ halvemmalla kuin tosta naapurikaupasta niin kyllä köyhä basisti ottaa ja tilaa kauempaa...näin. Aika isot erot. Mä ostin kuukausi sitten rantasaunan isänmaasta. Kokonaishinta oli 10€ enemmän kuin T-kaupasta.
|
Teijo K. 12.08.2005 09:15:59 | |
---|
EBSiä oon testaillut myös, isojakin kasoja, mut ei lämmittänyt mieltä niin kuin tämä Ampeg. Nonni, siulle iskee super valve tekniikka. Elikkäs 6550 putkien soundi. Semmosta hankkimaan sitten. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
J.Hollström 12.08.2005 09:44:23 | |
---|
Mä ostin kuukausi sitten rantasaunan isänmaasta. Kokonaishinta oli 10€ enemmän kuin T-kaupasta. Miksi maksoit enemmän? Joo, ehkä rantasaunojen kokoisissa summissa 10 eur ei tunnu kyllä missään. Kateeksi käy... |
Antero 12.08.2005 10:48:03 | |
---|
Miksi maksoit enemmän? Joo, ehkä rantasaunojen kokoisissa summissa 10 eur ei tunnu kyllä missään. Kateeksi käy... Off topic ja pahasti mutta... Mä tarvin sen heti, suosi suomalaista, ja helevetin mukavampi asioida takuuasioissa kotimaassa noilla painoilla. |
Hughes 12.08.2005 14:47:08 | |
---|
Aika isot erot. Mä ostin kuukausi sitten rantasaunan isänmaasta. Kokonaishinta oli 10€ enemmän kuin T-kaupasta. Heitin vaan ilman enempiä hintavertailuja. Saattoi mennä puihin reilustikkin, niinkuin esim. sinun saunakauppasi todistaa. MoParit on ihana asia. |
Hughes 12.08.2005 14:53:25 | |
---|
Nonni, siulle iskee super valve tekniikka. Elikkäs 6550 putkien soundi. Semmosta hankkimaan sitten. Ei kai siinä muu enää auta. Onko muita hyviä (pienempiä) ampeg-kaappeja olemassa kuin tämä "rantasauna"? Jotenkin tuntuu turhalta ostaa kaks metriä korkea rohjake ku vois pärjätä pienemmälläkin. Ei olisi treeniksellä(hiljaisilla volyymeillä) skobe ihan tukossa kun voisi luukuttaa snadisti enemmän kuin isoa, ja riittäähän se keikkakäyttöönkin mahtavasti ku lyö PA:seen DI-boksista. Eikö näin vaan ole? Eli vinkkejä pienempiin Ampeggeihin, kiitos!! MoParit on ihana asia. |
J.Hollström 12.08.2005 14:57:01 | |
---|
|
Kieppi 12.08.2005 15:15:42 | |
---|
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Antero 12.08.2005 15:26:06 | |
---|
Ei kai siinä muu enää auta. Onko muita hyviä (pienempiä) ampeg-kaappeja olemassa kuin tämä "rantasauna"? Jotenkin tuntuu turhalta ostaa kaks metriä korkea rohjake ku vois pärjätä pienemmälläkin. Ei olisi treeniksellä(hiljaisilla volyymeillä) skobe ihan tukossa kun voisi luukuttaa snadisti enemmän kuin isoa, ja riittäähän se keikkakäyttöönkin mahtavasti ku lyö PA:seen DI-boksista. Eikö näin vaan ole? Eli vinkkejä pienempiin Ampeggeihin, kiitos!! Kannattaisko harkita pienempää nuppiakin? Tolle nupille turha hommata mitään pientä pömpelii. Tietysti jos roudaus on ongelma, niin SVT-810 ei kannata hommata. |
Antero 12.08.2005 15:30:24 | |
---|
Vielä piti sanoman... Monet tuppaa unohtamaan bassosälää ostaessa, että joskus voi haluta päästä tavarasta eroonkin. Ampegin peruskalusto menee yleensä hyvin kaupaks, koska ne kestää "isältä pojalle". |