formicawithabass 28.07.2005 16:06:22 | |
---|
feel |
rijopu 28.07.2005 16:14:04 | |
---|
Noiden saatavuus näyttää olevan vähän heikko tässä vaiheessa... No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
Jalmus 28.07.2005 17:04:12 | |
---|
Mahtavatpa olla hyviä... Halpa ja hyvä kun ei yleensä sisälly samaan tuotteeseen. Tuskinpa noista ammattibasistille on mitään iloa. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
L.Ruoska 28.07.2005 17:07:39 | |
---|
Oon himoinnu bass chorusta mutta tuntuu että se Bossinkin versio on käyttömääräänsä nähden kohtuuttoman kallis. Kattoos nyt jos vaikka tehdän bändin kanssa kimppatilaus T-kaupasta ni otan kyl tollasen Behringer choruksen testiin =) Hinta ei ainakaan päätä huimaa! MegaMan Club #016 - Spank Man |
toivajar16 28.07.2005 17:08:33 | |
---|
Mahtavatpa olla hyviä... Halpa ja hyvä kun ei yleensä sisälly samaan tuotteeseen. Tuskinpa noista ammattibasistille on mitään iloa. Halpa ja hyvä voivat kyllä joskus asustaa samassa osoitteessa. Esim. Behkun nupit. Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla. |
L.Ruoska 28.07.2005 17:12:26 | |
---|
Halpa ja hyvä voivat kyllä joskus asustaa samassa osoitteessa. Harvoin mutta ehkäpä Behringer yllättää taas =) Sulla kun näkyy olevan tuollanen Bossin chorus ni kerro mitäs olet ollut mieltä? Ootko päässy vertailemaan muihin bass choruksiin ja mitäs tykkäilet? MegaMan Club #016 - Spank Man |
toivajar16 28.07.2005 17:15:15 | |
---|
Harvoin mutta ehkäpä Behringer yllättää taas =) Sulla kun näkyy olevan tuollanen Bossin chorus ni kerro mitäs olet ollut mieltä? Ootko päässy vertailemaan muihin bass choruksiin ja mitäs tykkäilet? En ole hirveästi vertaillut muihin, mutta olen saanut kaikkia haluamani choruksen muodot Bossilla( kasaripeukku, Anthony Jackson jen.). Kätevää on, että pedaalista voi säätää kuinka paljon chorus värittää alataajuuksia. Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla. |
Jalmus 28.07.2005 17:56:10 | |
---|
Halpa ja hyvä voivat kyllä joskus asustaa samassa osoitteessa. Esim. Behkun nupit. Edelleenkään ne eivät asu samassa laitteessa. Kyllähän omiin kokemuksiini pohjautuen voin myöntää, että moni Behringer on kuulostanut ihan hyvältä ja toiminut moitteetta - sen aikaa mitä on toiminut. Aktiiviseen keikkakäyttöön Behringer on kiistatta osoittautunut liian kevyen sarjan laitteiksi. Miksereissä (parissakin freelanceeraamassani bändissä on ollut sellainen) kanavat renkkaa, vahvistimissa potikan nupit katkeilevat (liian hentoa valmistetta, muovia!) jne. Jos jostain laitteesta käytetään adjektiivia "hyvä", niin kyllähän sen tulee kattaa muutakin kuin pelkän hyvän/käyttökelpoisen soundin. Kuten nyt vaikkapa esimerkiksi juuri kestävyyden ja luotettavuuden. Ammattikäyttöön Behringer ei yksinkertaisesti sovellu, bändikämpälle todennäköisesti kyllä. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
toivajar16 28.07.2005 18:06:30 | |
---|
Edelleenkään ne eivät asu samassa laitteessa. Kyllähän omiin kokemuksiini pohjautuen voin myöntää, että moni Behringer on kuulostanut ihan hyvältä ja toiminut moitteetta - sen aikaa mitä on toiminut. Aktiiviseen keikkakäyttöön Behringer on kiistatta osoittautunut liian kevyen sarjan laitteiksi. Miksereissä (parissakin freelanceeraamassani bändissä on ollut sellainen) kanavat renkkaa, vahvistimissa potikan nupit katkeilevat (liian hentoa valmistetta, muovia!) jne. Jos jostain laitteesta käytetään adjektiivia "hyvä", niin kyllähän sen tulee kattaa muutakin kuin pelkän hyvän/käyttökelpoisen soundin. Kuten nyt vaikkapa esimerkiksi juuri kestävyyden ja luotettavuuden. Ammattikäyttöön Behringer ei yksinkertaisesti sovellu, bändikämpälle todennäköisesti kyllä. Niin. Mutta mun mielestä Behkusta voi huoletta käyttää adjektiivia "hyvä", jos sen suhteuttaa hintaan. Kyllä moni parin tonnin vahvarikin on kosahtanut viikon jälkeen. Todennäköisyys on tietenkin ihan toista maata. Ei sellaista täysin objektiivista "hyvää" taida olla olemassakaan. Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla. |
