Aihe: Harley Benton HB-80B
1
rosqis
24.12.2005 13:59:17
Olen ajatellut ostaa Harley Benton HB-80B Basso combon..onko kenelläkään kokemusta?
tää on hävitty tää peli mut älkää nyt enään omia tehkö!
Spawn
24.12.2005 14:06:49
Meidän treeniksellä on semmoinen. Rikki.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Prak
24.12.2005 14:20:07

Mulla on HB-40B, kakka saundi, halpa, toimii ainakin vielä (3 vuotta ollut käytössä pääasiassa kotisoittelussa). Eq:lla saa saundia säädeltyä senverran, että sitä kestää kuunnella kotona treenaillessa, siinä hommassa ajaa asiansa mielestäni ihan hyvin. Tuo 40 wattia ei ainakaa piisaa bändisoittossa kovin pitkälle, en sitten tiedä paljonko enemmän melua irtoaa 80W versiosta, kun kyseessä ovat Harley Benton-watit.
On se.
rosqis
24.12.2005 15:57:10
elikkä oisko se sit paska ostos vai pystyykö sillä soittamaan?
tää on hävitty tää peli mut älkää nyt enään omia tehkö!
Sir Richard
24.12.2005 16:19:13
Satun omistamaan tollasen ja se on aivan järjetön romu (omasta mielestäni). No ehkä se nyt soveltuu himassa soittelemiseen jotenki (kunhan jaksaa säätää), mutta bändisoittoon en suosittelis. Tiedä sitten onko yksilövika vai mikä, mutta kun törkkää johdon inputtiin niin tuntuu kun tuuppailis samalla jotain komponentteja kumoon... Niin ja tossa ei taida ees ihan 80W olla vaan 65W RMS:ää. Kohtuu halpahan toi kumminki on.
peetu
26.12.2005 14:49:56
Itsellä on ja tyytyväinen olen ollut. Tosin onkin ollut vain kotisoittelussa.
Dacatch
26.12.2005 14:57:42
http://www.thomann.de/thoiw3_behringer_bx1200_ultrabass_prodinfo.html

Siinä on hyvä ja halpa. Ostin tuollaisen viime kesänä, ja hyvin toimii. Pienellä värkkäämisellä saa hyvät soundit ulos, riittää bändikäyttöön ja haukkuu hintansa. 12 tuuman elementistä ei hirveästi mökää lähde, mutta ihan tarpeeksi metallibändin treeneihin.
"Playing acoustic guitar is like having sex with your clothes on. I mean you know how to do it but it’s more difficult." - Dave Mustaine
Hughes
26.12.2005 16:19:16
Tuohan on todella hyvä.....jos ei ole kokeillut parempaa. En voi suositella ostamaan tuollaista roskaa.
MoParin saa kiinni vain toinen MoPar.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)