Aihe: GK Backline 600:n omistajat huomio!
1 2
Totsku
24.07.2006 17:32:13
Olen kiinnostunut tuosta härvelistä ja saatanpa nyt kuukausien jahkailun jälkeen tuollaisen hankkia. Mutta Backline 600:sta käyttäneet voinevat valaista hieman, miten tehokas vahvistin on.

Eli miten hyvin siinä riittää teho treenikämppäkäytössä? Oletteko käyttäneet sitä keikoilla? Miten hyvin sen teho on keikkaympäristössä riittänyt? Oletteko käyttäneet yhtä vai kahta kaappia, mitä mallia? Onko kokemusta 5-kielisen käytöstä, toistaako hyvin alataajuudet?

Itse olen ajatellut hankkia 600:n lisukkeeksi Backline-sarjan 410 ja 115 kaapit.
DVD
24.07.2006 20:32:48
Olen kiinnostunut tuosta härvelistä ja saatanpa nyt kuukausien jahkailun jälkeen tuollaisen hankkia. Mutta Backline 600:sta käyttäneet voinevat valaista hieman, miten tehokas vahvistin on.

Eli miten hyvin siinä riittää teho treenikämppäkäytössä? Oletteko käyttäneet sitä keikoilla? Miten hyvin sen teho on keikkaympäristössä riittänyt? Oletteko käyttäneet yhtä vai kahta kaappia, mitä mallia? Onko kokemusta 5-kielisen käytöstä, toistaako hyvin alataajuudet?

Itse olen ajatellut hankkia 600:n lisukkeeksi Backline-sarjan 410 ja 115 kaapit.

Mulla on tuo ja käytän sitä treenikämpällä ja kaikilla keikoilla mihin omat laitteet pitää roudata. Kaappeina mulla on 1x15" ja 2x10". Hyvin riittää mökää ulkoilmakiekalle asti. Gaini on tuolla minun bassolla n. klo. 12 ja masteri klo 1 ja 2 välillä joten vielä on reilusti varaa. Koskaan ei ole tarvinnut soittaa nupit kaakossa.
Oan
25.07.2006 10:16:46
Anna mennä. Ei ole taidettu tuosta nupista pahaa sanaa sanottukaan.

En ole päässyt tuota vielä keikoilla koittamaan, mutta erilaisissa treenikämpissä ja nauhoitustilanteissa kylläkin. Tuolla kaappiyhdistelmällä pärjäät varmasti (ellet ole stadionille menossa), itselläni on molemmat käytössä erikseen - siis toisella treeniksellä 1*15 ja toisella 4*10 - riittävät molemmat yksinäänkin ihan mainiosti.
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
jauheliha
25.07.2006 14:12:30
Loistava nuppi, itseltä löytyy tuo 600 ja lisäksi Backline 4x10, ja niinkuin tässä olen jo useampaan otteeseen sanonut - hintaluokassaan luultavasti yksi parhaista nupeista!
Low-lowmid-highmid-high EQ riittää melko pitkälle ja "boost" nappulaa vääntämällä saa aikaan putkimaista säröä. Erillisen särökanavan särö on melkoista sirkkeliä, mutta boostia ja tätä särökanavaa yhdistelemällä saa melko rouheat soundit.
"That's it's."
Totsku
25.07.2006 21:56:12
Loistava nuppi, itseltä löytyy tuo 600 ja lisäksi Backline 4x10, ja niinkuin tässä olen jo useampaan otteeseen sanonut - hintaluokassaan luultavasti yksi parhaista nupeista!
Low-lowmid-highmid-high EQ riittää melko pitkälle ja "boost" nappulaa vääntämällä saa aikaan putkimaista säröä. Erillisen särökanavan särö on melkoista sirkkeliä, mutta boostia ja tätä särökanavaa yhdistelemällä saa melko rouheat soundit.

Oletko jauheliha käyttänyt 600:sta keikoilla yhdellä kaapilla? Miten on toiminut?
jauheliha
26.07.2006 17:36:41 (muokattu 26.07.2006 17:40:01)
Oletko jauheliha käyttänyt 600:sta keikoilla yhdellä kaapilla? Miten on toiminut?

Yhdellä oon tuota ehtinyt käyttää, mutta sen verran pienestä tilasta oli kyse, että ei kunnolla luukuttamaan päässyt. Itsellä ei ole kokemusta muista kuin tuosta 4x10 kaapista, niin en osaa hirveästi enempää kertoa, mutta sen sanon että tuo 4x10 ei ole vielä koskaan pettänyt.

Edit. sen verran nuista GK backline kaapeista, että niissä on perkuleen hyvät kantokahvat :D
"That's it's."
HansJ
31.07.2006 15:57:46
Itse sain juuri hankittua ko. Nupin ja siihen kylkiäisiksi GK 4*10" kaapin. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Reeneissä toi 410 on ihan passeli. Keikkailun makuun en olen ton kanssa vielä päässyt. Jos ei asenne riitä niin tulee varmaan hankittua 210 tohon rinnalle.
Nieby
31.07.2006 16:28:19
Itse sain juuri hankittua ko. Nupin ja siihen kylkiäisiksi GK 4*10" kaapin. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Reeneissä toi 410 on ihan passeli. Keikkailun makuun en olen ton kanssa vielä päässyt. Jos ei asenne riitä niin tulee varmaan hankittua 210 tohon rinnalle.

mulla aikeissa seuraavaksi hommata täsmälleen samat kamat.. ehkä kuitenkin tuon 210 tilalle 115.. saapa nähdä..
poppamies
31.07.2006 18:12:48

mulla aikeissa seuraavaksi hommata täsmälleen samat kamat.. ehkä kuitenkin tuon 210 tilalle 115.. saapa nähdä..

