Aihe: kannattaako ibanez
1
taleofmind
15.11.2006 16:38:16 (muokattu 15.11.2006 22:47:02)
olisko kenelläkään kokemusta ibanez btb200:ta! Kannattaako ostaa? kuulemma paksu kaula? yleensäkin joku 4 kielinen pitäisi ostaa..
overtake your life!
Wilkeson
16.11.2006 16:03:07
Kannattako Ibanez?

Miksipä ei.Onhan ne yleishyviä bassoja. Ja kannattaa jos siltä tuntuu.

Mullaki tossa vanhahko Iban SDGR on ja se on edellen jees.En muista kuinkakauan se mul on ollu mut pelittä edelleen.

Tossa tosin on todella ohut ja kapee kaula mut se sopii mulle.

Mutta Kyllähän Ibanez bassoja osaa tehä..ja hyviä on mun mielestä yleisesti.

Testiin vaan ja jos natsaa hyvin kouraan ni siitä sitten vaan.
Loppupeleis ite päätät anyway onko hyvä ja kannattaako!!
inCCu
16.11.2006 16:18:42 (muokattu 17.11.2006 15:45:51)
Itse ostin juur viikko takaperin siskolle synttärilahjaks Ibanezin BTB200 ja Craten combon Huttuselta.
Ainakin mitä ite olen sitä räplänny niin tuntuu oikeen näppärältä peliltä ja ihmeen kevytkin se on mun mielestä.
Kaula ei kyllä mun käteen tunnu ollenkaan paksulta, pikemminkin päinvastoin.
Tuosta voi hakea vähän osviittaa minkä kokoinen se kaula on http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=BTB200 , mutta parhaimmat kokemukset saa, kun käy itse kaupassa kokeilemassa.
Dropped C
16.11.2006 17:58:55 (muokattu 16.11.2006 17:59:37)
olisko kenelläkään kokemusta ibanez btb200:ta! Kannattaako ostaa? kuulemma paksu kaula? yleensäkin joku 4 kielinen pitäisi ostaa..

Eikös Iban soittimissa ole aika kaposet kaulat yleensä? Ainakin omassa Ergodyne bassossa on aika tilu muutamaan muuhun erimerkkiseen verrattuna.
taleofmind
16.11.2006 18:14:23
joo aika kapea kaula näky tossa sittenki olevan. kalleimmissa malleissa näky olevan paksummat kaulat. kyllä taidan silti espin b-254 itelle laittaa ku tuntu aika pirun hyvältä käteen..
overtake your life!
Wilkeson
16.11.2006 18:17:03
Eikös Iban soittimissa ole aika kaposet kaulat yleensä? Ainakin omassa Ergodyne bassossa on aika tilu muutamaan muuhun erimerkkiseen verrattuna.

Mun mielestä ne on pääosin aika kaposia ja ohkasia mut muutamas mitä oon tyypannu (en muista mallia) ni on pikkasen paksumpi kaula. Joissain uudemmissa oli paksumpi kaula mutta ei mikää pesismaila kuitenkaa.

Valtaosassa on kyl tullu eteen aika kaposia ja ohkasia kauloja.Aika kevyitä bassoja ne kyl on.

Eiköhä joku osaa tarkemmin sanoo mitkä mallit on niitä paksukaulasempia.
Wilkeson
16.11.2006 18:26:44
kyllä taidan silti espin b-254 itelle laittaa ku tuntu aika pirun hyvältä käteen..

Näin se menee. Siitä sitten vaan.

eipä tossa paljoo kannata enää mietiskellä jos natsas heti hyvin.
beissi man
16.11.2006 22:37:21
BTB'n kaula tuntui omaan käteen todella kömpelöltä taitaakin siinä olla leveempi otelauta kun SDGR mallissa.

Ibathan on yleishyviä bassoja jossain paremmissa kuin GIO sarjassa rupee olemaan hyvät puut ja vielä yli 500e luokassa hyvä rauta ja mikit. Omat kokemukset on että on aika neutraalisaundisia pelejä sehän on makuasia tykkääkö ite kyl diggasin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)