Jalmus 28.07.2005 18:53:06 | |
---|
Mutta kun hintaan suhteutuksella ei ole mitään merkitystystä siinä vaiheessa, kun Lapin rundilla esimerkiksi Behringerin nuppi kajahtaa, eikä korjaajaa tai edes soitinliikettä, josta saisi korvaavan laitteen ole lähelläkään. Tätä minä ajoin takaa. Ja voisihan tähän heittää retorisen kysymyksen: montako ammattibändiä olette nähneet, joka luottaisi esimerkiksi mikserivalinnassaan Beringeriin? Niinpä. Kyllähän ne laitteet ovat Midaksia, Soundcrafteja jne. Moniko maailmanluokan muusikko poseeraa Behringerin mainoksissa? Niinpä. Siispä toinen retorinen kysymys perään: miksiköhän näin? Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
toivajar16 28.07.2005 19:00:17 | |
---|
Mutta kun hintaan suhteutuksella ei ole mitään merkitystystä siinä vaiheessa, kun Lapin rundilla esimerkiksi Behringerin nuppi kajahtaa, eikä korjaajaa tai edes soitinliikettä, josta saisi korvaavan laitteen ole lähelläkään. Tätä minä ajoin takaa. Ja voisihan tähän heittää retorisen kysymyksen: montako ammattibändiä olette nähneet, joka luottaisi esimerkiksi mikserivalinnassaan Beringeriin? Niinpä. Kyllähän ne laitteet ovat Midaksia, Soundcrafteja jne. Moniko maailmanluokan muusikko poseeraa Behringerin mainoksissa? Niinpä. Siispä toinen retorinen kysymys perään: miksiköhän näin? Kotisoittajalle hyvä voi olla vähän eri asia kuin ammattilaiselle. Jokainen punnitsee sitten erikseen ottaako Behkun rundille mukaan. Ei Behku tietenkään pärjää esim. Midakselle, mutta hintaisekseen testaamani Behkut ovat olleet "hyviä". Kyllähän hyvä Mersu on ihan eri asia kuin hyvä Nissan. Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla. |
pardy 28.07.2005 19:05:03 | |
---|
Kotisoittajalle hyvä voi olla vähän eri asia kuin ammattilaiselle. Jokainen punnitsee sitten erikseen ottaako Behkun rundille mukaan. Ei Behku tietenkään pärjää esim. Midakselle, mutta hintaisekseen testaamani Behkut ovat olleet "hyviä". Kyllähän hyvä Mersu on ihan eri asia kuin hyvä Nissan. Ja tuohon auto-vertaukseen voisi sanoa vaikkapa näin että kaikille ei ne tarpeetkaan ole ihan samat. Jollekkin se hyvä Nissan on oikein hyvä kun sillä satunnaisesti ajelee, käyttää sitä siihen mihin autoa yleensä käytetään, kauppareissuihin, työmatkoihin jne. Mutta tuskinpa se sama Nissani kelpaa markkinointipäällikölle joka reissaa joka päivä pitkiä matkoja autolla. Eli kyllä Behringerkin voi olla hyvä, se hyvyys, sikäli kuin sellaista nyt mitenkään voi edes määritellä, riippuu aina käyttäjästä. Onhan Ferrarikin autojen aatelia, ja takuulla hyvä, mutta en itse kyllä kaupassa sillä kävisi. |
Wil-J 28.07.2005 19:06:18 | |
---|
Ja tuohon auto-vertaukseen voisi sanoa vaikkapa näin että kaikille ei ne tarpeetkaan ole ihan samat. Jollekkin se hyvä Nissan on oikein hyvä kun sillä satunnaisesti ajelee, käyttää sitä siihen mihin autoa yleensä käytetään, kauppareissuihin, työmatkoihin jne. Mutta tuskinpa se sama Nissani kelpaa markkinointipäällikölle joka reissaa joka päivä pitkiä matkoja autolla. Eli kyllä Behringerkin voi olla hyvä, se hyvyys, sikäli kuin sellaista nyt mitenkään voi edes määritellä, riippuu aina käyttäjästä. Onhan Ferrarikin autojen aatelia, ja takuulla hyvä, mutta en itse kyllä kaupassa sillä kävisi. Näino. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
toivajar16 28.07.2005 19:06:42 | |
---|