Laita molemmat. Mulla on 15" + 2x10" ja Backline 600 reenikämpällä...
G-strings are for strippers
Totsku
02.08.2006 16:32:09
Backline 600:t on Thomannilta pitkään loppu. Eli tilasin sitten astetta paremmat GK:n laitteet. Toivottavasti eivät tuota pettymystä.
1976
02.08.2006 17:36:55
Backline 600:t on Thomannilta pitkään loppu. Eli tilasin sitten astetta paremmat GK:n laitteet. Toivottavasti eivät tuota pettymystä.

Tilasit RB-II nupin ja SBX kaapin? Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen GK:n 4x10 kaappiin parin vuoden kokemuksella. Kuulostaa jopa behringerin nupppikin ihan hyvältä sen kautta. Kerro fiiliksiä, kun olet saanut kamat käyttöön.

Olen myös syksyllä päivittämässä bassokamoja, uudeksi vahvistimeksi olen katsellut GK 1001RB-II tai Ampeg V4B-H ja bassoa akselilta presari, musari tai riku. Kiinnostaisi kuulla, jos jollain on kokemuksia noista RB-II vahvistimista ?
76' the best of the bunch.
Totsku
08.08.2006 19:41:02
Tilasit RB-II nupin ja SBX kaapin? Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen GK:n 4x10 kaappiin parin vuoden kokemuksella. Kuulostaa jopa behringerin nupppikin ihan hyvältä sen kautta. Kerro fiiliksiä, kun olet saanut kamat käyttöön.

Olen myös syksyllä päivittämässä bassokamoja, uudeksi vahvistimeksi olen katsellut GK 1001RB-II tai Ampeg V4B-H ja bassoa akselilta presari, musari tai riku. Kiinnostaisi kuulla, jos jollain on kokemuksia noista RB-II vahvistimista ?

Joo tilaukseen meni GT 700 RB-II vahvistin ja 410 SBX II -kaappi. Pistän pientä infoa kokemuksesta kun ne saan ja jos ei sellaista kuulu, saa toki kysellä.
Blackstone
10.08.2006 17:10:54 (muokattu 10.08.2006 17:13:23)
Joo tilaukseen meni GT 700 RB-II vahvistin ja 410 SBX II -kaappi. Pistän pientä infoa kokemuksesta kun ne saan ja jos ei sellaista kuulu, saa toki kysellä.

Vajaan vuoden verran olen kyseisillä kamoilla vedellyt ja hienolta soundaa. Kaappina tosin 410sbx+ eli 800w malli. Ei ainakaan hönkä lopu kesken. Hyvin jaksaa myös ala-B murista, tosin tämä saattaa johtua myös KSD:stä. Miinuspuolena efektilenkki sijaitsee etupaneelissa.
Onko hewi hywwää?
Totsku
10.08.2006 19:52:52
Vajaan vuoden verran olen kyseisillä kamoilla vedellyt ja hienolta soundaa. Kaappina tosin 410sbx+ eli 800w malli. Ei ainakaan hönkä lopu kesken. Hyvin jaksaa myös ala-B murista, tosin tämä saattaa johtua myös KSD:stä. Miinuspuolena efektilenkki sijaitsee etupaneelissa.

Mikäs on KSD...? Tuo 800W malli on ilmeisesti 4 ohmin laite, eikös? Tilaamani kaappi on 8 ohmia, eli täyttä tehoa en vahvistimesta saa irti. Toivon kovasti, että se jaksaa toistaa ala-B:n, sille olisi käyttöä.
Blackstone
10.08.2006 20:08:26
Mikäs on KSD...? Tuo 800W malli on ilmeisesti 4 ohmin laite, eikös? Tilaamani kaappi on 8 ohmia, eli täyttä tehoa en vahvistimesta saa irti. Toivon kovasti, että se jaksaa toistaa ala-B:n, sille olisi käyttöä.

Juu se KSD=Ken Smith Design basso. 5-kielinen jatsari. Julmetun hyvä soundinen. Kaappi on tosiaan 4ohm mallia, riittää hyvin ja on helppo roudata. Menee 4x10:ks hyvin alas. Ja niinkuin sanoin, voi johtua bassostakin suurimmaksi osaksi. On tuossa KSD:ssä selkeästi parempi B kuin kakkos Ibarissani.
Onko hewi hywwää?
epeli
16.08.2006 10:08:17

miten pitkään ne on loppu?
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Oan
16.08.2006 13:45:45

http://www.thomann.de/thoiw3_company_info_contact.html

Luulen, että nuo tuolla tietävät asiasta enemmän kuin m.netin retkut...
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
Jayh
16.08.2006 16:04:31

Tuossa heti sen jälkeen kun ne tosiaan loppu kyselin asiaa ja varovainen arvio oli silloin lokakuu koska VOISI olla taas saatavilla...
balzary
13.09.2006 11:26:08

Häpeämätön mainos Backline-tuskaisille:

Mä voisin ehkä myydä omani, joten pikaviestiä jos kiinnostaa. Vehje on n. 1-2kk vanha, täysin pränikkä peli.
Soundi lähtee oliiviöljystä.
rijopu
13.09.2006 12:09:16
Häpeämätön mainos Backline-tuskaisille:

Mä voisin ehkä myydä omani, joten pikaviestiä jos kiinnostaa. Vehje on n. 1-2kk vanha, täysin pränikkä peli.

Miks? Keinänen Miks?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)