Niskamies 27.03.2005 17:24:25 | |
---|
Noniin, eli vihdoin helvetin pitkän venailun jälkeen Sadowsky tuli Suomeen. Omakuvassa vehje komeilee, ja aika mukavalta tuntuu. Ei vielä ole hirveästi kerennyt soittelemaan, mutta ensivaikutelma on aika hyvä. En nyt viitti ruveta kehumaan, kun karenssiaika on kesken. H-kieli on todella jämäkkä, tatsi sopivan kevyt, ja saundi uskomaton. Nyt ei tunnu että haluaisi mitään uutta ainakaan vähään aikaa:) Kysymyksiä saa esittää, vastaan parhaani mukaan. Sori, oli pakko päästä purkamaan iloisuutta:) Meitsi on meshissä. |
PasiB 27.03.2005 17:45:21 | |
---|
Onnea vaan. Perskeleen maukkaan näköinen basso. Hiljalleen harmaantuva basisti. |
Karlsson 27.03.2005 18:05:40 | |
---|
Älä anna niitten uusien kielten hämätä... Eiku , onnea uudelle lapselle! Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
sirdickyj 27.03.2005 18:15:49 | |
---|
Aivan helvetin hieno peli, olen kade. Vaali sitä kuin kalleinta aarretta! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Niskamies 27.03.2005 18:16:06 | |
---|
Vois melkeinpä jotakin äänitellä jos vaan jaksais. On tässä kaksi viikkoa nyt äänitelty, ja eilen siivottiin äänityskamat, niin ei heti kyllä varmaan jaksa. On muuten hyvä pedaali toi Fulltonen Bassdrive, joka tuli samassa kuormassa. En voisi nyt olla tyytyväisempi saundiini. Meitsi on meshissä. |
Lou 27.03.2005 18:34:53 | |
---|
hienohan tuo on. itse kyllä olisin ottanut neljällä kielellä.. mutta hieno on. www.jermaine-rocks.com |
mr.bungle 27.03.2005 20:37:04 | |
---|
Noniin, eli vihdoin pitkän venailun jälkeen Sadowsky tuli Suomeen. Omakuvassa vehje komeilee, ja aika mukavalta tuntuu. Ei vielä ole hirveästi kerennyt soittelemaan, mutta ensivaikutelma on aika hyvä. En nyt viitti ruveta kehumaan, kun karenssiaika on kesken. H-kieli on todella jämäkkä, tatsi sopivan kevyt, ja saundi uskomaton. Nyt ei tunnu että haluaisi mitään uutta ainakaan vähään aikaa:) Kysymyksiä saa esittää, vastaan parhaani mukaan. Sori, oli pakko päästä purkamaan iloisuutta:) Whoa! Jazzarit kyllä rules. Mun Jatsi tulee Ameriikasta vasta ens kuussa, http://www.rinki.net/pekka/basso/ voi ihastella sitä, mutten nyt viitsi varastaa tätä threadia :) Dollarin kurssista kantsii ottaa nyt kaikki irti, ennen kuin heikko taala näkyy selvemmin jo tuotteiden hinnoissa. bassolla hanuriin |
Niskamies 27.03.2005 20:46:51 | |
---|
Whoa! Jazzarit kyllä rules. Mun Jatsi tulee Ameriikasta vasta ens kuussa, http://www.rinki.net/pekka/basso/ voi ihastella sitä, mutten nyt viitsi varastaa tätä threadia :) Dollarin kurssista kantsii ottaa nyt kaikki irti, ennen kuin heikko taala näkyy selvemmin jo tuotteiden hinnoissa. Hieno jatsi sullekkin tulee! Saanko udella paljonko maksoi? Liian vähän on porukoilla vaahteraotelautaisia jassossa. Ulkonäkö on niin paljon hienompi, siis munsta. Pitäis tässä vaihtaa Fenkkuunkin noi Sadowskyn mikit heti kun jaksaa, mutta nyt pitää soitella paljon että pääsee sinuiksi basson kanssa. Meitsi on meshissä. |
