Aihe: Yamaha bassot?
1
jwa
30.08.2007 11:25:35
http://www.thomann.de/fi/yamaha_rbx_374_rm.htm

tuollaista olen tässä vähän katsellut, mutta onkos kokemuksia? erityisesti kiinnostaa saako tuosta sellaista tuhtia alapäätä, mutta kuitenkin vähän kolinaa ja toisaalta sitten saisi olla sellainen tiukka soundi.
pehko
14.09.2007 10:39:26
se on helvetin hyvä. iteltä löytyy, pari vuoden ajan soitellu. se on hyvä.
HEAVY...FUCKING...METAL!
ötzi
14.09.2007 17:53:04
Itse testasin joskus kaupassa tuommosta ja ei voi muuta sanoa kun että on huonoin basso mitä oon soittanu. Nauhat laitettu miten sattuu, hionta varmaan jätetty välistä kokonaan, kaulatasku oli liian leveä, ei soinu kunnolla. Soundi puolta en kommentoi kun en vaffarin kanssa testannut mutta voin kyllä sanoa että ei oo odotukset korkeella siltäkän osalta

En suosittele kenelläkkään
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
potatomoto
14.09.2007 18:02:12
Voi olla että on ötzille osunu maanantai kappale :) Oon kokeillu tosta 5-kielistä versiota ja kyllähä se ihan hyvin hoiti hommansa. Ehkä jollain lailla muovisen tuntuinen, ainakin omaan käteen. Mutta hintansa väärti kuitenkin.
Joo.
fh
14.09.2007 18:43:28
Itse 5-kielisen omistaneena voin kyllä suositella. Hinta / laatu kohtasivat varmasti (ainakin omassa soittimessa).

Mitään moitittavaa ei bassossa ollut, mutta kokeilematta en halpiskeppiä ostaisi.

Plussana mikin muotoilu jossa oli mukava peukkua pitää :)
EBS kamoja odotellessa!
pehko
14.09.2007 20:41:57
niin, on ötzin testaamassa ollut jotain pahasti vinossa. Oma tosiaan on ihan huippu peli, ja kaverilla on samanmoinen ja se on ihan yhtä hyvä, eikä sekään siitä ole mitään pahaa keksinyt. Enkä ole kyllä kenenkään muunkaan kuullut sanoneen mitään muuta kun hyvää kyseisestä pelistä.
HEAVY...FUCKING...METAL!
JartZA
15.09.2007 12:18:14
Todella mukavasaoittoinen peli tuon hintaiseksi, omassa yksilössäni vain ikäviä sähköongelmia.
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
jvakeva
15.09.2007 15:59:55

onko halpaa siis alle 500e maksavaa kitaraa tai bassoa, jonka sähköt eivät pärisisi tai surisisi? ei ole ainakaan vielä tullut vastaan.
www.theyoungers.net
Penasol
15.09.2007 17:03:40

onko halpaa siis alle 500e maksavaa kitaraa tai bassoa, jonka sähköt eivät pärisisi tai surisisi? ei ole ainakaan vielä tullut vastaan.

Onhan noita, kun osaa ostaa käytetyn.
Jympsis jömpsis, passova soitan
Laxter
16.09.2007 21:34:42
Plussana mikin muotoilu jossa oli mukava peukkua pitää :)
Toi on täyttä totta. Kun soittelee koulun bassoilla, missä sellaista ei ole, ei meinaa tulla soittelusta yhtään mitään. :D
jwa
17.09.2007 13:31:39
bc rich olisi kyllä enemmän mieleen, mutta tuntuu olevan toomannin hyllyt tyhjinä aina kun niitä kattelee...

mutta täytyypä käydä kaupoilla kokkeilemassa olisiko tuosta kotisoitteluun iloa.

onkos minkämoinen soundi? eli "koliseeko" ja onko yläpää tiukka - alapää muhkea? riippuu tietysti muistakin kamoista, mutta tuollainen yleistuntuma?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)