Aihe: tech21 bass fly rig 1 | |
---|---|
![]() 04.12.2017 07:26:42 | |
https://www.thomann.de/fi/tech_21_bass_fly_rig.htm Tuosta linkistäpä tärkeimmät speksit. Kysymys kuuluu tähän käyttäjä kokemusten lisäksi että onko samanlaisia säätöjä soundillisesti kuin esim. "sansamp rbi" ja tai vaikkapa "Paradriver D.I. V2" ja laietaan nyt vielä kolmanneksi "Bass Driver D.I. Programmable". Kahdessa kaupungissa on keikkailevat bändit tällähaavaa. Eikä jaksa ruveta roudailemaan. Samoiten kun on keikkaa semmoisen 10-15kpl / vuositasolla enkä ole tarvinnut kuin kerran omaa bassmannea sielläkään. Aina on mennyt vanhan pedaalilaudan kans suoraan PA:seen. Toki nykyisilläkin pärjään mutta jos laittaisi vanhat varastoon ja uusisi hieman taas. Pedaaleina on ollut tähän mennessä "bad monkey" boss-ce2" ja "viritin". | |
![]() 06.12.2017 20:13:47 | |
Mulla oli tää kerran pitkään testissa kun demosin stä bassopäivillä. Tää lauta on mun mielestä ihan törkeän hyvä hinta/laatusuhteeltaan. Mä en muista 100% miten säädöt meni mutta saundit oli todella laajat. Perussaundi on se perinteinen bass driver meininki ja toinen ääripää oli se Ampeg-mallinnus. Myös efektit oli tosi hyviä ja niitä oli kiva sekoitella. DI ja viritin kans... mitäs sitä muuta enää tarvii? Kaikenlisäksi menee bassopussiin mukaan :) Enpä keksi tolla hintaa parempaa vaihtoehtoa, näköjään hinta pudonnut entisestään. Tissit, bassot, perse, kalija. | |
![]() 07.12.2017 10:16:44 | |
On ollut käytössä nyt jonkun aikaa mutta en osaa verrata soundeja noihin muihin listan vehkeisiin. Käsitykseni on että aika samaa tavaraa sisältää kuin ne pelkät SansAmp etuasteet + efektit. Säädöt on laajat, luulisi sopivaa löytyvän. Kompurasta en ihan hirveästi ole innostunut, se on minusta vähän turhan jyrkkä. Basson etuaste vaikuttaa varmaasti ja pitäisi ehkä jaksaa tutkia tarkemmin miten eri input-vaihtoehdot ja basson potikan asennot vaikuttaa, mutta tuntuu että atakki on jo täysin kadoksissa kun kompuraa avaa klo kahdeksasta reiluun ysiin. Efektipuolella hauskaa surinaa saa irti mutta tietyn saoundin hakeminen on joskus jotenkin epäloogista kun ne pari säätöä vaikuttaa useampaan asiaan. Chorusta käytän, viritin toimii ja DI:stä tulee kuumaa ja häiriötöntä signaalia. Laatikko on näppärän kokoinen ja tuntuu erinomaisen kestävältä. Hyvä yleispurkki. | |
![]() 27.12.2017 12:26:42 | |
Hyvä pedaali käyttötarkoitukseltaan, mutta on alkanut lahomaan noin vuoden ikäisenä tässä. Keskimmäisen Sansamp-sektion ledivalot välkyttävät enää heikkoina ja comp-sektionkin valoissa on vikaa. Mikä hitto lie? Virtalähde on täysin speksiem mukainen, ja kokeilin paria muutakin tuloksetta. | |
![]() 27.12.2017 21:53:59 | |
Gritsen: Hyvä pedaali käyttötarkoitukseltaan, mutta on alkanut lahomaan noin vuoden ikäisenä tässä. Keskimmäisen Sansamp-sektion ledivalot välkyttävät enää heikkoina ja comp-sektionkin valoissa on vikaa. Mikä hitto lie? Virtalähde on täysin speksiem mukainen, ja kokeilin paria muutakin tuloksetta. Voisin kans todeta että ei mikään kestävä tuote.Liian nopeesti suunniteltu kevyeks ja halvaks.Ehkä kattosin Trace Elliot vastaavaa mut tiedä siitäkään. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits | |
![]() 03.03.2018 20:42:46 (muokattu 04.03.2018 11:33:01) | |
No nyt on hommattu. soundiskaala on kyllä mahdottoman laaja. säätövaraa riittää minulle yli tarpeiden. tech21 tekee kyllä priima jälkeä ja tämä on ensimäinen mulla. himatuntuma on kyllä hyvä ja sopiva. ens viikolla sitten keikalla testissä. simppeli käyttää on kyllä. joskin joitamia ylimääräisiä nappeja on minun tarpeisiin ehkä liikaa. aika pieni on mutta alumiinista rakennettu ja kokoisekseen jämäkän oloinen runko. tässä on sitten myös pirun tarkka tuneri kaikkiin virityksiin. se on yhdistetty chorus potikan alle eli täytyypitää pohjassa sen 2 sekunttia että saa mutelle ja samalla tunerin päälle. normipedaaleissahan ei tarvii ku polkasta vähän pedalin "suuntaan". tästä löytyy oktaaveri jota joskus oon aikasemmin kokeillu. sen säätövara ei ole mikään mahdottoman iso. joskin en hirveitä testauksia tehnyt. chorus löytyy myös. vanhassa laudassa on vintage boss ce-2 blacklabel josta tykkään hitokseen. tässä ei riitä säätövarat siihen asti. mutta varmasti sansampin "parhaimmistoa". ite sansampin puolella löytyy sitä säätövaraa yli tarpeiden. volan lisäksi löytyy 5 erillistä säätönuppia ja yksi painonappi joka tuo selkeyttä lisää hieman. boostinappi löytyy myös ja siihen oma säätövola. kompura löytyy kans levelin lisäksi tone ja com potikat. aikaisempaa compuraa ei ole ollut kuin vanhassa hartken nupissa. sitten löytyy jokin (in pad) painonappi josta en vielä tiedä mikä se on. sit mikä parasta. tästä löytyy kuulokeominaisuus. basso sisään ja kuulokkeet toiseen ja voi soitella ilman häiriöitä. miinusta tulee puolestaan noista pyöritettävistä napeista. ne on vähän pienet. ledit on alla joten näkee mitä siellä on päällä. toivon että ne kestää. toki takuu korvaa. toinen miinus on fyysinen koko. hieman liian pieni. tuohon kun runttaa kiihkossa 44 maiharilla niin voi säädöt olla pielessä. en tiedä olisko erillinen virtanappi lisäksi myös plussaa tuova tekijä. toisaalta enemmän kun on kytkimiä niin enemmän voi mennä rikki. xlr ulostulo löytyy sivusta myöskin ja sille oma nappi. en tiiä olisiko vielä paikallaan oleva virtakytkin. vai olisiko siinä vielä yksi komponentti joka voisi mennä rikki. ensi viikolla keikalla testissä tämä. 8.5/10 pisteet sori kirjoitusvirheet. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)