ile.pop 22.04.2006 23:36:14 | |
---|
Kertokaa mulle tietäväiset, mitä eroa noissa on noin niinkun oikeasti ja sit vielä, et miten ne MTD:t suhtautuu tähän hommaan. Kiitsa.. On guuluu... |
Niskamies 23.04.2006 03:23:56 | |
---|
No, eri rakentaja. Pre-Gibsonit ovat Tobiaksen ja crew:n tuotoksia, kun Post-Gibsonit eivät ole, vaan ne on rakennettu Gibsonin työntekijöiden toimesta. Yleisesti ottaen pre-Gibsonit ovat arvostetumpia. More is more. |
ile.pop 23.04.2006 21:01:03 | |
---|
No, eri rakentaja. Pre-Gibsonit ovat Tobiaksen ja crew:n tuotoksia, kun Post-Gibsonit eivät ole, vaan ne on rakennettu Gibsonin työntekijöiden toimesta. Yleisesti ottaen pre-Gibsonit ovat arvostetumpia. Mikäs niistä tekee arvostetumpia? Onko Gibsonin työntekijät jotenkin epätarkempia ja käytetäänkö siellä jotenkin huonoja materiaaleja? On guuluu... |
Niskamies 23.04.2006 22:39:03 | |
---|
Mikäs niistä tekee arvostetumpia? Onko Gibsonin työntekijät jotenkin epätarkempia ja käytetäänkö siellä jotenkin huonoja materiaaleja? Osa kait on ihan mutua yms, mutta ei ne arvostetumpia olisi elleivät ne olisi parempia. Post-Gibson tobiaksia on moitittu epätasalaatuisuudesta ja huonosta viimeistelystä. More is more. |
Kallekorvola 23.04.2006 22:41:04 | |
---|
no mä ostin post-gibson killer-b:n, ja myöhemmin paljastu, et kaula oli parantumattomasti kiero, eli vein takas kauppaan... viikko sitten olin jenkeissä, ja siellä tuli vastaan 2 post-gibsonia. toisessa omaani vastaava kiero kaula, ja toisessa kaulan liimaukset ratkeilivat railakkaalla tavalla... eipä vakuuta. sen sijaan kaikki koettamani mtd:t (korea ja usa) ovat olleet hintaluokassaan vähintään loistavia... |
flowerpower 24.04.2006 03:29:41 | |
---|
Koska Tobias meni Gibsonin omistuksiin? |
Kallekorvola 24.04.2006 15:44:40 | |
---|
1990. |
ile.pop 24.04.2006 20:36:05 | |
---|
no mä ostin post-gibson killer-b:n, ja myöhemmin paljastu, et kaula oli parantumattomasti kiero, eli vein takas kauppaan... viikko sitten olin jenkeissä, ja siellä tuli vastaan 2 post-gibsonia. toisessa omaani vastaava kiero kaula, ja toisessa kaulan liimaukset ratkeilivat railakkaalla tavalla... eipä vakuuta. sen sijaan kaikki koettamani mtd:t (korea ja usa) ovat olleet hintaluokassaan vähintään loistavia... Aika erikoista, et ton hintaluokan vehkeissä annetaan tollasten mokien olla. No mut niillehän ei mahda mitään sit. On vaan hyvän näkösiä bassoja. Ne mtd:t on vähän sellasia.Sit täytyy vaan pohtia muita vaihtoehtoja. Kiitokset mielipiteistänne. Ile On guuluu... |