nahkaruoska 22.11.2006 14:59:05 | |
---|
Elikkäs minulla oli tämmöinen ongelma: Kielet rämisi soittaessa 1-7 nauhoilta. Siispä löysäsin kaularautaa: kaikki ok paitsi g-kieli. Rämisee aivan v*tusti nauhoilta 0-12.. Eli siis apuja? hey, ho let's go! |
Basismi 22.11.2006 15:02:05 | |
---|
Kantsii koittaa nostaa myös tallapalaa. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Karlsson 22.11.2006 15:02:05 (muokattu 22.11.2006 15:02:26) | |
---|
Nosta G-kieltä. Ja kuinka notkollaan se kaula nyt on? edit: Basismi on ky nopeempi. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
nahkaruoska 22.11.2006 15:05:01 | |
---|
Ja kuinka notkollaan se kaula nyt on?. Kaula on melkeen suora. pienen notkon huomaa, joka auttoi muut kielet soimaan. hey, ho let's go! |
Karlsson 22.11.2006 15:54:09 | |
---|
Kaula on melkeen suora. pienen notkon huomaa, joka auttoi muut kielet soimaan. Voisit ehkä vielä vähän löysätä kaularautaa, jos tuo tallapalojen nostaminen tekee tatsin liian jäykäksi. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Pallisti 22.11.2006 17:04:06 | |
---|
Varmaan taas turha kommentti, mutta mun mielestä kannattaa aina eka lähteä noitten räminäjuttujen kanssa liikkeelle kielten korkeuden säätämisestä, eikä kaularaudan muffailusta. IMHO |
Karlsson 22.11.2006 21:10:13 | |
---|
Varmaan taas turha kommentti, mutta mun mielestä kannattaa aina eka lähteä noitten räminäjuttujen kanssa liikkeelle kielten korkeuden säätämisestä, eikä kaularaudan muffailusta. IMHO Mulla on päinvastainen kanta. Jos ongelma ilmenee sen jälkeen kun soitin on ollut jees soitettava, niin kyse on mitä todennäköisimmin kaulasta. Tallapalat kun ei ilman rankempaa väkivaltaa asentoaan muuta. Kaula kun taas elää kovinkin helposti. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
T.Nick 23.11.2006 16:14:39 (muokattu 23.11.2006 16:15:14) | |
---|
Mulla on päinvastainen kanta. Jos ongelma ilmenee sen jälkeen kun soitin on ollut jees soitettava, niin kyse on mitä todennäköisimmin kaulasta. Tallapalat kun ei ilman rankempaa väkivaltaa asentoaan muuta. Kaula kun taas elää kovinkin helposti. Edustan tätä samaa koulukuntaa. Jopa sormien lihasten voima vaihtelee enemmän, kuin tallan asennot, mikä voi osaltaan aiheuttaa räminää. Itselläni alkaa joskus kielet rämisemään kun pussit vaativat tyhjennystä. Tosimies ei välitä |
Perzzza 23.11.2006 16:39:04 | |
---|
Itselläni alkaa joskus kielet rämisemään kun pussit vaativat tyhjennystä. Olenko ainoa joka miettii tätä pervona? Görr. |
T.Nick 23.11.2006 16:57:04 | |
---|
Pussien tyhjennykseen on olemassa jotain todella perverssejä menetelmiä ja sitten on myöskin se normaali lähetyssaarnaaja kymmenen uutisten päätteeksi, mitä itse suosin. Todistettavasti sormivoimat lisääntyvät libidon kuormitustilanteissa. Vai miten perustellaan ne 8 kirvelevää verinaarmua selässä aina kun menen pikasuihkuun ennen nukkumaanmenoa? Alkaa aika pahasti menemään vaan aiheen sivuun. Kannattaa myöskin tsekata, että rämiseekö se G-kieli tallan vai satulan puolelta. Jos muut kielet eivät lähde rämisemään, se voi olla yksi mahdollisuus. Mitä siinä tapauksessa tulee tehdä, löytyy vastaus foorumilta otsikolla "A-kieli rämisee". Tosimies ei välitä |
epätero 23.11.2006 17:02:57 | |
---|
Elikkäs minulla oli tämmöinen ongelma: Kielet rämisi soittaessa 1-7 nauhoilta. Siispä löysäsin kaularautaa: kaikki ok paitsi g-kieli. Rämisee aivan v*tusti nauhoilta 0-12.. Eli siis apuja? Välillä 0 - 12, hmm... Löysäsitkö varmasti, etkä kiristänyt? Äkkiseltään ajatellen vaikuttaisi siltä, että kaula on mennyt kuperaksi, eli "yli suoran". Vai ajattelinko väärin päin.. Mulla on joissakin soittimissa ollut ilmiötä, että kun kaula on säädetty sopivaksi H- tai E-kielen mukaan, niin toisella puolella kaulaa (G-kieli) ollaan jo liian suorana tai jopa kuperana. Tällöin räminää on ollut tuolla 0 - n.12 välillä.. Ehdottaisin säätämään kaulan suoraksi G-kielen mukaan tai tekemään kompromissin ja nostamaan G-kielen tallapalaa ylemmäksi, riippuen kumpaan haluaa priorisoida - paksumpien vai ohuempien kielten soitettavuuteen. :) Eiköhän sen kuitenkin saa kelvolliseksi joka puolelta kun vähän käyttää aikaa. |