Aihe: Slammer by Hamer?!!
1
tesar
21.02.2006 20:13:20

Onko bassosta mihinkään?
plussia ja miinuksia. Asialla on kiire kun huomenna pitäis käydä kyseinen keppi mahdollisesti ostamassa.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;)
ötzi
21.02.2006 20:17:26 (muokattu 27.02.2006 10:05:45)
mun eka basso oli joku samanmerkkin presari kopio, kyllä sillä soitti. eli hyvä alottelijalle
Otteet on kitaristeille, Kovat otteet on basisteille!
balzary
21.02.2006 23:24:42

Se lyhyskaalanen on parin testatun basson perusteella asiallinen peli.
firecane
22.02.2006 11:52:11

aloittelijalle loistava, kevyt oli soitella
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
L_Laiho
26.02.2006 23:01:34 (muokattu 26.02.2006 23:04:10)
Mulla on tuo tuommoinen pieni oranssi "karkki"basso :) Ihan hauska peli soittaa. On mulla himabassona, koska on näppärän kokoinen. Elektroniikka tuntuu pelaavan ihan jees.

Tatsi on aika mitätön vaikkakin hyvä, ja mulla on säädötkin ihan liikkeen jäljiltä. Ostin 200 eurolla uutena, kun ihastuin ensitatsiin.

Sopii vielä kaikenlisäksi täydellisesti mun satakiloiseen olemukseen :D

Josko tykkäät pienestä bassosta, ja et viitsi ohrata omaisuutta, niin on ihan kannattava ostos.

Ykkösbassokin on ihan sattuman kautta Hamer, viiskielinen aktiivi. Muuten tosi hyvä peli, mutta elektroniikat on vähän hiljaiset, vaikkakin aktiivit. Hintaa oli käytettynä 300 euroa tuossa vuosi sitten.
Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle.
tesar
28.02.2006 20:32:14

Kiitosta kiitosta. Sain 180€ tuon kaupasta ulos joten ostinpa pois. Riittää varmasti minulle kun tykkään släppäillä primusta ihan vaan primuksen vuoksi. Pääasiallisesti olen kuitenkin kitaristi muta eiköhän tuo kotistudionauhoitusbassoksi riitä.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;)
Tankoprinssi
14.03.2006 21:12:09

Mulla on tuo tuommoinen pieni oranssi "karkki"basso :) Ihan hauska peli soittaa. On mulla himabassona, koska on näppärän kokoinen. Elektroniikka tuntuu pelaavan ihan jees.

Tatsi on aika mitätön vaikkakin hyvä, ja mulla on säädötkin ihan liikkeen jäljiltä. Ostin 200 eurolla uutena, kun ihastuin ensitatsiin.

Sopii vielä kaikenlisäksi täydellisesti mun satakiloiseen olemukseen :D

Josko tykkäät pienestä bassosta, ja et viitsi ohrata omaisuutta, niin on ihan kannattava ostos.

Ykkösbassokin on ihan sattuman kautta Hamer, viiskielinen aktiivi. Muuten tosi hyvä peli, mutta elektroniikat on vähän hiljaiset, vaikkakin aktiivit. Hintaa oli käytettynä 300 euroa tuossa vuosi sitten.

Mäkin ostin sen "karkkibasson" kun se on nätti niinkuin sika pienenä. Soitin sillä jo yhden 5 setin tanssikeikankin ja hyvältä tuntui siihen hommaan.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)