Aihe: Washburn XB120 Left-handed 1 | |
---|---|
![]() 25.12.2005 00:18:19 | |
Olen miettinyt bassonsoiton aloittamista ja etsinyt netistä sopivaa vasta-alkajan soitinta.. Onkos jollain kokemusta tuosta otsikossa mainitusta soittimesta? Ulkomaisen nettikaupan hinta 189 dollaria.. Liian halpa? Mitä comboa suosittelisitte sille kaveriksi? Asun rivitalossa, ja kyseessä on ensimmäinen soitin, joten keikoille ei olla vielä lähdössä.. ;-) | |
![]() 25.12.2005 02:06:47 | |
Olen miettinyt bassonsoiton aloittamista ja etsinyt netistä sopivaa vasta-alkajan soitinta.. Onkos jollain kokemusta tuosta otsikossa mainitusta soittimesta? On. Ei tosin ollut vasenkätinen malli. Vältä kuin ruttoa. Ostin itselleni ensimmäiseksi bassoksi tuollaisen, enkä ole ikinä mitään ostosta katunut yhtä paljon. Siinä bassossa ei oikein toimi mikään; mikit on perseestä, puut on perseestä ja *keksi mitä vaan* on perseestä. Jos alle sadan euron saat, niin sitten voi harkita, mutta muuten pysy helvetin kaukana siitä. | |
![]() 25.12.2005 14:15:16 | |
Osta Tokai. Ne on ihan ok aloittelioille ja niitä saa hyvin vasurina. Ihan eri sarjaa kuin Ibanezit ja Washburnit yms.... Jonakin päivänä, jonakin yönä. Ehkä jo tänään... | |
![]() 25.12.2005 16:12:34 | |
Olen miettinyt bassonsoiton aloittamista ja etsinyt netistä sopivaa vasta-alkajan soitinta.. Onkos jollain kokemusta tuosta otsikossa mainitusta soittimesta? Ulkomaisen nettikaupan hinta 189 dollaria.. Liian halpa? Mitä comboa suosittelisitte sille kaveriksi? Asun rivitalossa, ja kyseessä on ensimmäinen soitin, joten keikoille ei olla vielä lähdössä.. ;-) Entäpä Warwick Rockbass Streamer Standard? http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-167167.html Näyttäisi saavan kohtuu edullisesti Thomannilta.. | |
![]() 25.12.2005 17:14:56 | |
http://www.thomann.de/thoiw3_fender_jazz_bass_prodinfo.html Toi olis kyllä järkevä. En jotenkin usko noihin "Rockbasseihin". Kannattaa kyllä olla myös yhteydessä www.musamaailma.fi ;an, noitten Toikai;tten takia. Jonakin päivänä, jonakin yönä. Ehkä jo tänään... | |
![]() 25.12.2005 17:30:24 (muokattu 25.12.2005 17:31:58) | |
http://www.thomann.de/thoiw3_fender_jazz_bass_prodinfo.html Toi olis kyllä järkevä. En jotenkin usko noihin "Rockbasseihin". Kannattaa kyllä olla myös yhteydessä www.musamaailma.fi ;an, noitten Toikai;tten takia. Itse olen yhden "rockbeissin" omistanut. Pirun hyvä vehje. Intin aikana rahapulassa joutuin myymään.vituttaa vieläkin. tuhti soundi, mutta aika kevyt soitettava huolimatta leveästä kaulasta ja painavasta rungosta.. Ja Ps. Naigou. Mun mielestä nää jutut ei ole mitn uskonasioita. Joten älä perustelematta mollaa,jos et ole kokeillut. Edit. Tuollaisa Tokaita olen itsekin havitellut käytettynä, mut äijä ei sit raskinutkaan myydä. Damn.. Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - | |
![]() 25.12.2005 18:14:18 | |
Ja Ps. Naigou. Mun mielestä nää jutut ei ole mitn uskonasioita. Joten älä perustelematta mollaa,jos et ole kokeillut. Omistan yhden "rockbeissin". En vaan olis halunnut sitä myöntää. On ollut casessa nyt parivuotta. Tässä kohtaa voin myös sanoa, että aloitin aikoinaan Ibanezilla, eli en syyttä hauku niitäkään! Jonakin päivänä, jonakin yönä. Ehkä jo tänään... | |
![]() 25.12.2005 18:52:51 | |
Itse olen yhden "rockbeissin" omistanut. Pirun hyvä vehje. Intin aikana rahapulassa joutuin myymään.vituttaa vieläkin. tuhti soundi, mutta aika kevyt soitettava huolimatta leveästä kaulasta ja painavasta rungosta.. Hmm, leveä kaula.. Mulla on sormet tämmöset töpöt. Ettei vaan olis liian leveä tuo kaula? Joskus aikoinaan kitaransoiton aloittaminen kaatui siihen, että kotona olleen kitaran kaula oli niin leveä, ettei näillä sormilla luontevasti pystynyt sointuja harjoittelelemaan, eikä ollut varaa ostaa omaa kitaraa.. Eli suht kohta kaponen sais olla basson kaula, jotta soittaminen tuntuisi mielekkäältä aluksi. Ehkä myöhemmin tuolla kaulan leveydellä ei ole niin paljon merkitystä, kun taito ja sorminäppäryys kasvaa.. | |
