Pallisti 16.12.2006 14:16:59 | |
---|
Moi! Nyt olisi välttämätöntä ostaa keissi mun 8x10 Ampegille. Millainen olisi hyvä? Jotenkin ei vaan ajatus luista. |
absqua 16.12.2006 14:27:05 | |
---|
Moi! Nyt olisi välttämätöntä ostaa keissi mun 8x10 Ampegille. Millainen olisi hyvä? Jotenkin ei vaan ajatus luista. Eli: Koko kaapin syvyinen arkku josta saa etukannen irti. Takaseinään luukku liittimien kohdalle. Keikalla kaappi on casessa siis. Pyörät kiinnitetään joko kansilevyyn tai takaseinään. Uppokahvoja molempiin päätyihin 2kpl, lisäksi kylkiin 1kahva/kylki. Perhoslukot miel.mallia "iso". Hintaa tulee 350-500e paikasta riippuen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
absqua 16.12.2006 14:59:32 | |
---|
Pikaviestitä jos tarvitset lisää dataa/muuta apua aiheeseen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Pallisti 16.12.2006 15:44:09 | |
---|
Pikaviestitä jos tarvitset lisää dataa/muuta apua aiheeseen. Jes! Kiitti! |
naigou 16.12.2006 16:03:10 | |
---|
Eipä tuohon ole paljoa lisättävää. Renkaat, kahva ja takarimat irti kaapista. Näin saadaan edes vähän painoa alas ja kaappi lepää paremmin koteloa vasten, eli vieläkin enemmän botnea. Sitten on tämä koulukunta ero renkaiden sijoittelusta. Mulla on pyörät etukannessa, eli työnnettäessä elementit osoittaa/lepää alaspäin. Tämä lienee elementin suunta myös soittaessa.Tästäkin on mielipide/fakta eroja, eli päättele itse. Kaappi on pultattu caseen kiinni sivuilta ja perssiistä. Helsingissä ainoa varteenotettava valmistaja lienee Transit case. Kannattaa myös kilpailuttaa Tamperelainen JL caseshop. Itselläni on jälkimmäinen ja olen ollut erttäin tyytyväinen. Perkeleen kallistahommaa joka tapauksessa. (nuppi ja kaappi 700€). Möllisty. |
Pallisti 17.12.2006 00:32:02 | |
---|
Eipä tuohon ole paljoa lisättävää. Renkaat, kahva ja takarimat irti kaapista. Näin saadaan edes vähän painoa alas ja kaappi lepää paremmin koteloa vasten, eli vieläkin enemmän botnea. Sitten on tämä koulukunta ero renkaiden sijoittelusta. Mulla on pyörät etukannessa, eli työnnettäessä elementit osoittaa/lepää alaspäin. Tämä lienee elementin suunta myös soittaessa.Tästäkin on mielipide/fakta eroja, eli päättele itse. Kaappi on pultattu caseen kiinni sivuilta ja perssiistä. Helsingissä ainoa varteenotettava valmistaja lienee Transit case. Kannattaa myös kilpailuttaa Tamperelainen JL caseshop. Itselläni on jälkimmäinen ja olen ollut erttäin tyytyväinen. Perkeleen kallistahommaa joka tapauksessa. (nuppi ja kaappi 700€). Toi hinta vähän kiristää.. Pakko tosin ostaa, niin kamat pysyy kuoseissa.. |
Johannes_t 17.12.2006 10:28:55 | |
---|
Leppäharjun (JL caseshop) lisäksi hyvää palvelua on saatu Smarcaselta www.smartcase.fi |
absqua 17.12.2006 12:39:13 | |
---|
Toi hinta vähän kiristää.. Pakko tosin ostaa, niin kamat pysyy kuoseissa.. Kannattaa tietty tinkiä minkä pystyy, vaikka iso raha siitä siltikin jää maksettavaksi. Käytettynä noita ei liiku. Toisaalta sitten kun case on niin komero pysyy kunnossa ja roudaus helpottuu monin tavoin. Mua ei ainakaan ole kaduttanut. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kieppi 17.12.2006 17:10:56 | |
---|
|