Theme 28.12.2005 13:35:48 | |
---|
Tervehdys! Hankin tuossa vähän aikaa sitten Ampegin läjän, SVT-AV:n ja 8x10:n. Koska ollaan tekemisissä putkivahvistimen kanssa, huolellinen lämmitys on toki tarpeen. Tämän jälkeen, kun haluaa alkaa tuottaa ääntä koneesta ja painaa Stand Byn pois päältä, kuuluu aivan käsittämätön, jopa Mooginkaltainen jännitehurina, joka kestää n. 2-3 sekuntia. Sitten onkin peli aivan viimeisen päälle hiljainen, paitsi silloin, kun itse aiheuttaa bassollaan mölyä. Kysyisinkin täten, onko kenelläkään vastaavaa kokemusta ja onko se normaalia vai pitääkö minun viedä uunituore potra poikavauva hoitolaan? Kiitollisena mahdollista keskustelua odottaen, Theme. |
TommiW. 28.12.2005 13:42:20 | |
---|
Hankin tuossa vähän aikaa sitten Ampegin läjän, SVT-AV:n ja 8x10:n. Koska ollaan tekemisissä putkivahvistimen kanssa, huolellinen lämmitys on toki tarpeen. Tämän jälkeen, kun haluaa alkaa tuottaa ääntä koneesta ja painaa Stand Byn pois päältä, kuuluu aivan käsittämätön, jopa Mooginkaltainen jännitehurina, joka kestää n. 2-3 sekuntia. Sitten onkin peli aivan viimeisen päälle hiljainen, paitsi silloin, kun itse aiheuttaa bassollaan mölyä.
Omalla kohdallani ei tuollaista ole tullut vastaan, son vaan pari sekuntia hiljaa kun räppäsee standbyn pois ja sen jälkeen ulos tulvii kauneimpia sulosointuja, joita galaksit ovat ikinä todistaneet. Elikkä öö, kuulostaa kovin vieraalta. "Wasara on kävelevä GAS
" -kaake |
absqua 28.12.2005 13:58:48 | |
---|
Mä olen törmännyt vähän vastaavaan, mutta äänen lähteenä oli tuuletin joka vähitellen keräsi kierroksia. Tuuletin siis käynnistyy kun standby-tilasta siirrytään mölyntuotto-tilaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Theme 28.12.2005 15:50:32 | |
---|
Tuhannet kiitokset teille molemmille! Eiköhän se siis taida olla se tuuletin, joka aikaansaa avaruuspörinän. Keskustelu toki jatkukoon, jos uusia ideoita ilmaantuu. Hyvää Uutta Vuotta vain kaikille! |
jiisee 28.12.2005 17:17:14 (muokattu 28.12.2005 17:18:48) | |
---|
Minulla on SVT-3PRO putkietuasteellinen vahvari ja olen huomannut myös jonkinlaista pörinää ja huminaa samanaikaisesti kuin käännän putket pois pelistä ja taas päinvastoin. On ainakin minun tapauksessani normaalia. Niin, parempaa vuotta minunkin puolestani. |
Teijo K. 28.12.2005 20:47:03 | |
---|
Miulla on Behringerin mx-sarjan mikserivahvistin, ja se tekee tuota samaa. Eli sehän on melkein kuin Ampekki. Munsta. |