![]() 25.12.2005 19:07:56 | |
Fortressissa oli aika leveä kaula, mutta mun mielestä tuossa Rockbass Corvetessa on hieman kapeampi, kaverilla on sellainen. Hyvä soundi ja hntakaan ei muistaakseni ollut ku jotain reilu 400€... Mut jos vasta opettelee soittonalkeita ja haluaa mahdollisimman ohutkaulaisen ja helpposoittoisen beissin, niin Ibanezin GSR 200 on käypä peli.. Mulla on ollut GSR 190 ( tätä ei vissiin saa erikseen, vaan on Ibanezin aloittelijapaketista) ja se oli kyllä todella helpposoittoinen.. Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - | |
![]() 25.12.2005 19:53:52 | |
Fortressissa oli aika leveä kaula, mutta mun mielestä tuossa Rockbass Corvetessa on hieman kapeampi, kaverilla on sellainen. Hyvä soundi ja hntakaan ei muistaakseni ollut ku jotain reilu 400€... Mut jos vasta opettelee soittonalkeita ja haluaa mahdollisimman ohutkaulaisen ja helpposoittoisen beissin, niin Ibanezin GSR 200 on käypä peli.. Mulla on ollut GSR 190 ( tätä ei vissiin saa erikseen, vaan on Ibanezin aloittelijapaketista) ja se oli kyllä todella helpposoittoinen.. Se mulla on ollut yhtenä vaihtoehtona. Luottaa kuulemma alkajalle, ja hintakaan ei ole niin iso, että rupiaus kyrsimään ostos, jos vaikka sattuis innostus lopahtamaan.. ;-) Tekeeköhän tuolla Harley Bentonin bassocombolla mitään? http://www.thomann.de/thoiw3_harley_benton_hb80b_prodinfo.html | |
![]() 25.12.2005 20:03:48 | |
Se mulla on ollut yhtenä vaihtoehtona. Luottaa kuulemma alkajalle, ja hintakaan ei ole niin iso, että rupiaus kyrsimään ostos, jos vaikka sattuis innostus lopahtamaan.. ;-) Tekeeköhän tuolla Harley Bentonin bassocombolla mitään? http://www.thomann.de/thoiw3_harley_benton_hb80b_prodinfo.html No yhtä Harley benttonin comboa olen testannut ja ei vakuuttanut. Sanotaanko näin, että kolho ja tunkkainen. tuolla rahalla saa käytettynä parempiakin. Ja huuto.net on pullollaan noita HB:n comboja, kertonee aika paljon tasosta. Kustomin bassokomboista olenn saanut hyvän kuvan, varsinkin siitä 100W (toimii pikkukeikoilla hyvin ilman mikitystä) , mut sillä on hintaakin sit enemmän.niistä pienemmistä malleista en sit tiedä.. Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - | |
![]() 27.12.2005 14:41:37 (muokattu 27.12.2005 14:57:17) | |
Kustomin bassokomboista olenn saanut hyvän kuvan, varsinkin siitä 100W (toimii pikkukeikoilla hyvin ilman mikitystä) , mut sillä on hintaakin sit enemmän.niistä pienemmistä malleista en sit tiedä.. Kustomin 16-wattinen ainakin on oiva peli kotikäyttöön, ja miksei keikoillekin kunhan saa PA:iin kiinni. Oikein hyväsoundinen peli ja säätövaraa riittää, 4-alueinen eq, näet. [( Vapaustaistelija Tasapaino )] | |
![]() 28.12.2005 06:15:15 | |
Mut jos vasta opettelee soittonalkeita ja haluaa mahdollisimman ohutkaulaisen ja helpposoittoisen beissin, niin Ibanezin GSR 200 on käypä peli.. Mulla on ollut GSR 190 ( tätä ei vissiin saa erikseen, vaan on Ibanezin aloittelijapaketista) ja se oli kyllä todella helpposoittoinen.. Jep, itsekin päädyin tuohon GSR200:seen, kun kävin kokeilemassa sitä paikallisessa musiikkiliikkeessä. Sääli, että niillä ei ollut vasuria, niin joutuu jonkin aikaa odottelemaan tilausta Thomannilta.. Vahvistimeksi valitsin Behringerin BX300:n. Tänään tosin katselin Hartken A 35:sta, joka olis ollut varmaan parempi valinta, mutta tässä alkoi ruokahalu kasvaa syödessä ja kohta olisin varmaan tilannut vielä kallimmaat vehkeet, joten piti vetää käsijarru päälle... ;-) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)