Aihe: Peukuttelua
1
fh
25.04.2006 11:34:49
On tullut kotona tuota peukuttelua harrastettua jonkin aikaa, muun soittamisen ohella, mutta..
Nyt kun se on alkanut oikein kiinnostamaan niin alkaa uusi basso olemaan ajankohtainen. Onko ehdotuksia sellaisista bassoista joilla pärjää hiukan pitemmällekkin. Joo joo tiedän " mene kokeilemaan".

Musari ois kiva mutta kun siinä on hiukan liikaa hintaa ja sitten ei kivenkova hevimies voi musarilla rokkia vääntää(eli samalla bassolla pitäis heviäkin veivata)!

Hintaa sais olla noin 1000.
Typhus
25.04.2006 11:36:29 (muokattu 25.04.2006 11:39:15)
Musari ois kiva mutta kun siinä on hiukan liikaa hintaa
Miten ois MusicManin SUB bassot? hinta on tuossa tonnin pinnassa hevi mattamusta väri ja metalli pleksi. Itse tykkäsin tosi paljon tommosesta ku testasin ja onhan noi tehty ihan USA:ssa samassa tehtaassa ku muutkin musarit :)

Warwickin Double Buckin saa kans tuohon hintaan joka varmasti ois räyhäkkä peli oikeestaan kaikkeen ja varmasti on hyvät slappi saundit :) myös fenkut kannattaa tsekata.
Karlsson
25.04.2006 11:36:30
Mitennii ei voi heviä vääntä musarilla? Osta vaikka musta ja liimaa siihen pääkallotarroja.

Ja peukutella voi millä vaan bassolla. Tosin oikein kivaa on jos kaulan ja mahdollisen etumikin väliin jää tarpeeksi tilaa "poppailuun".
"I had to. I was drunk." -Vivian
mr.bungle
25.04.2006 11:36:45

On tullut kotona tuota peukuttelua harrastettua jonkin aikaa, muun soittamisen ohella, mutta..
Nyt kun se on alkanut oikein kiinnostamaan niin alkaa uusi basso olemaan ajankohtainen. Onko ehdotuksia sellaisista bassoista joilla pärjää hiukan pitemmällekkin. Joo joo tiedän " mene kokeilemaan".

Musari ois kiva mutta kun siinä on hiukan liikaa hintaa ja sitten ei kivenkova hevimies voi musarilla rokkia vääntää(eli samalla bassolla pitäis heviäkin veivata)!

Fender Marcus Miller Signature sopii tohon tarkotukseen. Tai mikä tahansa saarnirunkoinen jasso. Tai mikä tahansa basso, riippuu mitä hakee...
bassolla hanuriin
Keny
25.04.2006 11:41:33
Jos ei musaria niin joku Fenderin jazzbasso aktiivina mahdollisesti.Marcus miller signature on hyvä ja käytettynä noin 750€ taitaa sada.5 vuotta tollasilla vetäny eri kokoonpanoissa ja studiosessioissa.Mulla ainakin sopii tyliin kun tyyliin.Ehkä rokkiin presari ois kivempi.

Vaahteraotelauta ja aktiivielektroniikka on se juttu peukkubassoissa munsta eli millerissä on kaikki just oikeen.Tää on siis mun mielipide.Millä vaan voi peukutella ei se siitä oo kiinni ja soundieroja sekä makuja on monia.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Jimoleon
25.04.2006 13:19:34
Miten ois MusicManin SUB bassot? hinta on tuossa tonnin pinnassa hevi mattamusta väri ja metalli pleksi. Itse tykkäsin tosi paljon tommosesta ku testasin ja onhan noi tehty ihan USA:ssa samassa tehtaassa ku muutkin musarit :)

Suosittelen tota ehdottomasti, himmee peukuttelumasiina ;P Grafiittikaula on oikeesti niin paras tohon tarkotukseen.
"The secret of success is knowing who to blame for your mistakes"
Karlsson
25.04.2006 13:22:43
Suosittelen tota ehdottomasti, himmee peukuttelumasiina ;P Grafiittikaula on oikeesti niin paras tohon tarkotukseen.

