Aihe: Hughes & Kettner Basskick 100, kokemuksia?
1
mz
17.12.2005 01:41:02
Tervepä terve,

olen nyt vihdoin viimein tekemässä sitä ensimmäisen basson hankintaa. Soitin on jo aika lailla haarukassa, mutta combo on vielä hiukan hakusessa. Olen ymmärtänyt että Warwickin Sweet 15 voisi olla ainakin suhteellisen hyvä peli minulle, tehot riittää melko hyvin esiintymiseenkin eikä hintakaan ole mikään aivan hirveä, budjetti siis aika lailla nafti 400 euroa.

En ole toistaiseksi vierailemistani kahdesta liikkeestä kyseistä Warwickin comboa löytänyt, mutta sen sijaan minulle tarjottiin tänään otsikossa mainittua H&K:n BK100-comboa tarpeideni täyttäjäksi. Hintaa laitteelle tulisi juuri se n. 400e.

Kertokaapas hyvät ystävät, minkälainen vehje teidän kokemustenne mukaan tämä kyseinen peli on?
Shit is shit. Nothing more, nothing less.
mz
22.12.2005 01:11:16
Nostanpa nyt vielä ylös, eikö kellään tosiaan ole mitään sanottavaa kyseisen firman tuotteista?

Siis ylipäänsä edes, minkälainen merkki yleensä on laadultaan jne. Sellaisetkin tiedot toki kelpaavat, vaikkei varsinaisesti juuri kyseisestä mallista sanottavaa olisikaan. Edelleen otan myös vastaan ehdotuksia muista mahdollisista comboista... kiitos!
Shit is shit. Nothing more, nothing less.
okoranta
22.12.2005 01:12:55 (muokattu 22.12.2005 01:14:13)

Ostat Trace Elliotin combon käytettynä. Kestää isältä pojalle.Ei petä. Hyvä soundi ja ennenkaikkea massiivisen komea.

Vaikka tämä?

http://muusikoiden.net/dyn/tori/84585.jpg
Säro EI_OLE efekti -Lasimestari -
JK
22.12.2005 08:09:23
Siis ylipäänsä edes, minkälainen merkki yleensä on laadultaan jne. Sellaisetkin tiedot toki kelpaavat, vaikkei varsinaisesti juuri kyseisestä mallista sanottavaa olisikaan. Edelleen otan myös vastaan ehdotuksia muista mahdollisista comboista... kiitos!

Hiukan vanhemmista BassKick- komboista on kokemusta pikkusen. Malli tais olla 515. Ihan laadukas peli eikä soundeissakaan ollut moittimista. Tehoa oli ihan riittävästi keikkakäyttöön saakka (tais olla 200w se malli)

Siinä mallissa oli sellanen iso pyöritettävä "pikavalitsin" kuin pesukoneessa, ihan kätevä ja nopea säätösysteemi eri soundeille.

Lisäksi on kokemusta H & K:n 1 x 15" bassokaapista. Se on edelleen yhdellä Mnetin jäsenellä käytössä. Tehonkestot 200w, mutta ajoin sitä 1200w Trankkunupilla ja hyvin tuo pelitti. Olisin jopa ostanut sen takaisin, mutta nykyinen omistaja ei myy ;)
"Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista"
J.Hollström
22.12.2005 10:13:54
Mulla samat kommentit kuin JK:lla, tosin mulla oli pykälää pienempi malli 313. Siis ihan ok peli, mutta hönkä ei vaan riittänyt. Möin eteenpäin ja nykyinen omistaja on tyytyväinen.

Eli jos ko. trankku riittää omiin tarpeisiin, niin H&K on ihan ok.
bize
22.12.2005 13:27:21
Ostat Trace Elliotin combon käytettynä. Kestää isältä pojalle.Ei petä. Hyvä soundi ja ennenkaikkea massiivisen komea.

Vaikka tämä?

http://muusikoiden.net/dyn/tori/84585.jpg

Tuosta erottuvaa soundia.
The T-500's incredible reserve of power can provide you smooth rich tone from a sweet whisper to a bone crushing 650-watt thunder!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)