Aihe: Basson soittajat.
1
_Rocker_
31.12.2005 19:04:55
Bassoa soittajat voivat kirjoitella tänne kaikkea soitosta . esim. kuinka hyvin menee biisit että paljon tarvii opetella kaikkea mielipitteitä basson soitosta soitto tyylistä jne.
_Rocker_
31.12.2005 19:10:48
Mie soitan bassoa olen täsä vuoden soittanu ja sitten mulla menee äkkiä opikseen biisit ko vähän soittelee jos ossaan keskittyä ja jaksan alkaa tosisti opetteleen.. kuniak moni on huomanu että pikkurillikin on tärkeä soitosa. mie ainaki koska ennen en voinu soittaa yhtä pitan biisiä minun veljen bändin koska se oli sillai aika hankala ilman pikku rilliä niin piti opetela pikku rilliäki soitosa ja siittä on ollu apua! . minusta basson soitto on aika kallista ko huonoimmatki kielet maksaa 20e bassoon 4 kieltä ainaki täälä torniosa warweick tai miten kirjoitettiin ihan sama niin maksaa 20 jokka mulla on vanhassa bassosa mutta saan ens viikola epiphonen explorer basson niin siihen en osta paskoja kieliä vanha bassoki joku ihme marina soitin törmälästä torniosta ostanu veljeni jsoksu 130 oli muistaakseni maksanu mutta ilmaseks se oli mulle antanu ko se soittaa nykyää kitaraa.
J.Hollström
31.12.2005 19:20:34
Ok. Tässä on about 109 sivua eri topicceja ko. aiheesta, ts. koko Bassot-osasto. Eli ehkä liian geneerinen aihe oman otsikon alle keskusteltavaksi. Ei millään pahalla. Happy New Year!
chief
31.12.2005 22:06:25 (muokattu 31.12.2005 22:09:53)
Tervetuloa tänne bassopalstalle!

Täällä on tapana yrittää kirjoittaa hyvää suomen kieltä ja jäsennellä sanottavansa nasevasti, varsinkin jos itse aloittaa jonkun aiheen. Pisteiden käyttö ja kappalejaot olisi syytä olla hallussa niin sanottavasi menee paremmin perille ja vastauksiakin todennäköisesti tulee enemmän. Siinä "lähetä kirjoitus" nappulan vieressä on semmoinen "esikatselu" nappi jota kannattaa käyttää ennenkuin tömäyttää omat hengentuotoksensa bittiavaruuteen.
"It's the ear, not the gear. "
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)