Aihe: basson korjaust/hultoa
1
Shuffle and Boogie
01.04.2006 19:44:03
basson korjausta kotikonstein lähinä tarkoitan siis volupotikoiten vaihto ja piehojen kolvaus? vai kannattaako viedä huoltoo?
Happy Birthday Rock&Roll
Hullu basisti
01.04.2006 22:29:07
Jos kolvi pysyy kädessä ja tiedät mitä teet, sekä osaat hankkia oikeanlaiset osat (potikat yms.) niin tulee halvemmaksi tehdä itse. Jos vähääkään epäröi ettei suoriudu noista kolmesta edellämainitusta asiasta, niin sitten vois harkita viemistä huoltoon. Kandee tsekata tuntitaksat ennen kuin vie, ettei tuu ylläreitä noin hinnan puolesta.

Tietty jos on tuttuja ketkä osaa tehdä moisen homman, niin kannattaa kysyä ensin niiltä.
"I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill
Shuffle and Boogie
02.04.2006 09:34:28 (muokattu 02.04.2006 10:43:42)
Itse asias oon ostanu noi potikat mut toi kolvaaminen vähän arveluttaa et onnistuuko se multa ja jos onnistuu niin tulee varmaa sähköiskuja kun on uudet potikat kii...
Happy Birthday Rock&Roll
hollstro
02.04.2006 19:19:17

Itse asias oon ostanu noi potikat mut toi kolvaaminen vähän arveluttaa et onnistuuko se multa ja jos onnistuu niin tulee varmaa sähköiskuja kun on uudet potikat kii...

Teet vain kytkennät samalla tavalla kuin niissä vanhoissa oli niin ei voi mennä pieleen. Sähköiskua et saa vaikka miten tunaroisit. Ainoastaan huonomman saundin tai mykän basson. Sähkösikun vaara on jos menet modaamaan omin päin vahvistimen virtalähdettä ja onistut laittamaan suojamaan/kotelon jännitteiseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)