Rokkinorsu 20.08.2005 10:10:40 | |
---|
Jebbistä, eli mulla oli ennenki puhetta näistä kaapeista ja nupeista ja nyt oon päättäny, että jos vaan rahaa saan, niin ostan warwickin pro-sarjan 4x10'' kaapin ja 1x15'' kaapin. Sitte tää nuppi homma, trankku nuppi on haussa ja hintaa pitäs olla maksimissaan siinä 500 €. Tuo warwickin pro fet 5.1 ois varmaan iha hyvä, mutta riittääkö siitä oikeesti tehoa? Hevi bändin kanssa soitetaan, rummut, kaks kitaraa, basso, vähä laulua. Voluumi taso on suht kova, muttei kuitenkaan semmonen, että siinä elementit rupee posahtelemaan. Keikkoja on yleensä sisätiloissa (sillonkun niitä on), harvemmin ulkona ja PA kyllä löytyy. Mutta sitte ois kiva, jos ei tartteis heti uutta nuppii ruveta ostamaan. Bassona mulla on (kappasta vaan) warwickin rockbass corvette classic ja siitä minä tykkään saundillisesti, että soitollisesti. Elips, jos jollaki kokemusta löytyy tuosta nupista, nii kiva ois, jos tänne jaksas siitä kirjottaa. :) Tarjouksia saa ja pitää tehä, kunha ei mee paljoo tuon 500 € yli. ;) Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Niskamies 20.08.2005 10:18:16 | |
---|
Gallien Krueger Backline 600 voisi olla pätevä nuppi. Omaa kokemusta ei ole, mutta Poppamies on sitä kovasti kehuskellut. Hinta thomannilla 333. Virallisesti semi-pro! |
Rokkinorsu 20.08.2005 10:23:49 | |
---|
Gallien Krueger Backline 600 voisi olla pätevä nuppi. Omaa kokemusta ei ole, mutta Poppamies on sitä kovasti kehuskellut. Hinta thomannilla 333. Tätä oon iteki katellu, mutta tarkotuksena mulla ois tällähetkellä tilata suomesta (nää warwickin kaapit maksaa suomessa suunnillen saman verran, kui saksassa) ja ei tietääkseni tuota nuppii suomesta saa? Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Niskamies 20.08.2005 10:24:23 | |
---|
Tätä oon iteki katellu, mutta tarkotuksena mulla ois tällähetkellä tilata suomesta (nää warwickin kaapit maksaa suomessa suunnillen saman verran, kui saksassa) ja ei tietääkseni tuota nuppii suomesta saa? Ei saa ei. GK:lla ei ole maahantuojaa suomessa. Virallisesti semi-pro! |
Rokkinorsu 20.08.2005 10:27:52 | |
---|
Ei saa ei. GK:lla ei ole maahantuojaa suomessa. Voishan sen käytännössä saksastaki tilata, ei sillä. Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
onde 21.08.2005 21:59:21 | |
---|
Mulla on toi GK 600 Backline ja hyvin siitä tuntuu höökä tulevan.Ostin sen lähinnä paino/teho suhteen takia. Alko ottaa pattiin raahata 2kw:n päätettä keikoilla joka painaa 25 kiloo, kun meidän keikka mestat on yleensä pieniä klubeja. Tolla 6kg painavalla GK:llä hoitelee noi pikku mestat ihan mallikaasti! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
poppamies 21.08.2005 22:04:56 | |
---|
Mulla on toi GK 600 Backline ja hyvin siitä tuntuu höökä tulevan... 6kg painavalla GK:llä hoitelee noi pikku mestat ihan mallikaasti! Ainakin kaks tyytyväistä omistajaa... G strings are for strippers |
Rokkinorsu 21.08.2005 22:06:05 | |
---|
Mulla on toi GK 600 Backline ja hyvin siitä tuntuu höökä tulevan.Ostin sen lähinnä paino/teho suhteen takia. Alko ottaa pattiin raahata 2kw:n päätettä keikoilla joka painaa 25 kiloo, kun meidän keikka mestat on yleensä pieniä klubeja. Tolla 6kg painavalla GK:llä hoitelee noi pikku mestat ihan mallikaasti! Jebs, osaakko kuvailla tuosta lähtevää saundia mitenkään? Ja minkälaisilla kaiuttimilla sinä soitat? Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