Ja tuohon auto-vertaukseen voisi sanoa vaikkapa näin että kaikille ei ne tarpeetkaan ole ihan samat. Jollekkin se hyvä Nissan on oikein hyvä kun sillä satunnaisesti ajelee, käyttää sitä siihen mihin autoa yleensä käytetään, kauppareissuihin, työmatkoihin jne. Mutta tuskinpa se sama Nissani kelpaa markkinointipäällikölle joka reissaa joka päivä pitkiä matkoja autolla. Eli kyllä Behringerkin voi olla hyvä, se hyvyys, sikäli kuin sellaista nyt mitenkään voi edes määritellä, riippuu aina käyttäjästä. Onhan Ferrarikin autojen aatelia, ja takuulla hyvä, mutta en itse kyllä kaupassa sillä kävisi. Näin. Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla. |
Jalmus 28.07.2005 19:22:11 | |
---|
Niin, ehkäpä tosiaankin keskustelussamme jo lähtökohdat ovat oikeasti erilaiset. Mä olen elättänyt itseni soittamalla koko aikuisikäni, joten olen oppinut vaatimaan tiettyjä ominaisuuksia käyttämiltäni laitteilta. Olen aikoinani käynyt läpi halpojen laitteiden aiheuttamat ongelmatilanteet ja mielipahat, joten nykyisellään vaatimustasoni laitteiden suhteen ovat korkeat. Niin paljon on tullut kokeiltua "hyvää ja halpaa" aikoinaan, etten siihen enää koskaan ryhdy. Mulla muuten on itselläni Behringerin mikseri, mutta se onkin käytössä siinä omimmassa käyttötarkoituksessaan: kotona treenimikserinä. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
toivajar16 28.07.2005 19:27:38 | |
---|
Niin, ehkäpä tosiaankin keskustelussamme jo lähtökohdat ovat oikeasti erilaiset. Mä olen elättänyt itseni soittamalla koko aikuisikäni, joten olen oppinut vaatimaan tiettyjä ominaisuuksia käyttämiltäni laitteilta. Olen aikoinani käynyt läpi halpojen laitteiden aiheuttamat ongelmatilanteet ja mielipahat, joten nykyisellään vaatimustasoni laitteiden suhteen ovat korkeat. Niin paljon on tullut kokeiltua "hyvää ja halpaa" aikoinaan, etten siihen enää koskaan ryhdy. Mulla muuten on itselläni Behringerin mikseri, mutta se onkin käytössä siinä omimmassa käyttötarkoituksessaan: kotona treenimikserinä. Niin. Ei mullakaan Behkuja keikkakamoissa ole. Ihan sen takia, että kun on ollut taannoin varaa ostaa ne kamat mitä halusi. Ja olen minäkin urani paskoilla kamoilla aloittanut ettei sen puoleen. Pointtini on vaan se, että ei automaattisesti voi sanoa että halpa=paska tai kallis=hyvä. Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla. |
projekti 28.07.2005 20:49:23 | |
---|
Itsellä 2 behkun tuotetta tällä hetkellä ja kolmas tilauksessa. Tähän mennessä ei mitään moittimista behkun tuotteista. Eiköhän tuon merkin tuotteet ole kuitenkin enemmän tavalliselle harrastajalle suunnattuja kuin huippuammattilaiselle. Uskallan väittää että keskiverto kotisoittelija/äänittäjälle behkun tuotteet on erittäin hyvä ostos. Sixpack, ja loppurahalla kaljaa. |
pehko 28.07.2005 21:00:39 | |
---|
voishan tollasen overdriven joskus hankkia.... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
bize 28.07.2005 21:54:44 | |
---|
Ja voisihan tähän heittää retorisen kysymyksen: montako ammattibändiä olette nähneet, joka luottaisi esimerkiksi mikserivalinnassaan Beringeriin? Niinpä. Kyllähän ne laitteet ovat Midaksia, Soundcrafteja jne. Moniko maailmanluokan muusikko poseeraa Behringerin mainoksissa? Niinpä. Siispä toinen retorinen kysymys perään: miksiköhän näin? Tässä taannoin olin tampereella trio bravon riveissä tuuraamassa, ja bändin päämikserinä oli behringer, jonka kanssa ei mitään ongelmia ilmennyt. Tiettävästi trion pyörittäjä on tehnyt keikkaa leipätyönä vuodesta -78, mutta kuinka pitkään mikseri on käytössä ollut, on sitten toinen juttu. Anyway, voi olla että jos itse kamansa roudaa ja asianmukaisesti suojaa, pärjää heikomminkin panssaroiduilla kamoilla. En tiedä sitten millaista kaltoinkohtelua "ammattilaisen laitteen" tulisi kestää, hajottamallahan kaikki kama hajoaa. Lahjattomat ja rautaranteet treenaa |
Teijo K. 28.07.2005 22:13:00 | |
---|
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |