Zay 03.12.2006 23:50:31 | |
---|
Eli nuppi on Peaveyn mark vIII ja ongelma seuraavanlainen, nupista on hävinny tehot johonki ja volyymia ei kuitenkaan tartte nostaa lähellekään puoltaväliä kun kompressori valo alkaa vilkkumaan, kuitenkin soundi on todella vaisu. Ei johdu piuhoista eikä itse bassosta, on testattu monella eri piuhalla ja bassolla ja aina sama homma. Jos joku viisaampi vois kertoa mikä mahtaa olla vikana tai suositella edes jotain edullista korjauslafkaa olisin todella kiitollinen. |
pardy 04.12.2006 01:27:24 | |
---|
Ekana tulee mieleen: Tsekkaa juotokset. |
misfit 04.12.2006 07:32:59 | |
---|
onko kompressorin säätö missä asennossa. itselläni joskus unohtuu liian kovalle ja tehot häviää. would you like to see the pope by the end of the rope |
Zay 04.12.2006 08:27:09 | |
---|
Joo ittellä tuli kans ekana mieleen tai siis tietysti piuhojen ja pattereiden yms. jälkeen avata toi ja kattoo juotokset. Sitä treenien jälkeen siinä kattelin mutta on aika veemäinen nuppi avata (jotain kolmesataa ruuvia). Täytyy aukasta heti kun on aikaa. Tosta kompressorista vielä, eli sehän on itte nupin kompressorin valo joka siinä palaa, jos sitä voi jotenkin säätää niin mistä ja miten, ittellä ei meinaan mitään hajua. |
Pentinpuro 04.12.2006 21:36:12 | |
---|
Mulla on myös mark VIII kotosalla, kompuraa ei voi säätää, se on joko on tai off. Miten toimii, jos kompressori on pois päältä? Tuossa masiinassa se kompura taitaa olla ennemminkin limitteri, joka jarruttelee siinä vaiheessa, kun luukutellaan urakalla. Mulla ei kompuran valo inahtelekaan pienellä volalla, vaikka olisi etuasteen gain kuinka isolla hyvänsä. Tehoa tuosta masiinasta pitäisi löytyä kiitettävästi, minkälainen on kaiutinpolitiikka? Niin no, no niin |
Zay 04.12.2006 21:54:45 | |
---|
Sama juttu vaikka otta kompuran pois,eli soundi aika vaisu. Kyllähän tossa tehoa on tai oli, kun pysty treeneis luukuttaa aikasemmin ihan erilailla. Nyt ei auta, vaikka käätäs volat tappiin, nii ei kuulu ku semikovaa, sinnehän se hukkuu muun melskeen sekaan auttamatta. Kaappina on ollu jo pari vuotta marshall 8 ohminen. |