helou 26.10.2006 09:10:25 | |
---|
Yritin haulla hakea moista luuttua, mutta ei löytynyt joten..Siispä kysyn onko kokemuksia? Pitäis joku P/J basso hankkia ns. jatsikaulalla. Ja täsä olis ehkä yksi vaihtoehto? Vähän hintava tosin, kun vaihtoehtoina on aerodyne tai lyte. Joten jos teillä/kavereillanne/mummolla on kokemuksia kyseistä soittimista niin avautukaa toki. Mutta lähinnä toi Schecter kiinnostaa. Elä hyvin |
naigou 26.10.2006 10:59:46 | |
---|
Joskus olen sitä kaupassa hiplannut ja oikein mukavalta tuntui. Dlx music;issa oli mun mielestä pitkään tuollainen ja saattaa olla vieläkin. Kannattaa soittaa sinne ja kysyä. Niiden(kin) netti sivut kun on aika viitteelliset. Ja Soundatahan tuo noita maahan. 939euroa näytti olevan päivän hinta, elikkäs ihan kohtuullinen. Se nyt tosin on Diamond series, mutta jos sellaisen haluaa, niin anna mennä! Möllisty. |
Wilkeson 28.10.2006 00:24:24 (muokattu 28.10.2006 00:26:41) | |
---|
Yritin haulla hakea moista luuttua, mutta ei löytynyt joten..Siispä kysyn onko kokemuksia? Pitäis joku P/J basso hankkia ns. jatsikaulalla. Ja täsä olis ehkä yksi vaihtoehto? Vähän hintava tosin, kun vaihtoehtoina on aerodyne tai lyte. Joten jos teillä/kavereillanne/mummolla on kokemuksia kyseistä soittimista niin avautukaa toki. Mutta lähinnä toi Schecter kiinnostaa. olin erittäin pettyny Aerodyneen. tosi hepposa ja ei oikee murahtanu niinku piti! noit P/J mikityksel olevii jazz kaulasii on olemas vaik kui paljon. Thomannin sivut kollaamaan. Itekki oon metsästelly samaa juttua! Taitaa olla topicci jossain täs lähistöil noista jazzkaulasista P/J mikitetyistä. koita kaivaa se ni siin on vaihtoehtoja riittävästi! en muista kuka mut laittoo todella monta vaihtoehtoo ja tosi varteenotettavia oli. Tais olla Fendereitä! joo oli tos Aerodyde Jazz bass topicissa pari sivuu taaksepäin!Kato ne! |
helou 01.11.2006 12:01:30 (muokattu 01.11.2006 12:02:38) | |
---|
olin erittäin pettyny Aerodyneen. tosi hepposa ja ei oikee murahtanu niinku piti! Mä myös...Olen siis ostamassa siis parempaa soitinta mikä mulla nyt on ja toi aerodyne ei ollut hyvä eikä huonokaan, mutta siis selkeästi huonompi mikä mulla nykyään on(-83 Squier Jazz). Mutta Schecter DLX musiikissa jätti tosi pahan maun, hintaa 1100e made in korea ja potikat tod. löysällä, lähes irti ko. soittimessa. Soundstroressa samalla matkalla kokeilin Ameriikan Federit ja Sandberg Californian ihan vertailun vuoksi. Ja silloin puraisi eli pakko saada tollainen "Kalifornian hiekkaläjä". Vaikka budjetti meneekin pitkäksi. Noh Saksasta tilaukseen sellainen Blackburst malli. Edit Kritouitus vrihe Elä hyvin |