Aihe: Highway One Presari?
1
rahvas
07.08.2007 13:58:19
Mortos,
Elikkäs onko kukaan testaillut otsikon vermettä? Itse olen yrittänyt saada käsiini että saisi hieman tuntumaa mutta vielä ei ole onnistanut. Jonkin verran sitä on kehuttu kuitenkin.. Millainen mahtaa olla hinta/laatu -suhde?
"Oot sä se tyhmä basisti?"
Ironrock
07.08.2007 14:05:17
Mortos,
Elikkäs onko kukaan testaillut otsikon vermettä? Itse olen yrittänyt saada käsiini että saisi hieman tuntumaa mutta vielä ei ole onnistanut. Jonkin verran sitä on kehuttu kuitenkin.. Millainen mahtaa olla hinta/laatu -suhde?

Pikaisesti tuli testailtua Helsingin Kaisaniemen F-musiikissa pari viikkoa sitten. Vaikutti hyvin pitkälti samantasoiselta kuin vuonna 1999 Anttilan postimyynnistä tilaamani kiinalainen Kapok-jazzbasso, joka maksoi 299 markkaa. Hintaa Fenderillä tosin oli 999 euroa.

Testaa siis ainakin ihmeessä ennen kuin menet ostamaan.
jars
07.08.2007 23:50:05

Pikaisesti tuli testailtua Helsingin Kaisaniemen F-musiikissa pari viikkoa sitten. Vaikutti hyvin pitkälti samantasoiselta kuin vuonna 1999 Anttilan postimyynnistä tilaamani kiinalainen Kapok-jazzbasso, joka maksoi 299 markkaa. Hintaa Fenderillä tosin oli 999 euroa.

On Anttilan postimyynnistä saanut kovia bassoja ja ennen kaikkea sopuhintaan jos pystyy rinnastamaan kyseiseen fenkkuun. Olen omistanut tämän presarin pari vuotta ja ollut erittäin tyytyväinen. Mikit vaihdoin vuosi takaperin Duncanin Quarter Poundereihin, joskin enemmän mikkien luonteen kuin laadun vuoksi.

Kyllä, hinta ja laatu kohtaavat ja highway-sarjalaiset ovat mielestäni laadukkaampia kuin esim. saman merkin meksikaanit. Viimeistelyhän noissa on kalliimpiin jenkkeihin verrattuna hieman kevyempi (tulee nopeammin rock-uskottavuutta) ja kuulemma sähköissä on eroa, mutta enpä ole ainakaan henk.koht. törmännyt ongelmiin.

Enkä minä siitä ainakaan maksanut 999 euroa. Enkä ostanut T-kaupasta vaan samaisesta F-musiikista.
se on jännä.
hollstro
08.08.2007 14:56:03

Kukkupuhetta. Higway one on ihan kunnon peruspresari jossa on hyvät puut ja raudat sekä elektroniikka. Viimeistely on jätetty vähäisemmälle ja siinä kohti on säästetty. Yksi tuttava lakkasi itse kirkaslakalla pari kertaa päälle ja tuli hieno.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Ironrock
09.08.2007 08:10:08 (muokattu 09.08.2007 08:19:37)
No ihan miten vaan. Itse kyllä näkisin että erityisesti hinta-laatu-suhde tässä tapauksessa oli jotakuinkin surkein ikinä.
hollstro
09.08.2007 15:03:47

No ihan miten vaan. Itse kyllä näkisin että erityisesti hinta-laatu-suhde tässä tapauksessa oli jotakuinkin surkein ikinä.

Useimmin kuin harvemmin soitinliikkeissä soittimet on miten saattu säädetty ja kielet tukkoon soitettu. Fasullakin. Oot aika guru jos pikaisella testillä hintalaatusuhde selvisi.

Kaikki mun soittamat HW1-Presarit ovat olleet kelpo pelejä.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jars
09.08.2007 15:24:21

Useimmin kuin harvemmin soitinliikkeissä soittimet on miten saattu säädetty ja kielet tukkoon soitettu. Fasullakin. Oot aika guru jos pikaisella testillä hintalaatusuhde selvisi.

Kaikki mun soittamat HW1-Presarit ovat olleet kelpo pelejä.

Totta, useammin kuin kerran on joutunut pyytää henkilökuntaa säätämään soittimen testausta varten.
se on jännä.
Ironrock
10.08.2007 10:17:28 (muokattu 10.08.2007 10:17:58)
Useimmin kuin harvemmin soitinliikkeissä soittimet on miten saattu säädetty ja kielet tukkoon soitettu. Fasullakin.

No niin.

Varmaan kannattaa tosiaan kokeilla itse ennen ostopäätöstä.
J.Hollström
10.08.2007 10:22:13
No niin.

Varmaan kannattaa tosiaan kokeilla itse ennen ostopäätöstä.

Missäs noita Anttilan Kiinalaisia postimyyntibassoja pääsis kokeileen?
That's it, but not shit.
jars
10.08.2007 11:20:46

Missäs noita Anttilan Kiinalaisia postimyyntibassoja pääsis kokeileen?

Anttilan kiinalaisten bassojen postimyynnissä tietty. Asiaton kirjoitus...
se on jännä.
rahvas
10.08.2007 13:24:43
Jeh. Kiitoksia. Jotenkin kallistuisin muualtakin saamieni mielipiteiden perusteella uskomaan, että kyllä tuon pitäisi Kiinalaisen Anttilan postimyyntibassot ylittää... taitaa pelkkä Badass -talla jo tehdä sen.

Vaikuttaa siltä että tuo kannattaa metsästää kokeiltavaksi ennenkuin ratkaisee mihin bassoon seuraavaksi taloutensa romuttaa. Toisena vaihtoehtona on houkuttanut täysin eri tyyppinen, eli Ibanezin SR500 aktiivilapio. Mutta se onkin sitten ihan eri juttu...
"Oot sä se tyhmä basisti?"
jauheliha
12.08.2007 00:52:29
Toisena vaihtoehtona on houkuttanut täysin eri tyyppinen, eli Ibanezin SR500 aktiivilapio. Mutta se onkin sitten ihan eri juttu...

Seki on ihan hyvä basso, ainakin itseä palvellut ihan asiallisesti. Keskimääräistä paremmat osatkin, kuin muissa tuon hintaluokan soittimissa.
Bottom.
markotetri
12.08.2007 05:00:15
Yhden työporukan basisti osti pari vuotta sitten HW1-Presarin ja hyvin on toiminut. Asiallinen, tasapainoinen soundi ja kelvollinen työn laatu. Jotain pikkuvirheitä viimeistelyssä on, mutta ei mitään todellisia ongelmakohtia. Uskallan suositella.
Artificiality is normal to the medium.
MadMatt
12.08.2007 10:44:23

Uusimmassa Riffissä 4/07 on kyseisestä mallista arvostelu. Mutta kuten aina Riffin arviot on syytä lukea tietyin varauksin.
Nothin' but the blues
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)