Aihe: Bodyn puhdistus
1
Jemo
01.12.2006 11:50:12

Ostin juuri tuplaween, jossa on vaaleata, minulle tuntematonta (varmaan ihan yleistä, en vaan tiedä puulajeista mitään) puuta oleva runko. Se on nätti kuin sika pienenä. Ei lakkaa, vaan jonkinlainen vahaus. Parissa kohtaa on pieniä tummumia vuosien aiemmasta käytöstä. Miten niitä on turvallista yrittää poistaa? Sain kaupanpäällisiksi Warwickin bassovahaa, jolla bodya kehotetaan suojaamaan, mutta tuskinpa tuo ainakaan noita entisiä tummumia vie mennessään. Vai viekö?
En uskalla ruveta mitään tököttejä lyömään tuohon kytke-kokeile-käräytä -periaatteella, kun onnistun kuitenkin tuhoamaan kauniin soittimen käyttökelvottomaksi :) Neuvokee.

-Jemo
95% Rock n' Rollista on paskaa. Se loput 5% onkin parasta jytää maapallolla.
Barsa
02.12.2006 17:30:08

No itse olen ainakin kaulaa jynssäillyt teräsvillalla (huom. ViLLalla ei VIIlalla) ja tuhrut ovat kadonneet. Bodyn putsaamisesta en tiedä.. Kannattaa kysyä joltakin joka tietää. Mut kaulaan tuo teräsviLLa on toiminunt hyvin.
Minä tässä hei.
Kieppi
02.12.2006 17:53:34
Ota vanha hammasharja (huuhtele hyvin ensin! :) ja laita harjaksiin sitä vahaa. Sillä sitten rapsuttelet syiden suuntaisesti, alkuun varovasti ja sitten voimaa hiukan lisäten.

Itse en ole tuota teräsvillaa kokeillut, mutta jos hienolla villalla ja varovaisesti, niin eipä kai siinä.
Kalamies #10 >-)))>.
"Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie-
Auringon Aseman uudet sivut!
Barsa
02.12.2006 17:58:38

Ei siitä mitään naarmuja todellakaan jää. Voit kokeilla johonkin puunpalaseen ekana jos epäilyttää :)
Minä tässä hei.
rijopu
02.12.2006 18:05:17
Teräsvillan avulla mäkin olen joskus vahaa levitellyt basson pintaan. Villa hioo kivasti möhnät pois ja vahakin levittyy siinä samalla. Kannattaa tosin käyttää villaa, jonka karkeus on luokkaa 0000.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)