Aihe: Ibanezeriä ehkä myymässä
1
basso_oranki
14.10.2006 14:33:23
Olen tässä kahden vaiheilla, kotona on tuommonen Ibanezin EDB-605. Olen sillä jo kauan aikaa soitellut ja erittäin tyytyväinen ollut koko ajan, mutta viime aikoina on ruvennu tuntuun että ei oikeen femmalla tee enää mittään.

Jotenka nelikielisen hommaus on tässä mielen päällä, mutta rahapolitiikka on aika heikolla hapella, eli tarkoittaisi periaatteessa että nykyinen beisi pitäs myydä pois.

Ajattelin ensin kysellä vähän että löytyykö porukalta yleensä kiinostusta tähän kyseiseen lutiittirunkoseen soittopeliin. Hyvässä kunnossa on, tosin volumepotikka on saanut jossain vaiheessa iskun ja on tällä hetkellä lähinnä on-off mallinen, ja toki onhan tuo aika hyvin sisään soitettu.. :)

Hinnasta en vielä puhu mitään koska en tosiaankan ole vielä edes myyntipäätöstä tehnyt, ja siksi tänne kirjottelen enkä tuonne torille, mutta saas nährä, jos jotain kiinnostaa niin senkun kyselemään. Ja jos löytyy kyseiseen bassoon perehtyneitä niin laittakaapa mielipiteitä siitä, ois mielenkiintonen kuulla muiden kokemuksia.
minimies
15.10.2006 06:12:53

Ei kiinnosta ainakaan minua.... Kohtahan täällä seuraavaks kysytään että kiinnostaisiko jotakuta ostaa viikon vanhat kalsarit...!
"Rockdude"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)