Aihe: Rockbass Streamer Ltd
1
sunder
20.12.2005 14:15:01
Mietin vaihtamista gsr200:sesta kyseiseen streameriin. En tykkää enää Iban kaulasta ja ainaki warren corvetessa on kaula mun mieleen, joten tiedustelisin, että onko näissä rockbasseissa sama kaulaprofiili kuin warwickeissa? Entä onko streamerissa sama kaula kuin corvetessa?

Kyseessähän on joku Thomannin special edition, jossa on P/J -mikit ja jacki bodyn kyljessä eikä kannessa kuten perusstreamerissa. Hintaa 329e ja mukaan tulee rockbag.

Paikallisesta liikkeestä ei löytynyt streameria testattavaksi. Liekö hankinnan arvonen? Uusi basso olisi hankinnan alla, mutta näiltä seuduilta ei oikein käytettynäkään löydä ja liikkeissä paskat valikoimat.

http://www.thomann.de/thoiw3_warwic … bass_streamer_ltd_4bk_prodinfo.html
"Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell
SaBer
21.12.2005 12:37:20 (muokattu 21.12.2005 12:38:32)

Omaan Streamer standardiin (omakuvassa, viisikielinen) olen ollut melko tyytyväinen. Kaularautaa saa säätää aika usein (= kaula on herkkä ilmastonmuutoksille), ja mikkikytkennät olen uusinut (tekisin sen varmaan mille bassolle tahansa...). Tuosta ltd:stä en tiedä, mutta standardissa ei ole mikään hifi-saundi. Varsinkin kaulamikistä saa hyvin lämmintä saudia ulos...
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
isorokko
21.12.2005 16:21:24
Itsekkin tuota Saberin bassoa testanneena voin kyllä kompata edellistä.
Tykkäsin ainakin tatsista tosi paljon, oli suhteellisen kevyt ja mukava soittaa ja lähti kiva murina kyllä :)

J-P
PASSO kuuluu...
JukkaPena
21.12.2005 17:10:54
Soittelin yhet säestysharkat tommosella Streamer Standardilla, jossa oli tupla-soapbar-mikitys ja tykkäsin kovasti, kävi mielessä ajatus tommosesta kakkosbassoksi ja pyörii se välillä siellä vieläkin, tosin 5-kielisenä ja nauhattomana.
Tolla PJ-mikityksellä siihen varmaan tulis vielä sitä napakkuuttakin, jota mä siinä soundissa jäin kaipaamaan.

Tatsi siinä bassossa oli samaa suuntaa kuin mun Corvette Standardissa, joten sillä oli helppo ryhtyy soittaan...

Tylsä väri tossa, näyttää äkkiä katsottuna vielä enemmän halppisbassolta kuin se todellisuudessa on...
Jos käyttäisin harjoitteluun sen ajan, jonka käytän täällä keskusteluun, olisin hyvä basisti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)