Aihe: Jatsarit
1
saturnzreturn
09.04.2006 20:51:37
Miksei kukaan kauppaa jenkki jazz bassoja tältä- tai viime vuosituhannelta? Tuolta toriltakin kun kyyläilee tasaisin väliajoin, niin kaikki myynnissä olevat on 70-luvulta tai muuten jotenkin spesuja ja hinnat ovat tietenkin sen mukaiset. Meikälle kun kelpaisi semmonen sen verran tuore yksilö ettei joudu mitään ikälisää pulittaan.

Missä hinnoissa esim. tommoset 90-luvun lopun jatsarit pyörii?
my wallet's fat and so is my head
J.Hollström
09.04.2006 21:19:04
Itse möin 800 eurolla '92 jenkkijatsin tossa syksyllä.
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi- Mighty Shade
omarklah
10.04.2006 09:23:52

Itse möin 800 eurolla '92 jenkkijatsin tossa syksyllä.

Ja minä ostin torilta 2004 jenkkijasson n. kuukausi sitten...
Tää sit sanois tälleen...
tzatza
10.04.2006 09:44:28
Torilla on vilinää,
torilla on kilinää ja
joku vielä lisää toi.
Oi, voi...
saturnzreturn
10.04.2006 11:09:04
Ja minä ostin torilta 2004 jenkkijasson n. kuukausi sitten...

paljonko maksoit?
saturnzreturn
10.04.2006 17:07:17
Tarvii muuten vielä tähän lisätä kysymys, että onko noissa Highway one- sarjalaisissa oikeesti mitään muuta eroo standardeihin kun pintakäsittely (niinkuin usein kuulee väitettävän). Eli yhtä laadukkaat puut sunmuut?
J.Hollström
10.04.2006 17:32:25
Tarvii muuten vielä tähän lisätä kysymys, että onko noissa Highway one- sarjalaisissa oikeesti mitään muuta eroo standardeihin kun pintakäsittely (niinkuin usein kuulee väitettävän). Eli yhtä laadukkaat puut sunmuut?

No ihan näin yleisluontoisena vastauksena, noi HW1:set on tehty kustannustehokkaammin, joten laatuvaikutelma on eri. Satiinilakkaus, body useammasta palasta, koneistot, mikit, nauhat ja elektroniikka voi olla eri kamaa. Kitaroista on tarkempaa selvitystä esim. täällä:

http://www.fender.co.uk/news/Whatis … hway1SeriesandtheAmericanSeries.asp
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi- Mighty Shade
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)