saturnzreturn 09.04.2006 20:51:37 | |
---|
Miksei kukaan kauppaa jenkki jazz bassoja tältä- tai viime vuosituhannelta? Tuolta toriltakin kun kyyläilee tasaisin väliajoin, niin kaikki myynnissä olevat on 70-luvulta tai muuten jotenkin spesuja ja hinnat ovat tietenkin sen mukaiset. Meikälle kun kelpaisi semmonen sen verran tuore yksilö ettei joudu mitään ikälisää pulittaan. Missä hinnoissa esim. tommoset 90-luvun lopun jatsarit pyörii? my wallet's fat and so is my head |
J.Hollström 09.04.2006 21:19:04 | |
---|
Itse möin 800 eurolla '92 jenkkijatsin tossa syksyllä. "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
omarklah 10.04.2006 09:23:52 | |
---|
Itse möin 800 eurolla '92 jenkkijatsin tossa syksyllä. Ja minä ostin torilta 2004 jenkkijasson n. kuukausi sitten... Tää sit sanois tälleen... |
tzatza 10.04.2006 09:44:28 | |
---|
Torilla on vilinää, torilla on kilinää ja joku vielä lisää toi. Oi, voi... |
saturnzreturn 10.04.2006 11:09:04 | |
---|
Ja minä ostin torilta 2004 jenkkijasson n. kuukausi sitten... paljonko maksoit? my wallet's fat and so is my head |
saturnzreturn 10.04.2006 17:07:17 | |
---|
Tarvii muuten vielä tähän lisätä kysymys, että onko noissa Highway one- sarjalaisissa oikeesti mitään muuta eroo standardeihin kun pintakäsittely (niinkuin usein kuulee väitettävän). Eli yhtä laadukkaat puut sunmuut? my wallet's fat and so is my head |
J.Hollström 10.04.2006 17:32:25 | |
---|
Tarvii muuten vielä tähän lisätä kysymys, että onko noissa Highway one- sarjalaisissa oikeesti mitään muuta eroo standardeihin kun pintakäsittely (niinkuin usein kuulee väitettävän). Eli yhtä laadukkaat puut sunmuut? No ihan näin yleisluontoisena vastauksena, noi HW1:set on tehty kustannustehokkaammin, joten laatuvaikutelma on eri. Satiinilakkaus, body useammasta palasta, koneistot, mikit, nauhat ja elektroniikka voi olla eri kamaa. Kitaroista on tarkempaa selvitystä esim. täällä: http://www.fender.co.uk/news/Whatis … hway1SeriesandtheAmericanSeries.asp "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |