Throw up 02.09.2006 13:56:06 | |
---|
Miten käytätte oikean käden sormia eri kielillä, näkyy oleva kovin erilaisia tapoja. |
Zarmo 02.09.2006 15:23:44 | |
---|
Miten käytätte oikean käden sormia eri kielillä, näkyy oleva kovin erilaisia tapoja. ihan miten sattuu |
komposti 03.09.2006 12:35:00 | |
---|
Harkitusti. Yleensä peukalo koko ajan mikin päällä. Jos G-kielellä enempi pilittää ni sillo peukalo kyl laskeutuu E-kielen päälle. muikkuja, perkele! |
hollstro 03.09.2006 17:51:13 | |
---|
Mulla ainakaan sormien käyttö ei riipu kielestä. Oikea sormitus on henkilökohtainen juttu ja riippuu soittoasennosta sekä sormien anatomiasta. Ideaalitapauksessa peukalo lepää joko mikin tai sitten esim e-kielen päällä ja koko käsi siirtyy ylös ja alas sen mukaan mitä kieltä soitetaan, ja ko. kieltä soitetaan kolmella pisimmällä sormella vuoronperään kasia soitetettaessa. Eri rytmit sitten sormitetaan rytmin mukaan. |
Tatuo 03.09.2006 18:09:40 | |
---|
slapissa peukkua ja etusormea/keskisormea ja sit muuten peukalo mikillä tai E kielellä ja sit kahella vuorotellen ~(,,_,,)''> |
Fedrom 03.09.2006 18:46:26 | |
---|
Peukku aina alemmalla kielellä lepäämässä, tai jos soitetaan nopeassa kuviossa jotain kieltä nii sitten aina sen eniten soitetun kielen alapuolella olevalla kielellä. Pyrin soittamaan sormilla vuorotellen, mikä ei kyl nopeemmin soitettaessa oikee onnistu :D |
Hughes 03.09.2006 18:51:29 | |
---|
Mä oon alkanut jostain syystä soittamaan nopeammat bläjäykset peukalo ilmassa, sen näköisesti ku Harris.. http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/ |
Nieby 03.09.2006 18:57:10 | |
---|
Mä oon alkanut jostain syystä soittamaan nopeammat bläjäykset peukalo ilmassa, sen näköisesti ku Harris.. i wanna learn that;P toi ois siistii, jos osais.. |
iron10 03.09.2006 19:03:13 (muokattu 03.09.2006 19:03:56) | |
---|
Mä oon alkanut jostain syystä soittamaan nopeammat bläjäykset peukalo ilmassa, sen näköisesti ku Harris.. miullakaa ei tahdo se peukalo pysyä kielen/mikin päällä.. mutta itse kysymykseen..käännän kysymyksen nyt vasemman käden sormille vasuri kun satun olemaan. jos soitan E-kieltä peukalo on mikin päällä jos A:ta niin E-kielen päällä jos D:tä niin A-kielen päällä jos G:tä niin D-kielen päällä. silleen riippuu vähän kuviosta..vasemmasta käytän vaan kahta sormee on se vaikka sitte laukka kepeesti menee..yhellä sormella soitan sellaset kohat kun esim: G--7-7 D---7 ....siis ei mitään hidasta)..........................D---5-- esim tollaset tai toinen esimerkki trooperin A--5-5 kohta soitetaan yhellä.. |
tupac 03.09.2006 22:27:37 | |
---|
Mä oon alkanut jostain syystä soittamaan nopeammat bläjäykset peukalo ilmassa, sen näköisesti ku Harris.. Se on jotenki luonnollinen tapa ainaki musta, ei tarvi pingottaa peukkua minkään tiettyyn paikkaan vaikkaki varmaan seki automaattisesti hakee paikkansa bassolinjaa jo 22 vuotta... |
Visakoivu 04.09.2006 15:26:08 (muokattu 04.09.2006 15:27:13) | |
---|
Se on jotenki luonnollinen tapa ainaki musta, ei tarvi pingottaa peukkua minkään tiettyyn paikkaan vaikkaki varmaan seki automaattisesti hakee paikkansa Meikäkin vetää nopeammat kohdat melkein aina peukku ilmassa. ei tosiaan tartte jännittää kättä niin paljon tuolla tavalla soitettaessa. |
Superbeast89 05.09.2006 08:31:38 | |
---|
Ite pyrin ottamaan aina peukalolla tukea jostakin, jos ei mikeistä niin vaikka rungosta tai sitten siitä E/H kielestä. Omassa tekniikassa perseestä on se etten osaa kunnolla käyttää kolmen sormen tekniikkaa kuin laukassa, muuten vedetään yleensä kahdella sormella eikä meinaa pysyä nopeamman "sahauksen" mukana. I Fucked Up!
-Dave Mustaine |