Aihe: Apua uuden basson hankinnassa
1
ossip
30.06.2006 21:03:03
Olen vasuribasisti ja olen hankkimassa uutta bassoa. Hintaa saisi olla kork. 400 euroa ja mielellään jostain Etelä-Suomen musiikkiliikkeestä saisi löytyä, että ei tarvitse mistään pidempää tilata. Aluksi ajattelin tilata Saksasta Jack & Danny halpiksen, mutta maltoin vielä harkita ja tulin siihen tulokseen, että kahtellaan nyt vielä. Vaihtoehtoja mm. Ibanez GSR200 ja Yamahan muutamia malleja. OLPin Musarikopiot myöskin erittäin mielenkiintoisia.
Life sucks and then you fuckin' die
J.Hollström
30.06.2006 21:05:18
OLPin Musarikopiot myöskin erittäin mielenkiintoisia.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=113084
ossip
30.06.2006 21:27:34
^Juu tiedetään mutta en mä perhana mihinkään Nykäskylään pääse. Enkä viitti testaamatta ostaa.
J.Hollström
30.06.2006 22:00:21
^Juu tiedetään mutta en mä perhana mihinkään Nykäskylään pääse. Enkä viitti testaamatta ostaa.

No tee diili myyjän kanssa, että saat palauttaa jos ei kiinnosta. Näin toimii osuuskauppaväki.
yurban
03.07.2006 10:38:24
Itse juuri viime viikolla ostin musamaailmasta esp-ltd b50 basson ja vasurin mallisena hyvin on pelittäny ainaki tähä asti. hintaa tais olla jotain 273€. Aluksi olin tilaamassa thomanilta squierin presaria mutta tämä espi vaikutti lopulta paremmalta vaihtoehdolta. Millbrook musiikissa kannattaa kans käydä kattoo niillä on suht paljon vasurikitaroita ja -bassoja. Näin Helsingissä siis.
Y.Y.Z
04.07.2006 11:45:58
En tiedä mikä olis hyvä basso mutta älä ainakaan tee sitä temppua että ostaisit oikeanpuoleisen basson ja kääntäisit ne kielet oikeinpäin.
ossip
04.07.2006 12:32:08
Nyt on kaupat jo sovittu ja tuon OLPin pitäisi lähipäivinä saapua postiin. Vasuri se tietenkin on.

^Juu, mun vanha basso on just tommonen käännetty, enkä oikein tykkää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)