geegs 27.03.2006 00:04:20 (muokattu 27.03.2006 00:06:01) | |
---|
Eli olisin ostamas ekaa nuppia ja kaappia. Tähän mennes oon käyttäny Hartken 12" kickbackiä. Toiminu ihan hyvin ku oon vetäny tosta E vireestä rokkia Yamahan BBG4 mut ku oon ruvennu soittaan taas raskaampaa kamaa MTD Kingstonilla nii ei enää oo oikeen pysyny mukana. Joten nyt ois tarkotus hankkia nuppi ja kaappi ja varaa olis sijoittaa n.1000 euroa ja apua tähän kaivattais. Eli minkäslaisia vehkeitä suosittelisitte mitkä hoitaisivat nämä kaksi eri soittohommaa? |
Niskamies 27.03.2006 00:13:40 | |
---|
Tsekkaa Gallien Krugerin Backlinet. Hinta/laatusuhteeltaan oivaa kamaa. More is more. |
bize 27.03.2006 00:21:46 (muokattu 27.03.2006 00:24:11) | |
---|
Sama. Tietysti suositan myös harkitsemaan lisäkaapin ja -päätteen hankintaa, jos haluaa hyödyntää kaikkia jo olemassaolevia kamoja. Toisaalta nuo backlinet ovat jo niin halpoja, että samantien koko setti sitä. Luvallisesti out! |
geegs 27.03.2006 16:39:59 (muokattu 27.03.2006 17:22:13) | |
---|
Tänään kävin kokeilemas ebs, hartkea, swr:ää, ampegia, marshallia ja warwickia. Ebs oli kova mut hinta meni jo tonne 1600, nuppi oli hd350 ja kaappi oli 4*10. Hartkesta ja warwickista en tykänny. Marshall oli ihan helvetin kova mut nuppi oli jo täys putkine 400w ja yhteishinta oli 2500. ampegi oli ihan hyvä kans mut hinta oli kova. swr:stä tykkäsin, nupilla oli hintaa 800 ja sellasen nyt ajattelin, en vaan tiedä et millane se kovemmas käytös on. |
M.Hanski 27.03.2006 16:43:35 | |
---|
|
geegs 27.03.2006 17:20:41 (muokattu 27.03.2006 17:22:31) | |
---|
Ebs olis kyllä kova mut toi SWR Oli kyllä kans kieltämättä hyvä. Ajattelin et jos ostaisin sen SWR:n pois ja ostaisin sit jostain käytettynä jonkun hyvän 4*10 kaapin. |
slapvete 27.03.2006 17:26:37 | |
---|
Tänään kävin kokeilemas ebs, hartkea, swr:ää, ampegia, marshallia ja warwickia. Ebs oli kova mut hinta meni jo tonne 1600, nuppi oli hd350 ja kaappi oli 4*10. Hartkesta ja warwickista en tykänny. Marshall oli ihan helvetin kova mut nuppi oli jo täys putkine 400w ja yhteishinta oli 2500. ampegi oli ihan hyvä kans mut hinta oli kova. swr:stä tykkäsin, nupilla oli hintaa 800 ja sellasen nyt ajattelin, en vaan tiedä et millane se kovemmas käytös on. Mikä Warwickissa tökki? Jos jenejä ja habaa löytyy, on Ampeg-rantasauna aina turvallinen valinta, toimii kuin syanidi sukujuhlissa. Toista on, toista ei. Eli kauppaan jäävät. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
geegs 27.03.2006 18:04:03 (muokattu 27.03.2006 18:04:27) | |
---|
Mikä Warwickissa tökki? Jos jenejä ja habaa löytyy, on Ampeg-rantasauna aina turvallinen valinta, toimii kuin syanidi sukujuhlissa. Toista on, toista ei. Eli kauppaan jäävät. Ei siitä warwickin nupista vaan lähteny sellasta ääntä ku ois halunnu. Se on vähän sama juttu et haluuko käyttää syanidia sukujuhlis vai ei. Ja toiseksi siinä oli ihan liikaa niitä säätöjä, yksinkertainen on hyvästä. |
geegs 27.03.2006 18:17:54 | |
---|
|
PnukBassist 28.03.2006 12:00:16 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-178958.html Eli tommone, et olisko kellään kokemusta, olisko siitä mihinkään? Kaupassa oon tuommoista testannu, muuta kokemusta ei ole. Ja silloin ei kyllä oikein vakuuttanu. Ainakaan minua siis, kun tämmöinen punkkari olen ja pitäis saada vähän muhkeampia ääniä aikaiseksi. Aika hifimäinen vempele tuntui olevan, ja mun mielestä just passeli jollekin jatsaajalle tai popparille. Mutta rankempaan musaan ei mun maun mukaan oikein sopinut. Tosin sen puolen tunnin aikana ei tietenkään ehtinyt kaikkea mahdollista testata sillä nupilla. Ostaa ken tykkää... Niin muuten Kajaanin Musiikissa on lojunu koko talven semmoinen käytetty SWR:n nuppeli joka oli paljon paremman kuuloinen kuin nämä uudemmat. Mailaile vaikka sinne päin jos oot kiinnostunu, saisit varmaan aika hyvään hintaan sen :) Muuten suositteleisin että hommaat uutena GK:n Backline sarjaa, tai ostat isompaa GKta vaikka tuolta torilta käytettynä: http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … min=&price_max=&x=0&y=0 tai vaikka marsua http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … min=&price_max=&x=0&y=0 Käytettyä kannattaisin muutenkin, varsinkin tuolla sun budjetilla vois löytyä ihan sopivaakin tavaraa. Tai sitten säästät jonkun aikaa ja ostat kerralla jotain isoa ja hienoa. Ei tullut paskasta konvehtia. |
Baptist 28.03.2006 21:44:36 | |
---|
Miulla on just tuo Swr Workingpro 400, kohta vuoden olen sillä soitellut ja täytyy myöntää, että vasta hiljattain olen oppinut käyttämään sitä kunnolla. Ääntä lähtee mukavasti ja se on verrattain hyvälaatuista, ehkä hieman hifi, mutta itse pidän. Nupista saa ruuvattua vaikka minkälaista soundia ja mielestäni nupin bass intensifier ominaisuus on erittäin hyvä. Eihän tuo ampegia voita, mutta big muffin kanssa itse olen saanut mieleiseni soundin. Niin ja soitan tosiaankin rankempaa musiikkia dropped-C vireestä. |