Aihe: Two Notes Le Bass
1
Keny
20.02.2018 19:28:40
Ajatuksia tästä boxsista.Oon ite testaillu pariin otteeseen ja viellääkkään osaa päättää DG Alpha omega Ultran ja tän väälillä.

Diggaan tän putkimaisesta soundista ja eg:n alueesta.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Progbass
21.02.2018 09:34:25
Olen kanssa miettiny ihan samaa. Alan kallistua Darkglassin puoleen koska siinä voi vaihtaa sitä kaappi mallinnusta.
bassman87
24.02.2018 00:56:39
Mulla on ollut lähes kaikki DG:n säröpurkit, mutta tästä tykkäsin silti enemmän. Cold moden blend on jotenkin luonnolisemman kuuloinen kuin DG:ssä. Kuvailisin, että kuivan ja särön väli on sulavampi. Molemmat silti erittäin hyviä etusia ja kysymyksessä tullaankin mieltymysten äärelle. Toinen tykkää äitistä ja toinen tytöstä. Le bass on ehkä se äiti, joka osaa vanhat kikat ka DG:n setti on vaan kireetä :D Putkimaisempi saundi lähtee Le Bassista ja sopii erittäin hyvin SVT:n eteen. Tosin DG toimii myös SVT:n edessä.

Sanotaanko että kummankaan kanssa ei voi mennä pieleen. Itellä on myös TN:n CAB mikä auttaa ulostulon säädössä huomattavasti. Toki tää combo on kallis, mutta mihin sitä armoton kamarunkkari kuoristsan pääsee.
jnbeissi
Bass One
28.02.2018 20:32:27
Kiinnostava etunen kyllä. Vaihtoehtoja saundin rakentamiseen riittää. Harmi, ettei ole päässyt testaamaan ja houkuttelis kovin.

Sivuten tätä aihetta ja tarjoillen vähän toisenlaista näkökulmaa etuasteeseen... minulla on käytössä etuasteena Tech21 Q/Strip ja se tuntuu oikein pätevältä. Siinä ei ole säröä, mutta tuo mukavasti EQ:llaan eloa saundiin.
Säröksi / etuasteeksi tilasin Darkglassin vastakohdan eli Pike Amplificationin Vulcan XL:n. Mm Tim LeFevbre käyttää sitä nykyään (ilmeisesti 3Leaf Audio kontaktin takia). Se on vasta matkalla tänne jenkeistä.
Jotenkin musta on kaiken Darkglass kokeilun ja eestaas tempoilun jälkeen tullut antiDarkglass fani. Odotukset on aina murentuneet hieman liian metallisen makuiseen ja jotenkin sieluttomaan ulosantiin. Vulcan taas on lähtökohdiltaan - vaikka samannäköinen onkin - vähemmän metallipitoisempi ja pykälän orgaanisempi. Saas nähdä kun saapuu.

https://www.pikeamp.com/collections/stompboxes/products/vulcan-xl
"Taasko sulla on jotain uutta? Paljonko maksoi? Eihän noi mahdu enää mihinkään. Mihin noita kaikkia oikein tarvii? Eiks olis ollut tärkeämpää vaikka ostaa jotain ruokaa?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)