Aihe: Schecter diamond j bass
1
oldbass
28.04.2007 20:19:56
Onko kellään tuollaisesta kokemuksia, sain sen 645 eurolla (uuden) se on ihan ok, mitä kokemuksia muilla on soundeista ja muuten.

Minulla on vähemmän kokemuksia eri merkeistä, niin en osaa sitä verrata oikein mihinkään erityisemmin, aika painava se on, mutta äänet aika voimakkaat ja täyteläiset mielestäni, mitä muut sanotte, kellä on tai olette soittaneet tuollaisella, eräs amerikan pojan arviointipalsta käyttäjäarvio oli että siinä olisi tavallista fenderiä paremmat äänet..
TommiW.
28.04.2007 21:00:06
Onko kellään tuollaisesta kokemuksia, sain sen 645 eurolla (uuden) se on ihan ok, mitä kokemuksia muilla on soundeista ja muuten.

Minulla on vähemmän kokemuksia eri merkeistä, niin en osaa sitä verrata oikein mihinkään erityisemmin, aika painava se on, mutta äänet aika voimakkaat ja täyteläiset mielestäni, mitä muut sanotte, kellä on tai olette soittaneet tuollaisella, eräs amerikan pojan arviointipalsta käyttäjäarvio oli että siinä olisi tavallista fenderiä paremmat äänet..

no, "paremmat äänet" on melko suhteellinen käsite. toinen tykkää tumpusta, toinen kliinisestä hifi-soundista.Tuskin tuo mikään ritsa on, mikäli Schecter on pitänyt laadun pääpiirteittäin samana kuin 80-luvulla. Tärkeintä on että olet itse tyytyväinen ostokseen.
"Et tainnut tajuta selitystäni kun vieläkin pohdit tuota samaa. Wasara myy laitteet, koska sen luonteeseen kuuluu myydä ne. Ihan sama mitä vätkyttimiä sillä on niin se myy ne aina." -Arva
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)