Aihe: Vappuvaras vei Framuksen ja Trace Elliotin
1
T.Nevala
29.04.2006 14:02:01
Rosmot olivat asialla Oulun yliopiston parkkipaikalla Linnanmaalla perjantaina 28.4.2006 aikavälillä 16.15-19.30.

Basso on 60-70-lukujen taitteen länsisaksalaista laatutyötä: Gibson EB-sarjan kopio eli punainen, lyhytskaalainen ja lankultaan kuten Gibson SG. Ilmeisen harvinainen (miksiköhän?), kun kuvaa ei tähän hätään löytynyt netistä. Mukana meni Ibanezin toppapussi.

Varastettu vahvistin on Trace-Elliot AH300 SM, samanlaisesta on kuva Kitarapajan sivuilla: http://www.kitarapaja.com/pics/bampteah3001.jpg

Kamat vietiin bussipysäkin edestä harmaasta Seat Toledosta (mittarissa 599tkm, olisivat vieneet mieluummin sen).

Eivät tainneet mennä soittohimon taltuttamiseen. Tosin osansa asiassa saattaa olla tällä amatöörijuopottelun juhlalla.

Poliisi (M. Limingoja 08-3137319) tutkii asiaa.
CSI-Hönttämäelle (eli minulle) voi mailata pienimmätkin asiaan liittyvät vinkit: pasi ÄT ee.oulu.fi

Kiitos huomiosta ja parempaa vapun jatkoa
PnukBassist
29.04.2006 14:43:36

Ai ai. Paska homma. Toivottavasti pelit löytyy jostain. Laitanpa sanaa kiertämään tuosta, puolet kavereista kun jammailee siellä ylppärillä.
Myynnissä Ibanez SR800
sunder
30.04.2006 14:47:55
OT: Ei kannata jättää mitään autoon yliopiston parkkikselle edes keskellä päivää. Kaverilta viety 2 kertaa autosta cd-soitin tänä vuonna. Toinen nilkki saatiin kiinni verijälkien avulla...
Kukkis 77
30.04.2006 15:15:16

Voi vittu kaikki jotka pöllii toisten soittokamoja pitäis vähintäänkin kastroida!
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
T.Nevala
30.04.2006 15:43:16
Unohdin mainita edellä, että puhelin minulle sentään jäi: O4O-5735575.
Cd-soittimen etupaneli oli minulla jemmassa, joten sitä eivät vieneet. Levyt (M. Innanen-C. Beefheart) oli levitelty pitkin poikin, mutta mikään ei ollut kelvannut. Nähtävästi jollain on huono musiikkimaku. Paskaiset nahkakintaat sen sijaan kelpasivat, mikä poliisin asiakirjoihin juhlallisesti merkittiin.

Pasi Ruotsalainen (a.k.a. T.Nevala)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)