onde 21.08.2005 23:55:34 (muokattu 22.08.2005 00:49:51) | |
---|
Jebs, osaakko kuvailla tuosta lähtevää saundia mitenkään? Ja minkälaisilla kaiuttimilla sinä soitat? No mulla on F-Jazz Bass Marzion dp123 mikeillä millä GK kiusaa Hartken 4x10 XL:ää varsin mukavasti. Jos on isompi paikka niin otan mukaan toisen 4x10 XL:n. Sillon GK potkii kaikki tehonsa 4ohm:in kuormaan joten on taattua että ei ainakaan jää rumpalin jalkoihin. Ainoo mitä säätelen on ehkä se Contour-säädin ja muut on about Flatissa.(Boostia tarpeen mukaan) Siitä irtoo noilla Hartkeillakin ihan messee murina ja varmaan EBS:n ja Ampegin kaapeilla uskomaton seikkailu basso soundien syviin syövereihin! ps.No eihän noi Sakemannit pärjännyt toisen maailman sodan lopullakaan Jenkki vehkeille (No olihan siellä muutakin porukkaa ku jenkit sakuja vastaan!) But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Rainer Frilund 22.08.2005 08:08:11 (muokattu 22.08.2005 08:08:23) | |
---|
Ainakin kaks tyytyväistä omistajaa... ... ja yks, joka haluis sellaisen, jos olis rahaa. Like trees, children change as they twist and turn.
You suffer alone for the peace that you yearn.
You can weep and moan, feel the need to run,
But you'll be leaving behind a loaded gun. |
Teemu Tee 20.09.2005 13:45:15 (muokattu 20.09.2005 13:47:19) | |
---|
No mulla on F-Jazz Bass Marzion dp123 mikeillä millä GK kiusaa Hartken 4x10 XL:ää varsin mukavasti. Jos on isompi paikka niin otan mukaan toisen 4x10 XL:n. Sillon GK potkii kaikki tehonsa 4ohm:in kuormaan joten on taattua että ei ainakaan jää rumpalin jalkoihin.
Kuinka paljon oikeasti on merkitystä nupilla ja paljonko kaapeilla. PA-puolella kaappien merkitys on huomattavasti suurempi, mutta rivien välistä olen tällä palstalla huomannut pientä painotusta nupin merkitykseen. Eli jos laitetaan tuommoisen GK 600 perään vaikkapa joku Hartken perus 4x10' ja vierelle hinnaltaan kolminkertainen tyypiltään samanlainen laadukkaampi konstruktio, paljonko oikeasti on soundissa eroa? Ja miltä osin? Entäs jos tuollaista muutaman vuotta vanhaa HK:n 15' Kickback -peruskomboa käyttäis pelkästään kaiutinkaappina GK:n 600 perässä? Tyhjän saa pyytämättäkin |
disarm 20.09.2005 15:46:29 | |
---|
ps.No eihän noi Sakemannit pärjännyt toisen maailman sodan lopullakaan Jenkki vehkeille (No olihan siellä muutakin porukkaa ku jenkit sakuja vastaan!) Ydinpommi kieltämättä pistää lahkeet lepattamaan vähän vinhemmin kuin behringer.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
poppamies 21.09.2005 20:33:59 | |
---|
Ydinpommi kieltämättä pistää lahkeet lepattamaan vähän vinhemmin kuin behringer. Nyt täytyy muistaa kuka sen pommin ameriikkalaiselle teki. Se oli saksalainen... Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
Teijo K. 21.09.2005 20:50:28 | |
---|
Nyt täytyy muistaa kuka sen pommin ameriikkalaiselle teki. Se oli saksalainen... Amerikkalaisten rahoilla. Yhteispeli on poikaa. Munsta. |
markotetri 21.09.2005 21:01:28 | |
---|
Ydinpommi kieltämättä pistää lahkeet lepattamaan vähän vinhemmin kuin behringer. Marshallin mainos 80-luvun lopulta: -Just because it´s loud, doesn´t mean you´ll want to listen to it- Ja yläpuolella käsikranaatin kuva. Artificiality is normal to the medium. |
pehko 22.09.2005 22:35:48 | |
---|
Ampegin SVT ProII...maksaa tosin vitusti..... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |