Warwick 18.11.2005 21:13:39 (muokattu 18.11.2005 21:14:56) | |
---|
Nii.. Tuommosta olen (ainakin luultavasti) hommaamassa ja olis mukava tietää näin etukäteen minkä sortin masiina se oikeastaan on. Tähän asti ibanezin bassoista ihan hyviä kokemuksia, mutta onko tämä poikkeus sääntöön? Eli plussat ja miinukset. |
L.Ruoska 18.11.2005 21:44:28 | |
---|
+ Loisto basso hintaisekseen, 2004 ja eteenpäin taitavat olla vielä aktiiveja..joku ihme Phatboost switchi. Ylipäätänsä hyvä peli hintaluokassaan, laita hyvät kielet niin hyvin menee. - "Pro"-äijät sanoo että B-kieli ei soi hyvin jos on alle tonnin basso. Mene ja tiedä.. |
Teijo K. 18.11.2005 21:59:42 | |
---|
+ Loisto basso hintaisekseen, 2004 ja eteenpäin taitavat olla vielä aktiiveja..joku ihme Phatboost switchi. Ylipäätänsä hyvä peli hintaluokassaan, laita hyvät kielet niin hyvin menee. - "Poro"-äijät sanoo että B-kieli ei soi hyvin jos on alle tonnin basso. Mene ja tiedä.. Vaikka hinta jonkinlainen indikaattori laadulle usein onkin, on vallan naurettavaa tehdä tuollaisia keinotekoisia rajoja. Ei voi soundaa hyvälle jos ei maksa tonnia, buah. Se on kyllä totta, että rakenteellisista ratkaisuista se B-kieli on herkempi kuin ne ohuvemmat. Kokeile ja päätä itse soiko se B-kieli vai ei, sillähän se selviää. Munsta. |
Lotec 03.01.2006 14:36:46 | |
---|
Se B-kieli ei oikein toimi siinä bassossa. Rämisee aika pahasti. Itellä piti muuttaa melkeinpä kitara-asetuksiksi, kun se ei oikein tuntunu asettuvan mitenkään. Jos muutat b:n e:ksi ja jne.. niin toimi ainaski mulla ihan hyvin. Hieman korkeampi talla joka vaatii opettelua, mutta ihan hyvä perusbasso. Mulle tuo oli ensimmäinen ja nyt oon myymässä poies. |
tiikelivauva 04.01.2006 11:23:17 | |
---|
Mulla toimii tämä basso ihan loistavasti. Kaikki kielet toimii tosi upeasti. Yllättävän halvalla sai näin hyvän basson :) No Shit Sherlock?! |
meeza 05.01.2006 10:13:20 | |
---|
Neljä vuotta on jo palvellut, ja vaikka uuden osto onkin edessä niin ei tippakaan kaduta ko. soittimen hankkiminen. Mukavan kompakti kaula nakkisormilleni, soundipoliittisesti mainio ja onhan se mukavan näköinenkin :) (I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...) |