Incarnation 27.03.2005 23:40:06 | |
---|
On se helvetin komja peli. Rest in peace Dime |
BassoJumala 28.03.2005 00:21:00 | |
---|
Ruma kuin itse Perkeles, mutta soittimena varmasti parasta A-luokkaa. Basismi on elämäntapa. |
N_Bates 28.03.2005 00:34:54 | |
---|
rok! Otappa miittiin mukaan niin päästään joukolla raiskaamaan! hoho. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
mr.bungle 28.03.2005 02:27:39 | |
---|
Hieno jatsi sullekkin tulee! Saanko udella paljonko maksoi? Liian vähän on porukoilla vaahteraotelautaisia jassossa. Ulkonäkö on niin paljon hienompi, siis munsta. Pitäis tässä vaihtaa Fenkkuunkin noi Sadowskyn mikit heti kun jaksaa, mutta nyt pitää soitella paljon että pääsee sinuiksi basson kanssa. 850 dollaria eli noin 650 euroa uutena. Vähän jäi mietityttään Sadowsky Metro tai Modulus Vintage Jazz, jotka olisi saanut noin 1500 taalaan. Väliraha meni mulla jo efekteihin. Fenderillä on kyllä moni mua kovempi jätkä kyllä jo vetänyt :) bassolla hanuriin |
isorokko 28.03.2005 03:35:47 | |
---|
Ohan tuo kyllä komia tuo Shadowsky. Onnea! J-P PASSO kuuluu... |
SaBer 28.03.2005 09:40:55 | |
---|
...En nyt viitti ruveta kehumaan, kun karenssiaika on kesken. H-kieli on todella jämäkkä, tatsi sopivan kevyt, ja saundi uskomaton... Hmm... No, onnea kuitenkin! "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
Niskamies 28.03.2005 12:01:46 | |
---|
Hmm... No, onnea kuitenkin! No, piti nyt pikkasen;) Ei tää mun mielestä huonompi basso ole kuin toi maikan NYC Sadowsky, hitusen erilainen vain. Tänään pääsee sitten ekan kerran soittelemaan rumpalin kanssa, pitää kattoa mitä on mieltä. Meitsi on meshissä. |
Lou 28.03.2005 13:33:17 | |
---|
Tänään pääsee sitten ekan kerran soittelemaan rumpalin kanssa, pitää kattoa mitä on mieltä. Päädyt varmaan mielipiteeseen "ihan paska".. ;) www.jermaine-rocks.com |
Keny 29.03.2005 08:04:53 | |
---|
Onnea vaan uudelle sbassolle täältäkin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Penasol 29.03.2005 10:01:50 | |
---|
Kyllä! Tiältäi vua palijo onnittelua! Voe tokkiisa! Kyllähää sitä passoo olla ilone ku uus soittopelj' suapunna. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
M.Hanski 29.03.2005 10:24:46 (muokattu 29.03.2005 10:25:40) | |
---|
Hanikat taitaa olla vol-blend-bass-treble, ja sävynsäädöt ovat pelkästään boostaavia? Passiivista tonea tai muuta elektronista diskantintappomahdollisuutta ei ilmeisesti ole? |
Niskamies 29.03.2005 10:31:34 | |
---|
Hanikat taitaa olla vol-blend-bass-treble, ja sävynsäädöt ovat pelkästään boostaavia? Passiivista tonea tai muuta elektronista diskantintappomahdollisuutta ei ilmeisesti ole? Hanikat ovat vol-blend-treble-bass. Bassopotikat nostamalla saa etuasteen ohitettua ja sävynsäädöt ovat pelkästään boostaavia. Ei ole tonea, kun en kokenut siihen tarvetta ja se olisi maksanut n. 80 dollaria lisää. On muuten helkutin hyvä toi Sadowskyn etuaste. Meitsi on meshissä. |