mattimuhos 11.02.2006 10:29:28 | |
---|
Mitä siis tiedätte kyseisestä merkistä? Vai tiedättekö mitään? Vai kannattaako tietää edes mitään? |
omarklah 11.02.2006 10:34:55 | |
---|
Mitä siis tiedätte kyseisestä merkistä? Vai tiedättekö mitään? Vai kannattaako tietää edes mitään? Takavuosien halpismerkki. Mulla oli joskus Vester Stage Series jazzbasson kopio. Soitettavuudeltaan hyvä peli - elektroniikkaosat huonot ja mikit kohtuulliset. Hinta-/laatusuhde ok. Tää sit sanois tälleen... |
stenel 11.02.2006 10:45:19 | |
---|
Itselläni eka vahvistin oli Vester Maniac.Melko hirvittävä peli. "Vaikka meille annettaisiin kookoo..." |
jaripv 11.02.2006 13:10:42 | |
---|
Mitä siis tiedätte kyseisestä merkistä? Vai tiedättekö mitään? Vai kannattaako tietää edes mitään? Mullon ollu about 13v vuotta toi Stage Series jatsarin kopio, sunburst. Aivan tajuttoman hyvä tatsi. Virityskoneisto piti vaihtaa pari vuotta sitten, potikoita on mennyt muutamia. Mikeissä ei sinällään ole vikaa, tekisi mieli vaihtaa muuten vaan hurinattomiin. Yksi nauha pitäs hioo matalemmalle. Kaulan säätösysteemi toimii hyvin. |
J.Hollström 11.02.2006 13:25:13 | |
---|
Mullon ollu about 13v vuotta toi Stage Series jatsarin kopio, sunburst. Aivan tajuttoman hyvä tatsi. Virityskoneisto piti vaihtaa pari vuotta sitten, potikoita on mennyt muutamia. Mikeissä ei sinällään ole vikaa, tekisi mieli vaihtaa muuten vaan hurinattomiin. Yksi nauha pitäs hioo matalemmalle. Kaulan säätösysteemi toimii hyvin. Pientä laittoo vaan; virittimet, potikan, nauhat ja mikit vaihtoon. Eli aika pro. |
rijopu 11.02.2006 13:29:29 | |
---|
Pientä laittoo vaan; virittimet, potikan, nauhat ja mikit vaihtoon. Eli aika pro. Mulla on vieläkin mun eka basso, joka on juuri tuolainen Vester Jazzbassokopio. Viime syksynä vaihdoin siihen tosiaan virittimet, tallan, nauhat, elektroniikan ja mikit ja siitä tuli loistava peli. Mutta tuskin olisin moista remppaa tehnyt sille, ellei sillä bassolla olisi ollut sitä ensimmäisen basson tunnearvoa. Mutta kommenttia siitä bassosta alkuperäisenä. Runkopuu on vissiin vaneria, eli ei kovin kehuttava asia akustisen soinnin kannalta ja mikit on tosi kuraa. Muuta valittamista ei itellä aikoinaan siitä ollut. |
J.Hollström 11.02.2006 13:33:46 (muokattu 11.02.2006 13:34:03) | |
---|
Runkopuu on vissiin vaneria Eli vielä kun bodyn (ja kaulan?) vaihtas edellisten lisäks niin sai hyvän. |
zen 11.02.2006 16:23:05 | |
---|
Älä hyvä mies osta. Karmea peli: vaneria ja halpisosia täynnä. Jos olet aloittelija niin suuntaa johonkin muuhun halpismerkkiin. Vaikka Squier tai Epiphone tms. Vester ei sovi edes melaksi kanoottiin. |
Dropped C 11.02.2006 17:17:08 | |
---|
Omistin kerran Vester sähkökitaran. Musta stratocaster kopio. Runko oli tosiaan vaneria ja muutenkin peli oli kyllä huonoin sähkökitara mihinkä olen koskenut. Bassot varmaan samanlaista kuraa. |
jaripv 12.02.2006 12:35:49 (muokattu 12.02.2006 12:41:16) | |
---|
No voeee!!! Pitikö tuo nyt vaihtaa pois, kun niin mahtavia kommentteja tullu vesteristä. Mun kohdalla ainaki kaikki squierit, yamahat, ibanezit 300-400 hintahaarukassa ollu paljo huonomman tuntosia soittaa, niin sen takia en oo vaihtanu. Voihan ne olla tehty kaikesta eksoottisesta puusta ja osat mitä hienoimpaa tekniikka, mutta jos ei ole yhtä hyvä soittaa ku vesteri, niin ei ole vaihtoehtoja. Kuitenkin säätämällä tästäki rämästä tuli yksilö. tottahan on että fenkut ja ym muut on sitten oikeita soittimia, mutta varmahan on, että en sijota soittimeen 600-1000 ekua, jos se ei tuota mitään... kun ei keikkailla |
rijopu 12.02.2006 12:43:56 | |
---|
Eli vielä kun bodyn (ja kaulan?) vaihtas edellisten lisäks niin sai hyvän. Ei kun se on nyt loistavasoundinen basso (tiettyihin hommiin). Ja sen kaula on hyvää puuta ja kaularauta toimii moitteettomasti. Mieletön vintage-soundi! |
rijopu 12.02.2006 12:55:16 | |
---|
Älä hyvä mies osta. Karmea peli: vaneria ja halpisosia täynnä. Jos olet aloittelija niin suuntaa johonkin muuhun halpismerkkiin. Vaikka Squier tai Epiphone tms. Vester ei sovi edes melaksi kanoottiin. Edelleen painotan, että aloitin Vesterillä ja voin sanoa, että kyseinen yksilö oli loistobasso basismin alkutaipaleelle. Halpa ja helppo soittaa. Tottakai ne on yksilöitä ja sen mukaan noita halpisbassoja kannattaakin metsästää. Kuran seasta löytyy helmiä ja tämä koskee niin Vesteriä kuin Squiereita ja muita halpismerkkejä. Mä soittelen vieläkin (etenkin rempan jälkeen tosin) mielelläni mun Vesterillä. |
Superbeast89 12.02.2006 13:18:56 | |
---|
Koululla oli tommonen jatsari pari vuotta sitten. Ite en tykänny siitä, mutta saattaa olla, että sen oli teinit pistäny paskaks. Ite ottasin kuitenkin vähän laadukkaamman vempaimen. I Fucked Up!
-Dave Mustaine |
Jacomies 21.07.2006 20:37:04 | |
---|
Ei kun se on nyt loistavasoundinen basso (tiettyihin hommiin). Ja sen kaula on hyvää puuta ja kaularauta toimii moitteettomasti. Mieletön vintage-soundi! Jep jep. Pakko oli herättää tää ketju henkiin. Itseltänikin löytyy tuommoinen reilut kymmenen vuotta vanha Stage series jatsari kopio. Ihan loistava soitin! Mulla oli uusi jenkkifenkku noin puoltoista vuotta aktiivikäytössä ennen kuin törmäsin Vesteriin. Fenkku oli pakko panna myyntiin kun Vesterissä on yksinkertaisesti parempi soundi ja asiallisempi fiilis. Meni pitkään hyväksyä se tosiasia. On turha kulkea nokka pystyssä ja vannoa sen kuuluisan F:än nimeen, kun noista vanhoista kopioista löytyy helmiä, jotka päihittää uudet Fenkut mennen tullen. Aihe ei taida olla kysyjälle enää kovinkaan ajankohtainen, mutta toteampahan kuitenkin... Women, children and Rhythm section first |