Tälläista olisin hommaamassa. Onko kellään kokemusta. Kyse on siis tuosta torilla olevasta yksilöstä. Harmony Centralissa oli aika eriäviä mielipiteitä soundista ja kestävyydestä. Tarve olisi kova, mutta mitä olette hyvät ihmiset mieltä kyseisestä laitteesta, kannattaako sijoittaa? Kiitos! Let´s fucking die! |
Tälläista olisin hommaamassa. Onko kellään kokemusta. Kyse on siis tuosta torilla olevasta yksilöstä. Harmony Centralissa oli aika eriäviä mielipiteitä soundista ja kestävyydestä. Tarve olisi kova, mutta mitä olette hyvät ihmiset mieltä kyseisestä laitteesta, kannattaako sijoittaa? Kiitos! Minulla tuollainen oli muutaman vuoden. Ihan ok. peli, kestävä ja luotettava. Kyllästyin lopulta tuon etusen hifiklangiin mitä en saanut millään säätämisellä korjattua. Ääntä riitti hyvin keikoilla ja mukavan kevythän tuo on. Jos tuohon Warren comboon vertaa, mitä tuossa yllä mainostettiin niin mieluummin kuitenkin tän SWR ottaisin. Siis jos noista pitäisi valita. Parilla keikalla olen tuolla Warrella soittanut ja jotenkin tuhnun ja ponnettoman oloinen miusta se. Tällä hetkellä tuntuu jopa vaikealta suositella mitään comboa kun kaikissa on jotain häikkää. Minulla on Ashdown MagMon ja sitä mukamas vanhempaa parempaa :) sarjaa, ja niin vain juotosvikoja siinäkin. No ne saa kyllä korjattua helposti mutta kuitenkin. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth. |
Kokemusta on. Soittelen tommosella parasta aikaa. Kestämisessä ei ole ollut mitään moittimista. Säätöjä on moneen lähtöön. Arva mainitsikin tuon etusen hifiklangin, siihen yhdyn täysin. Varsinkin kun Aria Pro:lla soittelen, niin on se melkosta kilinää ja napsetta välillä. Jos joutuu soittamaan oikeen kovalla niin 15" jää vähän jälkeen. Itselläni on lisäkaappina 4x10" ja yhdistelmä toimii hyvin. Sitten kun vielä hommasin säröpedaalin niin soundi alkoi olla jo ihan kohtuullinen. Ei se missään nimessä huono combo ole, ehkä vaan hitusen hifi. Ääntä siitä kyllä lähtee! Kato Sauli terve! Mitä prinssinakki? |