misfit 24.11.2006 08:16:59 | |
---|
olen harkinnut basson teettämistä ko. firmassa. minkälaista laatua tekevät. onko jälleen myyntiarvoa. liekkö miten haluttua tavaraa. would you like to see the pope by the end of the rope |
Voitto Ankka 24.11.2006 09:38:48 | |
---|
olen harkinnut basson teettämistä ko. firmassa. minkälaista laatua tekevät. onko jälleen myyntiarvoa. liekkö miten haluttua tavaraa. Amfisoundin nettisivuston ekana soittimena näkyy ainakin vielä olevan mun basso. Mitään valittamista ei ole ainakaan vielä ollut. Yksi pidempi kiertue tuon kanssa on tullut tehtyä, ja ns. varabasso eli Warwick pysyi telineessään joka ilta. Soitin on älyttömän kaunis (makuasia toki), siistiä jälkeä, soi hienosti ja kuulostaa hyvältä. Jälleenmyyntiarvo onkin vaikea asia, koska nuo Amfisoundin soittimet on pääosin hyvinkin yksilöllisiä ja kaikki ratkaisut eivät vain voi miellyttää kaikkia. Tule testaamaan ja tutkimaan kun käyt Tampereella. j. |
J.L 24.11.2006 11:08:24 (muokattu 24.11.2006 12:52:10) | |
---|
Ite tilasin kans Amfisoundilta basson. Meikän mieltymysten mukainen customoitu 6-kielinen. Toissapäivänä hain valmiin basson ja ei voi muuta sanoa kuin, että ikinä, en ikinä koskaan missään ole koskenut yhtä hyvään instrumenttiin kuin tuo on. Aivan helvetin hyvä tatsi, soundi ja ulkonäkö. Amfisoundin sivuille tulee varmaankin kuvia tässä jossain välissä. Lisäksi otin Smartcasen kova laukun tuohon joka on customoitu täysin tuon basson muotoon. Aivan älyttömän hyvä laukku. Täydellinen. Paitsi että painaa ihan perkeleesti. Mutta muuten tuosta ei ceissi parane. Mitähän ylistyssanoja tähän vielä laittaisi :D Eli minä ainakin suosittelen täydellä sydämellä kääntymään Amfisoundin puoleen jos meinaa soittimen teetättää eikä hinta ole este. Ei mene rehat hukkaan. Toki custom-soittimet maksaa mistä vain tilattuna paljon. 20 vuoden takuu, suomalainen valmistaja, hoitaa huollot edullisesti. Mitähän vielä... |
Karlsson 24.11.2006 11:37:02 | |
---|
Mulla on Amfin P/J-mikitetty presari. Sopii helvetin hyvin käteen ja taitaa olla pääasiallinen työkaluni nykyään. Edellinen omistaja remppasi sähköpuolen kokonaan, koska orkkikset olvat käsittääkseni hieman häiriöherkät. Eli suojausta lisätty ja mikit on vaihdettu Duncanin Vintage-malleihin. Nykyisessä muodossaan erittäin pätevä soitin. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Boxeri 24.11.2006 13:34:42 | |
---|
On kokemuksia ja ainoastaan positiivisia. Tuo jälleenmyynti arvo on sitten asia erikseen.. Mitä ne 30 vuoden päästä sitten maksavatkaan?? Mene ja tiedä mutta eihän bassoa siksi teetätetä (hassua suomenkieltä) jotta se myytäisiin joskus pois ;-D Eihän? "VoiVoi..." |
J.L 24.11.2006 13:48:32 | |
---|
On kokemuksia ja ainoastaan positiivisia. Tuo jälleenmyynti arvo on sitten asia erikseen.. Mitä ne 30 vuoden päästä sitten maksavatkaan?? Mene ja tiedä mutta eihän bassoa siksi teetätetä (hassua suomenkieltä) jotta se myytäisiin joskus pois ;-D Eihän? Aivan. Ite ainaki teetin Amfisoundilta basson sillä mielin, että saan mieltymyksiäni vastaavan basson joka on niin hyvä, että sitä ei tarvi vaihtaa enää (koskaan). |
misfit 24.11.2006 14:13:45 | |
---|
Aivan. Ite ainaki teetin Amfisoundilta basson sillä mielin, että saan mieltymyksiäni vastaavan basson joka on niin hyvä, että sitä ei tarvi vaihtaa enää (koskaan). sama idea on mullakin, saada basso joka on juuri mun näköinen ja mun käteen tehty. onko suomessa muita kitara pajoja jotka pystyisivät tekemään mittatilaus keppejä would you like to see the pope by the end of the rope |
Saimou 24.11.2006 14:32:23 | |
---|
On kokemuksia. 2004 kesästä lähtien olen käyttänyt pääasiallisena keikkabassona (n300 keikkaa) Amfisoundia P/J mikityksellä. Erittäin erittäin hyvä soitin, ja soitinsepät Amfisoundilla pystyvät/haluavat toteuttaa tilaajan toiveita tosi hienosti. Suosittelen todella lämpimästi. S |
Teijo K. 24.11.2006 14:45:10 | |
---|
Aivan. Ite ainaki teetin Amfisoundilta basson sillä mielin, että saan mieltymyksiäni vastaavan basson joka on niin hyvä, että sitä ei tarvi vaihtaa enää (koskaan). Se ongelma tuossa on, että kun ne mielipiteet tupaavat vaihtumaan, yleensä. Varsinkin soittoharastuksen alkuvuosina. Mutta sellainen pointti tuossa teettämisessä on, että kun kalliilla teettää itselleen soittimen, ja sitten kyllästyy siihen, niin vaihtamista varmaan hillitsee tieto että rahallinen vaihtoarvo on huomattavasti käyttöarvoa pienempi. Se voi parhaimmillaan jopa estää koko kamarunkkaushingun syntymisen. Et siinä mielessä ovela juttu tietty. Minusta on ihan tyhmää että noita laadukkaasti käsityönä tehtyjä soittimia ei arvosteta. |
Karlsson 24.11.2006 14:46:46 | |
---|
Minusta on ihan tyhmää että noita laadukkaasti käsityönä tehtyjä soittimia ei arvosteta. Sen sijaan sarjatuotantoritsat on arvossaan, jännä juttu kyllä. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Teijo K. 24.11.2006 14:51:02 | |
---|
Sen sijaan sarjatuotantoritsat on arvossaan, jännä juttu kyllä. En pidä huonona että hyviä soittimia arvostetaan, mutta pidän huonona että toisenlaisia hyviä ei. Mut näin se on. |