Aihe: JB US mikkien vaihto
1
jvakeva
11.02.2007 22:55:16 (muokattu 11.02.2007 22:56:19)

elikkäs.. mulla ois tommonen fenkun jatsari, ja se soi mun mielestä kaikinpuolin todella hyvin, ihan oikeasti jo nyt, mutta lisää.. "botnea" tai miksikä sitä täälä kutsutaankaan, pitäisi saada. olisiko SEYMOUR DUNCAN SSJB-3B BK mun valinta? kokemuksia?

ps: onko kellään tietoa mikä vekotin toi tarkemmin on, kun kielet menee bodyn läpi takapuolelle.. ei ole vastaavaa ennen näkynyt?
poppamies
11.02.2007 23:11:10 (muokattu 11.02.2007 23:12:22)

elikkäs.. mulla ois tommonen fenkun jatsari, ja se soi mun mielestä kaikinpuolin todella hyvin, ihan oikeasti jo nyt, mutta lisää.. "botnea" tai miksikä sitä täälä kutsutaankaan, pitäisi saada. olisiko SEYMOUR DUNCAN SSJB-3B BK mun valinta? kokemuksia?

ps: onko kellään tietoa mikä vekotin toi tarkemmin on, kun kielet menee bodyn läpi takapuolelle.. ei ole vastaavaa ennen näkynyt?

Ei ole tietoa tai kokemusta tuosta mainitsemastas mikistä mutta "äiti" Carol Kaye, neuvoi minua laittamaan Seymour Duncanin Vintage mikit, eli SJB-1 basson. On kuulemma hänen mielestä ainoat mikit mitkä vastaa vanhankansan Fenden mikkejä. Laitoin omaani. Ostin Musamaailmasta 70€ /kpl. Botnea tuli selkeästi lisää. Pelkällä tallamikilläkin saan yllin kyllin bottnea.
G strings are for strippers!
jvakeva
11.02.2007 23:19:44

no juu... en mä välttämättä hae mitään vanhankansan saundia, kunhan kuulostaa hyvältä.
bize
12.02.2007 09:26:04
Mikit sarjaan tai S1 pohjaan? Kielet läpi rungon on normiviritys noissa amerikan vehkeissä.
"Mua vituttaa kaikenmaailman tumputtajat, joitten soundissa ei oo diskanttia ollenkaan." -unable
Karlsson
12.02.2007 09:32:41
no juu... en mä välttämättä hae mitään vanhankansan saundia, kunhan kuulostaa hyvältä.

Älä anna nimen hämätä, Duncanin Vintaget taas omaan korvaani kuulostavat tarvittaessa hyvinkin modernilta.
"Toi on vähän sama kuin neulominen, pitää osata tehdä juttuja käsillä ilman, että katsoo." -Katkerabassoleski bassonsoitosta
jvakeva
12.02.2007 20:23:53

Mikit sarjaan tai S1 pohjaan? Kielet läpi rungon on normiviritys noissa amerikan vehkeissä.

ei toimi... mun mielestä. ei kyllä kaikissa ole menny rungon läpi,,,
bize
13.02.2007 19:10:36 (muokattu 13.02.2007 19:11:29)
ei toimi... mun mielestä. ei kyllä kaikissa ole menny rungon läpi,,,

No.. bartolinin nimenomaan jazz-mikeistä ei ole kokemusta mutta saippuapaloista kyllä, ja niistä ovat monet intoilleet. "Tumma ja muriseva" ovat noita ehkä kliseisiäkin määreitä joita kaikki niiden yhteydessä käyttävät. Soundi on varsin moderni jos sen piti olla jotain muuta kuin vanhan liiton meininkiä. Ja häiriöttömät ovat (split coil singlecoilin kuorissa).

http://www.thomann.de/fi/bartolini_baj9j1_pickupset.htm
"Mua vituttaa kaikenmaailman tumputtajat, joitten soundissa ei oo diskanttia ollenkaan." -unable
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)