2541 23.10.2005 18:16:40 | |
---|
Tällainenkin on tullut tuotantoon Japanin Fenderiltä. Onkos Suomessa näkynyt ja onkos kukaan päässyt testaamaan? Ainakin minun silmää miellyttää. Näyttäis olevan aktiivielektroniikka (jonka saa myös pois päältä) ja vakiona sarjaankytkentäkin. http://www.gakkiya.jp/fender_new.html |
Olli.M 23.10.2005 18:40:38 | |
---|
Noniinno. Se on sitte gas:in paikka. Kiitos vaan. "(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
Olli.M 23.10.2005 18:56:11 | |
---|
"(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
EADG 23.10.2005 20:10:18 | |
---|
Nyt mä vasta tajusin miten paljon oikeesti tartten uutta bassoa :( Yksi kauneimmista bassoista minkä olen nähnyt ja specsitki on kohallaa. Nyt tarttis enää rahaa. |
Prowleri 23.10.2005 20:19:00 | |
---|
Fender Japan o vähän eri asia ku mitä Euroopan kaupoista löytyy. Mutta sit kun tilaat moisen Ishibashilta niin pidetään tilusessiot sun kämpillä meiningillä että "kaverille kans" :D Däigä! |
KMT 23.10.2005 23:35:18 | |
---|
Kyä kunnon jaguarbassossa on vibra kuten se o kitarassa. kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo- |
TommiW. 24.10.2005 01:40:44 | |
---|
Uskomattoman nätti! Paljo hinta euroissa? "Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee."
-Keny |
TommiW. 24.10.2005 01:52:13 | |
---|
Toi ishibashin englanti on muuten loistavaa: Unique face and jaguar base with looks of Eigedoparl block position specification and original style based on jaguar. It has a tone cooking stove wide with an actively passive switch with Cacoki of ..vintage.., and picking up series switch that obtains the connection of the series of the problem picking up and the bridge picking up, in addition so-called the ham backing sound, also sets, and boasts of a multifunctional sound variation. "Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee."
-Keny |
Harry Manback 24.10.2005 09:06:19 (muokattu 24.10.2005 10:48:30) | |
---|
680 Euroa sanoo valuuttamuunnin.. jostain triidistä muistaisin lukeneeni että Ishibashilta suomeen rahtaus oli kai jotain 150 euroa. Enpä muista oliko tuossa laskelmassa tulleja mukana. On kyllä aivan jumalattoman hienon näköinen soitin. Edit: joku olikin Talkbassissa tehnyt jo pienen arvostelun tuosta: http://www.talkbass.com/forum/showthread.php?t=209148 Ja kas, eihän sen katuhinta olekaan kuin reilut viisisataa...halapa! |
pehko 24.10.2005 13:34:13 | |
---|
Tällainenkin on tullut tuotantoon Japanin Fenderiltä. Onkos Suomessa näkynyt ja onkos kukaan päässyt testaamaan? Ainakin minun silmää miellyttää. Näyttäis olevan aktiivielektroniikka (jonka saa myös pois päältä) ja vakiona sarjaankytkentäkin. http://www.gakkiya.jp/fender_new.html melko ruma... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Samu S. 24.10.2005 15:17:56 | |
---|
melko ruma... Kiitos tiedosta. Lainausta kolme riviä ja kahden sanan täysin mitääntekemätön kommentti. Hieno on ko mikä, munsta. Minkähänlainen tuo kaula on, josse on P-tyyppinen niin mum pitäs kyllä saada tommonen. |
NYdoll 24.10.2005 17:04:07 | |
---|
prkl seitan! Olin aikaani edellä. Tein ite just ton muotosen basson tossa viime talven aikana. Jazzmikeillä, jazzbasson kaulalla ja sit lankku on just Jaguarin/Jazzmasterin mallinen... "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Bassolow 24.10.2005 17:22:59 | |
---|
prkl seitan! Olin aikaani edellä. Tein ite just ton muotosen basson tossa viime talven aikana. Jazzmikeillä, jazzbasson kaulalla ja sit lankku on just Jaguarin/Jazzmasterin mallinen... Löytyisikö kuvaa tuosta? Hyvältä ainakin kuulostaa. On se mukavaa että Fender pukkaa jotain uutta. Ei ole enään se ikuisuuskysymys passon ja jasson välillä. Silti kantani on passo. |
KMT 24.10.2005 17:44:44 | |
---|
Saisivat tehä re-issueita fender VI:stä seuraavaksi. kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo- |
NYdoll 24.10.2005 18:01:31 | |
---|
Löytyisikö kuvaa tuosta? Hyvältä ainakin kuulostaa. On se mukavaa että Fender pukkaa jotain uutta. Ei ole enään se ikuisuuskysymys passon ja jasson välillä. Silti kantani on passo. http://irc-galleria.net/view.php?nick=lazysod&image_id=18182241 Tuossa nyt on yksi kuva. Fender-version lankku tosin tuskin on mahonkia ja epäilen sen olevan myös "hieman" kevyempi kuin tuo minun bassoni, joka vaa'an mukaan on melkein viisi ja puoli kiloinen "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Olli.M 24.10.2005 18:12:30 | |
---|
Joo hinta näyttäs olevan reilut 500e. Perkele sentään nytton semmonen gas että repeän. Mie haluun japaniaan. "(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
Bassolow 24.10.2005 18:38:00 | |
---|
|
Jungleman 24.10.2005 18:43:41 | |
---|
Saisivat tehä re-issueita fender VI:stä seuraavaksi. Näin on. Jaguar Baritone / Bottom Master ei ole sinnepäinkään... Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
NYdoll 24.10.2005 21:29:06 | |
---|
Kivan näköinen on. Varsinkin tuo puun väri on mun mieleen. Olikos suurikin vaiva valmistaa, ja paljonko oli suunilleen kustannuksia? Olen vähän aatellut itsekkin bassoa väsätä, voi tosin olla että jää vaan ajatukseksi. Tuolle tuli hintaa sellaiset 600€ varmaan. Tosin jouduin teettämään sähkötyöt ammattilaisella. Toisen mikin kela oli poikki yms. "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
2541 02.01.2006 18:25:08 | |
---|
Onkos tätä kukaan käynyt siellä kuuluisassa Soundstoressa testaamassa? Jos kyllä, niin miltäs tuntui? |