Eikös noissa ihan puinen kaula ole?
nykäne
25.04.2006 13:55:14

Ainakin, jos on valmistajan kotisivuun uskominen....
Larmer
25.04.2006 13:58:24
Periaatteessa mitä itse olen poppaillut, niin suurimmista osista saman hintaluokan passoista lähtee aika samantasoset äänet, enemmän ne tuoreet kielet on vaikuttaneet minun makuun.
Keny
25.04.2006 14:10:00
Periaatteessa mitä itse olen poppaillut, niin suurimmista osista saman hintaluokan passoista lähtee aika samantasoset äänet, enemmän ne tuoreet kielet on vaikuttaneet minun makuun.

Niin...tuoreet kielethän on ihan itsestäänselvyys.Vahoilla tumpuilla ei onnaa ellei sellasta tuhnusoundia halua ja rosteria ois hyvä ne kielet olla.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
HC.Pälä
25.04.2006 14:49:49 (muokattu 25.04.2006 14:50:38)

Etsimällä löydät varmaan suht halvan musarinkin.. vaikka nettihuutokaupoissa.
On se totta että niillä on yleensä vähän isompi hinta kun toi tonni, mutta et ainakaan tule katumaan jos nappaat itsellesi semmosen. Omaa olen käyttänyt jo about kymmenisen vuotta enkä millään myisi pois. Pari muuta bassoa on tullut ostettua ja käytettyä mutta aina oon palannu loppupeleissä tohon.
Sitä voi ajatella sijoituksena: vähän kalliimpi alussa mutta ei tartte vaihtaa ikinä :)
Jos jostain käsittämättömästä syystä haluat kuitenkin myydä sen pois, niin saat helposti rahasi takaisin.
Let the bass Kikzz.
Jimoleon
26.04.2006 13:11:11

Sori, niin muuten onki. Mut kyl se jollain ihmejutulla on päällystetty, tuntuu aika hemmetin jämäkältä imho.
Karlsson
26.04.2006 13:11:38
Sori, niin muuten onki. Mut kyl se jollain ihmejutulla on päällystetty, tuntuu aika hemmetin jämäkältä imho.

Mustalla maalilla?
Jimoleon
27.04.2006 23:40:15
Mustalla maalilla?

No hehheh... Eiku oikeesti, kyl sen kaulan täytyy olla jotenki hiilikuitivahvistettu tai jotain, ei puiset kaulat siltä tunnu. Testatkaa vaik!
rattledad
27.04.2006 23:49:52

MattaMustalla maalilla?
While the one shoulder technique is convenient hat-wise, it can lead to a lot of tension and stress
fh
28.04.2006 09:41:24
Kävin tuota S.U.B:ia kokeilemassa ja tuli sellanen fiilis, että tuntuma soittimeen oli samanlainen kun vieressä olleessa OLP:ssä. Ei sub oikein lämmittäny, mutta se aito musari kyllä, jota koitin hiukan hivellä kans.

Pitänee säästää aitoon musariin.

Harmittaa vaan kun menin ne pääkallotarratkin ostamaan...
Karlsson
28.04.2006 09:42:37
Harmittaa vaan kun menin ne pääkallotarratkin ostamaan...

Kamoon! Niille löytyy aina käyttöä!
fh
28.04.2006 09:44:24
Pitänee laittaa tarrat kiinni jammuun, niin vois tuo jälleenmyyntiarvokin nousta?
Teijo K.
28.04.2006 10:07:19 (muokattu 28.04.2006 10:08:04)

Pitänee laittaa tarrat kiinni jammuun, niin vois tuo jälleenmyyntiarvokin nousta?

Voi niitä tarroja laittaa siihen aitoon MusicManiinkin sitte.

http://img497.imageshack.us/img497/550/p16ca.jpg
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

And pray that there's intelligent life somewhere up in space, 'Cause there's bugger all down here on Earth.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)