Aihe: reggie hamilton jazz bass
1
badcompany
24.04.2007 20:13:53
Sensi
24.04.2007 20:23:58
Tuli testailtua kyseistä keppiä ja ihan perus Fenderiltä tuntui käteen. Voisi sanoa että basson tuntuma ja soundi on helppo kuvitella, koska se nyt on ''vain'' jazzbass jossa on PJ-mikitys.
Minua ei sytyttänyt, ei ole tosin muutkaan kyseisen valmistajan soittimet. Perus Fender, mutta jos Fenderiä hakee, testaa ihmeessä.
Speed kills music.
Mikko.R
24.04.2007 20:31:24
Jees kyllä on kokemusta. Oiva peli on kyllä... Sopii mun käteen ku nyrkki..

Soundia saa jos jonkinlaista suht perinteiseen tyyliin... eli nää P-ja J-mikit kun on. D-tunerikin pitää vireen mukavasti. Tässä tällaista äkkiseltään... Usa elektroniikat ja mikit. Muut osat taitaa olla Mehikosta... silti laatu peli.
Mysli
25.04.2007 18:14:25
Jea, ostin juuri maanantaina tollasen. Aivan loistava basso. Vittu, mahtava. Itse olen aina tykännyt fenderin jazzien soitettavuudesta, mutta soundit ei oikein ole löytynyt, tolla saa sitten just noiden mikkien ansiosta tosi monipuoliset soundit. Hyvä basso. Piste.
Think twice before you speak and you`ll find everyone talking about something else.
tarzan
25.04.2007 19:24:22
Olen pikaisesti soittanut tuolla ja kyllä se fenderiltä tuntui käteen. Itse pidin tuntumasta ja soundista aika paljon, melkein kyllä tekisi mieli ostaa itselle jos rahaa olisi.
Haista kaavittu!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)