MPU 21.09.2007 19:18:50 | |
---|
..tuolla omassakuvassa. Törkeä ja häikäilemätön kopio. Ei riittänyt suunnitteluvaiheessa taito eikä halu muuhun. Lisäksi kun tuo muotokieli jotenkin viehätti minua niin ei sitä tohtinut muuta kuin nöyrästi skaalata kuvasta piirustukset. Soipi kovin nätisti, vaikkei yhtään niinkuin esikuvansa. Bodi leppää, kaula vaahtera/Meksikon ruusupuu ruusupuuotelaudalla, Wilkinsonin raudat ja jarmos:n käämimä mikki eebenkuorella. Diccolakka bodissa, öljy kaulassa. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Teijo K. 21.09.2007 19:20:49 | |
---|
Oisit sä voinut ilman tota marttyyrimaustettakin kertoa tuosta pelistä. Komea soitin jokatapauksessa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend. |
MPU 21.09.2007 19:36:23 | |
---|
Mitään marttyyriä ole. On vaan niin pelletouhua tuo vääntö noista kopioimisista. Kun ei ole varaa ja halua maksaa oikeasta pitää tehdä ite. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
möyssy 21.09.2007 20:04:06 | |
---|
Wal ilmeisesti ollut inspiraation lähteenä? Komea peli kyllä. ''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen.'' |
Karlsson 21.09.2007 21:14:33 | |
---|
Aivan VITUN hieno. Kuten ketjun aloittajan muutkin tuotokset, mitä itse olen nähnyt. Yhtään en ole kyllä vielä omaan lapaseen saanut, mutta sitä odotellessa kaikki kunnia sinne päin kuitenkin. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
blessed 21.09.2007 21:22:27 | |
---|
Mitään marttyyriä ole. On vaan niin pelletouhua tuo vääntö noista kopioimisista. Kun ei ole varaa ja halua maksaa oikeasta pitää tehdä ite. Marko Komiahan tuo taas on, tosin mun suosikki on edelleen se loimukoivukannellinen onttokoppanen. Ja eihän kopioimisessa mitään pahaa ole, jos itelle tekee. Hienoa työtä kerrassaan. |