Aihe: Mikä kaappi kaveriks?
1
möyssy
17.10.2006 20:44:03 (muokattu 17.10.2006 20:47:22)
Eli oon nyt ajatellu, että tommone http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/175/adb200.phtml olis melko asiallinen peli hommata. Nyt kuitenki vielä ois jonkinlainen kaappi hakusessa. Pitäis olla suhteellisen helppo roudata ympäriinsä ja soundi hyvä ja selvä. Hinnasta en nii tiedä, mutta joku 0-700e ois ehkä jotain sinne suuntaan.
dynynyy.
piivei
17.10.2006 22:12:47
En tiedä saako 700 eurolla mutta kyllä sen musta pitäis olla myös orange, vain orange näyttäis riittävän hyvältä ton nupin alla:)
Wilkeson
17.10.2006 22:13:34
Eli oon nyt ajatellu, että tommone http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/175/adb200.phtml olis melko asiallinen peli hommata. Nyt kuitenki vielä ois jonkinlainen kaappi hakusessa. Pitäis olla suhteellisen helppo roudata ympäriinsä ja soundi hyvä ja selvä. Hinnasta en nii tiedä, mutta joku 0-700e ois ehkä jotain sinne suuntaan.

mielipiteeni on että 4x10 refleksi.eix tossa sivuilla ollukki sellanen?tais olla. ei tainnu iha toi 700€ riittää mut so what. satku tai pari sinnetänne nois hintaluokis ei paljoo paina.pääasia et saa hyvän heti eikä tartte lähtee vaihtaa kohtapuoleen!

luulisin että potkii juuri sillä tavalla että tykkäät!
rattledad
17.10.2006 22:15:24

Wilkeson
17.10.2006 22:30:45
Ihmeen monet bändikamat maksaa ton:
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/175/obc115.phtml

Sepäse! kappas vaan! legendaarinen summa ja luku!

tost 4x10 viel perustelut et siin saattas olla napakampi saundi ku esin 1x15 ja 4x10 on helppo roudata anyway!

mä kyllä ottasin ton 4x10

käy tyyppaa eroja jos on mahdollisuus!
Öl-iver
18.10.2006 02:03:59

Minulla on ollut jo vuoden verran Orange Crush 4x10-bassokaappi ja se on saanut paljon kehuja sekä saundinsa että ulkonäönsä puolesta. Se on kylläkin aika meluisa ja antaa todella paljon alapäämökää mutta kai siitä voi saada mieluisensa saundit jos tarpeeksi yrittää (ja oikealla nupilla tietenkin). Itselläni on Hartke 3500, joten paremminkin voisivat asiat olla.

Olen kuullut sanottavan Orange-nupeista että niistä voi saada maailman parhaimmat saundit mutta ne täytyy ensin löytää, ja se voi olla jopa vaikeampaa kuin rubikin kuution ratkaiseminen. Kokeilin itse kaappiani soitinliikkeessä Orange-bassonupin kanssa ja se mölisi kuin mikä, mutta säveliä oli kieltämättä vaikea erottaa...

Yhdyn silti edelliseen väittämään että ulkonäköä ajatellen Orange-kaappi on ainoa vaihtoehto nuppisi seuraksi!
Zonebs
18.10.2006 09:18:30
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset.
Mikho89
18.10.2006 16:18:06

Teet itse millaisen haluat, missä haluat ja milloin haluat:
http://muusikoiden.net/dyn/users/4770.jpg
Holy shit, mustaksi värjätty wookie!
Wilkeson
18.10.2006 20:50:35
Minulla on ollut jo vuoden verran Orange Crush 4x10-bassokaappi ja se on saanut paljon kehuja sekä saundinsa että ulkonäönsä puolesta. Se on kylläkin aika meluisa ja antaa todella paljon alapäämökää mutta kai siitä voi saada mieluisensa saundit jos tarpeeksi yrittää (ja oikealla nupilla tietenkin). Itselläni on Hartke 3500, joten paremminkin voisivat asiat olla.

Olen kuullut sanottavan Orange-nupeista että niistä voi saada maailman parhaimmat saundit mutta ne täytyy ensin löytää, ja se voi olla jopa vaikeampaa kuin rubikin kuution ratkaiseminen. Kokeilin itse kaappiani soitinliikkeessä Orange-bassonupin kanssa ja se mölisi kuin mikä, mutta säveliä oli kieltämättä vaikea erottaa...

Yhdyn silti edelliseen väittämään että ulkonäköä ajatellen Orange-kaappi on ainoa vaihtoehto nuppisi seuraksi!

Säveliä vaikea erottaa?? tuliko muhjua vai mitä?

OK. eiköhän ne sävelet erotu ku saa säädöt kohalleen ylä-ala-ja keskiäänistä.
sieltähän ne saa kondikseen tai sit on joku muu tosi hämy juttu!
möyssy
18.10.2006 21:11:43 (muokattu 18.10.2006 21:14:27)
OK. eiköhän ne sävelet erotu ku saa säädöt kohalleen ylä-ala-ja keskiäänistä.
sieltähän ne saa kondikseen tai sit on joku muu tosi hämy juttu!

Noh, tossa o mahdollisuutena säätää(vaan) Gain / Volume / Bass / Middle / Treble.

Huomenna testailee eri vaihtoehtoja. Pitänee käydä läpi mahdollisimman monta vaihtoehtoo ja siitä sitte vertailla.
dynynyy.
Wilkeson
18.10.2006 21:17:28
Noh, tossa o mahdollisuutena säätää(vaan) Gain / Volume / Bass / Middle / Treble.

eiköhän niillä pärjää!
Tai pakkohan se on pärjättävä.

Eipä munkaan SVT:ssä oo juurikaan paljoo sen enempää ja kyllä sieltä napakan saundin saa ku vaa hakee ja ruuvvaa.

voisko jotenki johtuu bassosta sitten?
tyyliin paskat mikit...vituix säädetyt mikkien korkeudet...jotain?

Kyllä oon sitä mieltä että ne saundit saa sieltä erottumaan!!! muutenhan toi olis iha paska laite mitä se ei tosiaan oo!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)