Aihe: fender squier std jazz bass rw ab
1
Finite Fear
04.03.2006 14:59:35

Soittotunnilla "ihastuin" tähään kyseiseen Fenderiin, mitä mieltä oletta tästä bassosta onko kokemuksia?
Cheri basic
Bassolow
05.03.2006 00:00:06
Soittotunnilla "ihastuin" tähään kyseiseen Fenderiin, mitä mieltä oletta tästä bassosta onko kokemuksia?

Ei ole kokemusta, mutta itselläni on samaa hintaluokkaa oleva Squierin p-bass, ja voisin sen perusteella sanoa että kyseessä on loistava basso aloittelijalle. Affinity -sarjasta olen kuullut huonoja huhuja, mutta tuohan ei siihen kuulu joten veikkaisin että hyvä peli on.
freeze
05.03.2006 00:54:43
joo saattuu olemaan kädessä parasta aikaa ... no meneehän tuo nyt aloittelijalle mutta mulla on jotain pieniä lapsenvikoja jotka ei henkilökohtasesti häiritse mutta varmasti hinta luokkansa paras :)
Jimoleon
06.03.2006 12:59:01 (muokattu 06.03.2006 13:00:02)
Ei ole kokemusta, mutta itselläni on samaa hintaluokkaa oleva Squierin p-bass, ja voisin sen perusteella sanoa että kyseessä on loistava basso aloittelijalle. Affinity -sarjasta olen kuullut huonoja huhuja, mutta tuohan ei siihen kuulu joten veikkaisin että hyvä peli on.

Mulla on Affinity -jatsari, ja ihan hyvin on pelittäny, ei oo ollu minkäännäkösiä ongelmia. Ehdottomasti hintaluokkansa paras...
"The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)