Aihe: Jackson PS-5
1
Jamz
31.08.2006 00:41:47
Onko kokemuksia tuollaisista bassoista? Kuinkahan monta eri versiota tuota PS-5:sta on tehty?
naigou
31.08.2006 19:39:18
Nopean surffailun tuloksena neuvoisin välttämään moista laitetta. Korea hommaa......
Möllisty.
stigcarpelan
31.08.2006 22:53:52
Multa löytyy joku 80-90-luvun peli josta tosin on vaihettu mikit ja elektroniikka kokonaan ja nyt on ihan ok kakkosbasso.
En tiijä muun ikäisistä malleista enkä ole niitä juuri missään nähnytkään nykysellään.
Mutta en kyllä lähtis uutena ostamaan jos taikoitus saada hyvä basso.
THV-klubi#48
"Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio."
molder
13.09.2006 15:54:32
Onko missäpäin tehty? Mulla oli semmonen black; viime vuosisadan puolella. Jacksoneita tehtiin yhdessä vaiheessa jokaisessa oriental-valtiossa Burmaa myöden. Mun vehkeessä ei ollut edes merkitty missä oli tehty ( Korea? ) , mutta kyllä sillä se Jacksoni metallinen-kolahdus lähti. Ihan jees. Ei nyt maailman paras, mutta jees. Niin ja jos terävällä lavalla haluaa kitaristia tökkiä niin ihan ehdoton ;)
"Enemmän bassoon balanssia - Volumella tehty saundi!"
okoranta
13.09.2006 15:58:51 (muokattu 13.09.2006 15:59:37)

Nopean surffailun tuloksena neuvoisin välttämään moista laitetta. Korea hommaa......

Tätä voisi tietysti perustella hieman. Kerran omistin 6-kielisen Samick basson made in KOREA, ja se oli kyllä kelpo peli. Ainostaan soittajan lyhyet nakit ja vähentynyt tarve sai luopumaan soittimesta.

Toisaalta mistäpä minä sen tiedän millainen on Korealainen Jackson..
Tekotaiteellisen paskan puolesta jo vuodesta 1985!
molder
14.09.2006 07:26:32
Tätä voisi tietysti perustella hieman. Kerran omistin 6-kielisen Samick basson made in KOREA, ja se oli kyllä kelpo peli. Ainostaan soittajan lyhyet nakit ja vähentynyt tarve sai luopumaan soittimesta. Toisaalta mistäpä minä sen tiedän millainen on Korealainen Jackson..

No minä tiedän ;) Se oli aivan hyvä, ainakin siihen metalli-musaan mitä silloin soitettiin. Kolahti sopivasti ja bottnee oli aivan tarpeeksi.Muutama demobiisi sillä on väännettynä ja nyt kun niitä kuuntelee niin hyvältä saundaa.
"Enemmän bassoon balanssia - Volumella tehty saundi!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)