Roisironi 12.02.2006 19:14:08 | |
---|
Mulla on ampegin v4bh nuppi ja classic series hlf4x10 kaappi. Ja mexico fenkku jasso. Soundi on liian matala, sotkee skeba soundia samalla. mikä voisi olla vikana? nuppi on vähän aikaa sitten ostettu. veikkaan että vika on siinä. Olen kyllä yrittänyt säädellä namiskoja mut ei auta. kaverin samanlaisella nupilla toimii hienosti. |
Teijo K. 12.02.2006 19:29:01 | |
---|
Mulla on ampegin v4bh nuppi ja classic series hlf4x10 kaappi. Ja mexico fenkku jasso. Soundi on liian matala, sotkee skeba soundia samalla. mikä voisi olla vikana? nuppi on vähän aikaa sitten ostettu. veikkaan että vika on siinä. Olen kyllä yrittänyt säädellä namiskoja mut ei auta. kaverin samanlaisella nupilla toimii hienosti. Jos liian matala??? bassosoundi sotkee skebasoundia, niin lähtisin etsimään sitä ongelmaa ennemmin sieltä skebasoundin puolelta. Munsta. |
hollstro 12.02.2006 19:48:24 | |
---|
Olen kyllä yrittänyt säädellä namiskoja mut ei auta. kaverin samanlaisella nupilla toimii hienosti. Jos kaverin samanlainen toimii ja sun ei niin sulla on vahvistin rikki. |
faffbey 13.02.2006 09:18:43 | |
---|
Mulla on ampegin v4bh nuppi ja classic series hlf4x10 kaappi. Ja mexico fenkku jasso. Soundi on liian matala, sotkee skeba soundia samalla. mikä voisi olla vikana? nuppi on vähän aikaa sitten ostettu. veikkaan että vika on siinä. Olen kyllä yrittänyt säädellä namiskoja mut ei auta. kaverin samanlaisella nupilla toimii hienosti. Olethan löytänyt V4:n takapuolelta presence korostus kytkimen? Sen tarkoitushan on jäljitellä kaapin pilliä ja korostaakin kyllä yläpäätä. |