Aihe: Hauskan väriset kielet!
1
Larmer
13.06.2006 21:52:16
Itselläni tosiaan DR:n Black Beautie 5-kielisessäni, ja nyt olisi aika ostaa uusi setti tähän tai 4-kieliseeni (tai miksei molempiin).

Tässä mietin, että ostaisiko Saksan Ebayn kautta DR:n Peacock bluet ja Red devilit 30euroa setti (4-kieliseen), kun nuo tosissaan maksaa vähän päälle 50 euroa Musamaailmassa.

Mitäs mieltä olette itse näistä? Rumentavatko vain basson lookkia vai päinvastoin?
Hieman tanakka yksilö
sirdickyj
13.06.2006 22:13:08
Itselläni tosiaan DR:n Black Beautie 5-kielisessäni, ja nyt olisi aika ostaa uusi setti tähän tai 4-kieliseeni (tai miksei molempiin).

Tässä mietin, että ostaisiko Saksan Ebayn kautta DR:n Peacock bluet ja Red devilit 30euroa setti (4-kieliseen), kun nuo tosissaan maksaa vähän päälle 50 euroa Musamaailmassa.

Mitäs mieltä olette itse näistä? Rumentavatko vain basson lookkia vai päinvastoin?

Jos sanon, että ovat rumat, niin jätätkö ostamatta?
Mark 3 on miesten Purple
Larmer
13.06.2006 22:28:13
En, ajattelin vain että olisi hauska kuulla pidättekö itse vai ette!
Hieman tanakka yksilö
nykäne
13.06.2006 23:46:11
En, ajattelin vain että olisi hauska kuulla pidättekö itse vai ette!

No khyyllä ainakin ite oon tykänny, itellä vaan kromikalusto tuossa kepissä, mutta just moiset DR:n Black Beautyt sitä toisinaan koristaa. En sit tiiä jos ois vaaleempaa puuta tahi väritystä ite basso, eihän noita tuosta nykysestä juuri ees erota.
Jimoleon
15.06.2006 00:20:02
Ittelläni on ibassa kiinni tollaset black beautyt ja kyllä ne aika hienoilta näyttää ruusupuuotelaudalla. Voi kun saundi ja tatsi vastais ulkonäköä, imho vähän liian karheet ja tumput.
"The secret of success is knowing who to blame for your mistakes"
sirdickyj
15.06.2006 08:51:31
Ittelläni on ibassa kiinni tollaset black beautyt ja kyllä ne aika hienoilta näyttää ruusupuuotelaudalla. Voi kun saundi ja tatsi vastais ulkonäköä, imho vähän liian karheet ja tumput.

Joo, mulla kans Black beautyt akustisessa bassossa, muuhun eivät sopineet, löllötatsi on yäk. Ihme lerput.
Mark 3 on miesten Purple
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)